#1
Ja, dat podium zal zeker ook bezocht worden
IkASOT 950. Wie gaat ook?
Nice. Ga je ook naar psy?
Apeldoorn, da's om de hoek. Ben echter geen hardcore fan (meer techno).. 🥳Zaterdag Angerfist in Gigant Apeldoorn
Apeldoorn, da's om de hoek. Ben echter geen hardcore fan (meer techno).. 🥳

Ah, u zit in de newbie-val! Allemaal oude topics omhoog schoppen hahaYoussou N Dour ?? - sfinx, Antwerp, Belgium
Gorki 2002 - Werchter, Belgium
Red Hot Chili Peppers 2002 - Werchter, Belgium
Oasis 2005 - Brussels, Belgium
Oasis 2005 - Dublin, Ireland
Oasis 2008 - Brussels, Belgium
Beady Eye 2011 - Brussels, Belgium
Beady Eye ??? - Brussels, Belgium
All the rest is not worth mentioning.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."