#1
Ja ik ben 1x in Radion geweest maar toen was het nog niet helemaal af, waren ze nog bezig met sommige delen/zalen verbouwen. Ik heb me er prima weten te vermaken hoor die avond maar denk dat ik Studio 80 leuker vindt.
Sfeer was prima opzich, wel wat aan de drukke/krappe kant toen maar kan ook door die verbouwing komen. Had wel het idee dat er een stuk meer mensen aan de alcohol zaten dan bijv in de 80.
Wat/wie is er morgen in Radion eigenlijk? Misschien wel leuke after voor na Wonderland festival :P
Sfeer was prima opzich, wel wat aan de drukke/krappe kant toen maar kan ook door die verbouwing komen. Had wel het idee dat er een stuk meer mensen aan de alcohol zaten dan bijv in de 80.
Wat/wie is er morgen in Radion eigenlijk? Misschien wel leuke after voor na Wonderland festival :P
