Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
1 juni Mystic Garden! :grin:
E
EzraGonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
30 Juni ---> Dj Koze
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
- 7 sept Lief Festival
- 13/14 sept Appelpop
- misschien 11 november White Lies @ Paradiso
- 8 dec Placebo @ Ziggodome
- 18 dec Jeugd van tegenwoordig @ Tivoli
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Komende zaterdag Emporium!! :grin:
Volgende week Harmony of hardcore! ook :grin:
En 28 juni voor de 1ste keer Defqon1!! Ook heel erg :grin:
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#5
nog een maandje dan weer defqon weekend :grin:
de kriebels komen alweer flink op :tearsofjoy:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hakkenn zei:
nog een maandje dan weer defqon weekend :grin:
de kriebels komen alweer flink op :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Welke stage(s) ga je staan op de zaterdag?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dinsdag naar Nine Inch Nails geweest in de HMH!
In juli naar Kleurenblind en in augustus naar Sziget. Daartussen nog weinig gepland.
Laatst nog naar Geheime Liefde en Soenda geweest dus ff chill doen.
R
Rabbit93Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Van 2 tot 7 Juli rondhangen op Rock Werchter

9 Augustus Paradigm Festival :rock:

23 Augustus Mysteryland

En wat er dan wel niet tussendoor wordt gepland, ik heb zin in de zomer! :)

EDIT: Pearl Jam@ Ziggodome over anderhalve week, hoe kon ik hem vergeten..
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: welke festivals/concerten hebben jullie in de planning?

Heavenly outdoor op hemelsvaartdag.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Gister naar Amenra geweest in de Ekko. Kneiterfreaky doom metalband en ik luister dat soort muziek nooit maar OMG HET WAS FUCKING VET. Héél erg indrukwekkend.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MusicIsLife zei:
Komende zaterdag Emporium!! :grin:
Volgende week Harmony of hardcore! ook :grin:
En 28 juni voor de 1ste keer Defqon1!! Ook heel erg :grin:
Klik om te vergroten...

19 juli Electronic family! :grin:
Misschien 23 augustus Strafwerk :)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrijdag ga ik naar me eerste acidfeestje. Ben tot nu toe alleen naar jumpup dnb feesten geweest. Kijk er echt naar uit om te gaan. :xtc: :) Acid addiction im ready.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#13
7 maart Loudness
28 maart Masters of Hardcore
23 mei Trance Nation
30 mei Emporium/909, weet ik nog niet
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Afgelopen vrijdag naar Pleinvrees on Tour: Utrecht geweest.
AS zaterdag naar Stekker in de Tunnel IN EEN FUCKING TUNNEL IN HOOG-CATHARIJNE HET IS FUCKING AWESOME.

April: Goldfish in de Tivoli, met m'n broer en schoonzusje :)
En wil ik eigenlijk ook wel graag weer een keertje naar Nachtcollege op donderdag, als ik geen college op vrijdag heb.

Daarna in mei: Soenda Festival en hopelijk ook Geheime Liefde, if I have the doekoes
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
April: Goldfish in de Tivoli, met m'n broer en schoonzusje
Klik om te vergroten...

Goldfish is te gek, daar wil ik nog wel een keer heen :)

Ik heb tickets voor Faithless 2.0 besteld :hearteyes: :hearteyes: Wordt m'n derde keer Faithless :grin:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vroeger kon ik hier een waslijst aan vette hardstyle feesten neerzetten. Toen moest ik stoppen met drugs. Nu ga ik geen enkel festival meer. Verkankert. Doei.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
leipebaviaan zei:
Vroeger kon ik hier een waslijst aan vette hardstyle feesten neerzetten. Toen moest ik stoppen met drugs. Nu ga ik geen enkel festival meer. Verkankert. Doei.
Klik om te vergroten...
Want vind je feesten niet meer leuk, of ben je bang om de fout in te gaan?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat tweede helaas. :(
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Timmie94 zei:
Zegt me allemaal niks haha, alleen van Ringo wel is gehoord :P

In ieder geval have fun en laat weten hoe je het vond :wink:
Klik om te vergroten...

thanks! komt goed :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
leipebaviaan zei:
Amoooii, indicator in november in groningen. Ergens in oktober naar harderwijk, weer lekker beuken op mijn geliefde hardstyle.
Klik om te vergroten...

En van de drugs afblijven hè! :wink:

OT
Lege agenda momenteel #huilenmetdepetop :cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."