Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#1
Speedboot1993 zei:
Concerten/feesten in België?🙋🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Me me me me 😂
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
'meme-techno'

Ik krijg spontaan aids van dat woord.
Klik om te vergroten...
Ik zei toch? PrEP kuurtje! Maar je verstond zeker PEP kuurtje?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Ik zei toch? PrEP kuurtje! Maar je verstond zeker PEP kuurtje?
Klik om te vergroten...
Meme-TRENchno
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Absolutely Floyd morgen!
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#5
P!NK 😍
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Perenijsje zei:
Wat was het een super tof feest weer gisteravond op Ghosttown 🔥🥰
Echt zo jammer dat het voor het laatst op deze locatie was😓
Is echt super fijn daar, lekker overzichtelijk en altijd goede sfeer en geluid👍
Maar het was echt super gezellig en de nacht ging natuurlijk weer veel te snel voorbij (het duurde van 22-6 uur)🙈

Nu nog een maand wachten en dan gaat Thunderdome hopelijk dit jaar wel gewoon door🥳

Bekijk bijlage 47067

Bekijk bijlage 47068
Bekijk bijlage 47069
Klik om te vergroten...

Holy shit ik zou me, onder de invloed, echt meerdere keren kapot zijn geschrokken van die spin.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wollukker zei:
Holy shit ik zou me, onder de invloed, echt meerdere keren kapot zijn geschrokken van die spin.
Klik om te vergroten...

Haha had ik geen last van gelukkig 🤣

We zitten nu toevallig ff te kijken wat het volgende wordt. Vorige week naar Harmony geweest. Free Festival gaat niet door voor ons helaas. Dus waarschijnlijk gaan we nou 5 augustus naar Smashed Potatoes dan🥳
Maar is nog niet zeker.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jaa ik was ook bij Harmony. De volgende is Dominator en dan Decibel. Hopelijk bij beide net zo'n lekker weertje als bij Harmony.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wollukker zei:
Jaa ik was ook bij Harmony. De volgende is Dominator en dan Decibel. Hopelijk bij beide net zo'n lekker weertje als bij Harmony.
Klik om te vergroten...

Dat zou zeker mooi zijn! Ik heb net de kaartjes voor Smashed Potatoes gekocht🥳
Vriendlief heeft de eerste 2 weken van augustus vakantie, dus dat komt mooi uit dan🔥
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
IMG20230615203424.jpg
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Concerten:
Post malone in 2019
NF in Düsseldorf vorig jaar september
Chance peña vorige dinsdag

Festivals: te veel om op te noemen. Ik weet van sommige ook niet eens meer wat te vertellen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ookal was ik vorige week nog op Pinkpop. Ik heb inmiddels al weer twee nieuwe events gehad. Ofja eigenlijk een soort van 3.

Ik had een chique diner in het Wiener Rathauskeller met een strijkkwartet. Tussen het hoofdgerecht en het toetje kregen we ook een dans showtje en de gelegenheid om de basis van de Wiener Wals te leren. Best leuk!

Gisterenavond heb ik een Vivaldi concert bijgewoond in de Karlskirche. Was opzich oké qua muziek. Maar vooral de combinatie met de mega indrukwekkende kerk, maakte de ervaring mooi.

En ik kom net terug in mijn hotel van het grootste gratis openluchtfestival ter wereld. (Ongeveer 3 miljoen bezoekers in drie dagen)
Was echt veel gaver dan ik had verwacht en de sfeer zat er goed in!

Ze hadden onder andere een psytrance stage, dus ik heb me wel vermaakt haha

Wat een stad zeg... Vast niet de laatste keer dat ik hier ben geweest.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vrijdag 19:
Christian Lee Hutson
Jessie Ware
Snail Mail
The Scratch
Girl In Red
De Gouden Armadillows (Cabaret, Oscar Kokken)
John Coffey

Zaterdag 20:
Noord Nederlands Orkest (ZO VET en mijn handen zo kneiterhard kapotgeklapt dat het nu nog steeds zeer doet als ik in mijn handen klap)
Froukje
Foals
King Gizzard & The Lizzard Wizzard (heel erg vet, helemaal hyped daarna)
Charlotte de Witte (mijn eerste techno-ding ooit)

Zondag 21:
Son Mieux
Tamino
Bombay Bycicle Club
De Jeugd Van Tegenwoordig
Billie Eilish
Black Sun Empire (drum n bass, heel nice)
Stranger (techno-ding nummer 2)
Gladde Paling (techno-ding nummer 3)

Deaud.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Vrijdag 19:
Christian Lee Hutson
Jessie Ware
Snail Mail
The Scratch
Girl In Red
De Gouden Armadillows (Cabaret, Oscar Kokken)
John Coffey

Zaterdag 20:
Noord Nederlands Orkest (ZO VET en mijn handen zo kneiterhard kapotgeklapt dat het nu nog steeds zeer doet als ik in mijn handen klap)
Froukje
Foals
King Gizzard & The Lizzard Wizzard (heel erg vet, helemaal hyped daarna)
Charlotte de Witte (mijn eerste techno-ding ooit)

Zondag 21:
Son Mieux
Tamino
Bombay Bycicle Club
De Jeugd Van Tegenwoordig
Billie Eilish
Black Sun Empire (drum n bass, heel nice)
Stranger (techno-ding nummer 2)
Gladde Paling (techno-ding nummer 3)

Deaud.
Klik om te vergroten...

Hoe waren je eerste techno dingen ooit? Zijn zeker niet de minste artiesten hoor. Ik ken ze allemaal. Zeker Charlotte is nice, stranger heb ik heel vaak live gezien omdat het de resident DJ is bij Rotterdam Rave haha

Ik ben ook wel benieuwd hoe Bill Eilish was. Is het wat, live?

King gizzard en the Lizard Wizard wil ik ook nog weleens live zien.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik wil graag naar een concert/optreden/rave maar ik durf niet 😭 alleen als het spontaan gebeurd en het ongepland is. Als ik zie waar iedereen heen gaat wordt ik jaloers en sip.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perenijsje zei:
30 maart naar Masters of Hardcore 🔥
Klik om te vergroten...
Is het wel slim om dan alweer in een zaal met heel veel drugs te zijn?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ape zei:
Ik wil graag naar een concert/optreden/rave maar ik durf niet 😭 alleen als het spontaan gebeurd en het ongepland is. Als ik zie waar iedereen heen gaat wordt ik jaloers en sip.
Klik om te vergroten...
Dat heet FOMO.

Ook vaak last van 😂
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
FredKroket zei:
Dat heet FOMO.

Ook vaak last van 😂
Klik om te vergroten...
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.

Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ape zei:
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.

Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
Klik om te vergroten...

Als ik alleen naar een feest ga, ben ik er wel zenuwachtig voor. Ik ben heel socially awkward in groepen en voel mezelf altijd het 'buitenbeentje'. Het grappige is dat ik dat ook zelf creëer.

Voor mij is het dus ook de perfecte oefening om daar in te groeien.

Ik vind het dus net zo goed eng om te doen. Maar ik probeer het in elk geval wel aan te gaan. En achteraf blijkt het dan allemaal wel mee te vallen.

Uiteindelijk zijn de meesten van ons sociale mongooltjes. Dus uiteindelijk ben je niet alleen. Heb ook al eerder te horen gehad van anderen dat ze alleen nooit zouden durven gaan. Of nuchter ook niet. Dat was natuurlijk ook wat ik zelf ook zocht in drugs en alcohol op zulke feesten. Om mezelf op m'n gemak te voelen.

Ik zou zeggen, trek gewoon de stoute schoenen aan en gaan.

Ik moet mijn kaartje voor Rotterdam Rave gaan verkopen in april. Heb iets dubbel gepland.

Ben nu aan het twijfelen om 8 maart misschien naar Perron te gaan. Dan zou ik eindelijk JKS live kunnen meemaken. Maar het is een nacht rave. Dat was nu wel zo relaxed aan RR, dat die overdag was
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ape zei:
Haha nee ik ben niet bang om iets te missen, ik durf niet omdat ik sociaal een mongooltje ben 😂 ik maak me te druk. En dat kan niet als ik onverwachts ergens beland.

Dat jaloerse is dan omdat andere mensen het wel gewoon doen. Jaloers is misschien het verkeerde woord maar ik kan het niet beter omschrijven
Klik om te vergroten...
Ah zo, dat is erger dan fomo vind ik. Ik ga meestal alsnog (met alle gevolgen van dien) als ik fomo heb 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."