#1
Veel plezier donderdag!Les Big Byrd & The Brian Jonestown Massacre in 013 op 30 januari![]()
Veel plezier donderdag!Les Big Byrd & The Brian Jonestown Massacre in 013 op 30 januari![]()
Sweet_Shadow zei:^ Welk concert?
27 juni ga ik trouwens naar Tool, gaan er nog meer mensen heen? Ik zit al een tijd in de Toolsfeer![]()
Intoxicated zei:ga je niet excuseren als je naar een pussycat dolls concert gaat.
niemand vind je hier minder waard als je de pussycat dolls leuk vind.
ieder zn ding toch?

Deranged zei:Ik ga wel Roger Waters denk ik, zou wel eens de laatste kans kunnen zijn om hem te zien.


Sweet_Shadow zei:Hela ik heb vernomen dat Hawkwind op 3 november in het Patronaat gaat optreden, briljant toch, deze legendarische space rockers bij mij om de hoek![]()
pasquali zei:Laatst tickets gekocht voor Muse in de brabant hallen=verweggistan voor ons....maar wel cool!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."