Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frima zei:
Les Big Byrd & The Brian Jonestown Massacre in 013 op 30 januari :grin:
Klik om te vergroten...
Veel plezier donderdag! :grin:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou na 5 maanden eindelijk weer naar een feestje geweest🥳
Alleen rij was echt super lang en hebben eerste uur gemist dus van eerste setje nog maar klein stukje gezien. En het duurde al zo kort, dus ik was best opgefokt geraakt in de rij. Maar eenmaal binnen was het echt meteen al vol aan de gang dus konden we meteen vol gas geven ook🔥
Was echt top uptempo want gelukkig geen piepkicks👍

Sfeer was heel gezellig ook al waren we wel 1 van de oudsten, maar dat maakte totaal niet uit. Ging echt prima samen.
Zaten er allebei super goed in en was echt veel te snel voorbij. Maar scheelt wel dat we toen ook met 15 minuten weer thuis waren. Nu maar lekker hier verder afterparty houden. Maar echt

jammer dat maar 2x per jaar hier zo'n feest is😢
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Welk concert?

27 juni ga ik trouwens naar Tool, gaan er nog meer mensen heen? Ik zit al een tijd in de Toolsfeer :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die doet hij ook op zijn DVD In The Flesh, echt een aanrader trouwens.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laatst tickets gekocht voor Muse in de brabant hallen=verweggistan voor ons....maar wel cool!
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sweet_Shadow zei:
^ Welk concert?

27 juni ga ik trouwens naar Tool, gaan er nog meer mensen heen? Ik zit al een tijd in de Toolsfeer :grin:
Klik om te vergroten...

pussycat dolls :rolleyes:
beetje een vergissinkje aangezien in meer van rock houd maarja
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
ga je niet excuseren als je naar een pussycat dolls concert gaat.
niemand vind je hier minder waard als je de pussycat dolls leuk vind.
ieder zn ding toch?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar een vergissingkje is het wel hoor :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxicated zei:
ga je niet excuseren als je naar een pussycat dolls concert gaat.
niemand vind je hier minder waard als je de pussycat dolls leuk vind.
ieder zn ding toch?
Klik om te vergroten...

hier hebben we het al een keer over gehad..
ik excuseer me niet ik zeg alleendat het een vergissingkje is..
omdat het eigk niet echt mn stijl is.. laat dat nu voor eens en altijd duidelijk zijn dankje :wave:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Ik ga wel Roger Waters denk ik, zou wel eens de laatste kans kunnen zijn om hem te zien.
Klik om te vergroten...

Damn, als ik geld had...

maar dat roep ik zo vaak. Op arrow speelde hij ook Set Control For The Heart Of The Sun, hoe vet!
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vnaaf opgezwolle in Oss hierzo, vriend van me is superfan en ik vind de muziek wel relaxt + in zaal blowen
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet naar Roger Waters geweest, was ook wel erg snel na Arrow Rock en ik moet niet een nog erger verwend kreng worden :wink:

Op 9 november weer een concert van Tool, deze keer in Ahoy', is dat wat? Ik ben er nog nooit geweest. Ik verwacht slecht geluid maar eh oh dat is mijn verwende kant weer.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ga 1 dag naar reggae sundance
alpha blondy :hearteyes: en israel vibrations en nog veel meer leuks , achja reggae festival is sowieso te gek :stoned:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
22 sept: Intwine
24 nov: The sheer
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha The Sheer, als je die gozer wil ontmoeten moet je naar de Sounds (platenzaak) in Haarlem komen, daar werkt hij. Hm weet niet of hij er tegenwoordig nog werkt maar ik heb hem daar vaak gezien. Vind alleen z'n muziek niks :P
a
arnilLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik vertrek vannacht naar portugal !!
BOOM FEST HERE WE COME

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hela ik heb vernomen dat Hawkwind op 3 november in het Patronaat gaat optreden, briljant toch, deze legendarische space rockers bij mij om de hoek :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo 15 okt 20:00 Eek a Mouse + Dj's Janssen en Janssen

Wa do Dem
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sweet_Shadow zei:
Hela ik heb vernomen dat Hawkwind op 3 november in het Patronaat gaat optreden, briljant toch, deze legendarische space rockers bij mij om de hoek :grin:
Klik om te vergroten...

Ow ja, daar wil ik heen!

We are the masters of the universe!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
pasquali zei:
Laatst tickets gekocht voor Muse in de brabant hallen=verweggistan voor ons....maar wel cool!
Klik om te vergroten...

:openmouth:
Daar wou k ook heen.. Had geen geld meer over van mn salaris voor kaartjes.. Potsidikkie :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."