#1
Me me me me 😂Concerten/feesten in België?🙋🏼♀️
Me me me me 😂Concerten/feesten in België?🙋🏼♀️
Ik zei toch? PrEP kuurtje! Maar je verstond zeker PEP kuurtje?'meme-techno'
Ik krijg spontaan aids van dat woord.
Meme-TRENchnoIk zei toch? PrEP kuurtje! Maar je verstond zeker PEP kuurtje?
Wat was het een super tof feest weer gisteravond op Ghosttown 🔥🥰
Echt zo jammer dat het voor het laatst op deze locatie was😓
Is echt super fijn daar, lekker overzichtelijk en altijd goede sfeer en geluid👍
Maar het was echt super gezellig en de nacht ging natuurlijk weer veel te snel voorbij (het duurde van 22-6 uur)🙈
Nu nog een maand wachten en dan gaat Thunderdome hopelijk dit jaar wel gewoon door🥳
Bekijk bijlage 47067
Bekijk bijlage 47068
Bekijk bijlage 47069
Holy shit ik zou me, onder de invloed, echt meerdere keren kapot zijn geschrokken van die spin.
Jaa ik was ook bij Harmony. De volgende is Dominator en dan Decibel. Hopelijk bij beide net zo'n lekker weertje als bij Harmony.
Vrijdag 19:
Christian Lee Hutson
Jessie Ware
Snail Mail
The Scratch
Girl In Red
De Gouden Armadillows (Cabaret, Oscar Kokken)
John Coffey
Zaterdag 20:
Noord Nederlands Orkest (ZO VET en mijn handen zo kneiterhard kapotgeklapt dat het nu nog steeds zeer doet als ik in mijn handen klap)
Froukje
Foals
King Gizzard & The Lizzard Wizzard (heel erg vet, helemaal hyped daarna)
Charlotte de Witte (mijn eerste techno-ding ooit)
Zondag 21:
Son Mieux
Tamino
Bombay Bycicle Club
De Jeugd Van Tegenwoordig
Billie Eilish
Black Sun Empire (drum n bass, heel nice)
Stranger (techno-ding nummer 2)
Gladde Paling (techno-ding nummer 3)
Deaud.
Is het wel slim om dan alweer in een zaal met heel veel drugs te zijn?30 maart naar Masters of Hardcore 🔥
Dat heet FOMO.Ik wil graag naar een concert/optreden/rave maar ik durf niet 😭 alleen als het spontaan gebeurd en het ongepland is. Als ik zie waar iedereen heen gaat wordt ik jaloers en sip.
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.Dat heet FOMO.
Ook vaak last van 😂
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.
Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
Ah zo, dat is erger dan fomo vind ik. Ik ga meestal alsnog (met alle gevolgen van dien) als ik fomo heb 😂Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.
Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."