Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Morgen Lowlands, olé!!"
"Psychedelibee zei: Vond je het echt nodig om een topic van 11 jaar oud te bumpen met zo'n onzinnige post? https://drugsforum.nl/help/terms Lees de forumregels maar even door, bij deze ben je gewaarschuwd dat je bij een volgende onzinnige post een post van 3 dagen kunt verwachten. Klik om te vergroten... Excuses, ik ben een maagd wat betreft fora en hieraan deelnemen. Ik zal er op letten en de regels nog eens doornemen..."
"Daar gaan we van uit!!!"
"Puur bestaat niet voor de eindgebruiker..."
"Maar ach, om on topic te blijven: met 16 lijnt(jes) (één per neusgat gedeeld met 2 anderen) uit een gram heb ik ooit een erg gezellige avond gehad. 75% zei de dealer..."