#1
Re: welke festivals/concerten hebben jullie in de planning?
Heavenly outdoor op hemelsvaartdag.
Heavenly outdoor op hemelsvaartdag.
MusicIsLife zei:Komende zaterdag Emporium!!![]()
Volgende week Harmony of hardcore! ook![]()
En 28 juni voor de 1ste keer Defqon1!! Ook heel erg![]()
ZERO- zei:April: Goldfish in de Tivoli, met m'n broer en schoonzusje
Want vind je feesten niet meer leuk, of ben je bang om de fout in te gaan?leipebaviaan zei:Vroeger kon ik hier een waslijst aan vette hardstyle feesten neerzetten. Toen moest ik stoppen met drugs. Nu ga ik geen enkel festival meer. Verkankert. Doei.
Wauw...SmartieAndMe zei:STRAK - The Other Boat op 2 mei
VAAG am Strand op 9 aug
SmartieAndMe zei:Beyond op 16 mei
Ik ben daar twee keer geweest en was top! Erg vette zaal. Hij is in de breedte, met een verhoging achterin (daar is ook de bar) dus daar kun je lekker staan en over de zaal/dj booth uitkijken. Beneden is dan de rookruimte en toiletten. Wel weinig plek om even te zitten, alleen in de rookruimte. Maar qua ruimte verder erg vet.kokosmakroon900 zei:morgen naar Radion, nog nooit geweest. Heeft iemand er ervaringen mee?
leipebaviaan zei:MusicIsLife zei:leipebaviaan zei:Amoooii, indicator in november in groningen. Ergens in oktober naar harderwijk, weer lekker beuken op mijn geliefde hardstyle.
En van de drugs afblijven hè!
OT
Lege agenda momenteel #huilenmetdepetop![]()
Jaazeker, dat wordt weer rammen op redbull.Jij helemaal geen festival de komende maanden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."