#1
1 juni Mystic Garden! ![:grin:]()
hakkenn zei:nog een maandje dan weer defqon weekend![]()
de kriebels komen alweer flink op![]()
MusicIsLife zei:Komende zaterdag Emporium!!![]()
Volgende week Harmony of hardcore! ook![]()
En 28 juni voor de 1ste keer Defqon1!! Ook heel erg![]()
ZERO- zei:April: Goldfish in de Tivoli, met m'n broer en schoonzusje
Want vind je feesten niet meer leuk, of ben je bang om de fout in te gaan?leipebaviaan zei:Vroeger kon ik hier een waslijst aan vette hardstyle feesten neerzetten. Toen moest ik stoppen met drugs. Nu ga ik geen enkel festival meer. Verkankert. Doei.
Timmie94 zei:Zegt me allemaal niks haha, alleen van Ringo wel is gehoord :P
In ieder geval have fun en laat weten hoe je het vond![]()
leipebaviaan zei:Amoooii, indicator in november in groningen. Ergens in oktober naar harderwijk, weer lekker beuken op mijn geliefde hardstyle.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."