Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ Welk concert?

27 juni ga ik trouwens naar Tool, gaan er nog meer mensen heen? Ik zit al een tijd in de Toolsfeer :grin:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatst tickets gekocht voor Muse in de brabant hallen=verweggistan voor ons....maar wel cool!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Concerten topic

Ik maak toch maar eens een concerten topic aangezien ik vaak concerten bezoek. Post hier belangrijke data, tips, info, etc. over concerten! Ik begin meteen met een nieuwtje, Roger Waters komt namelijk weer naar Nederland, na op Arrow Rock gespeeld te hebben (ongeveer het mooiste optreden wat ik heb meegemaakt).

Concert: Waters, Roger
vrijdag 07 juli 2006
Ahoy - Podium - Rotterdam
Aanvang: 20:00

Hoofdprogramma:
Waters, Roger

Prijs
Ticketprijzen: €69, €64, €59, €54, €49

Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 24 juni 2006 10:00 van start.

Extra info
Voorprogramma (nog) niet bekend.
Klik om te vergroten...
Bron

Ik weet niet of ik er heen kan gaan, gezien de prijs...

Morgen is er een concert van Lou Rhodes (van Lamb :hearteyes: ) in Paradiso maar ik kan er jammer genoeg niet heen.
B
BoerkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga misschien naar het full-moon festival in duitsland, Het gaat van 7juli tot 12juli (start en eindigt om middernacht) En voor het hele festival is het maar 60 euro.
Het is een goa festival en de bekendste naam die komt is : Infected Muschroom!!!!!!!!


Meer info: http://www.fullmoon-festival.com/



EDIT: hmm, zie nu pas dat ik dit beter in het festival topic had gezet... (sry!)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Na het geweldige ‘With strings’ concert vorig jaar in De Oosterpoort komt Eels terug naar Groningen voor zijn enige Nederlandse optreden in 2006 en ditmaal: ‘No strings attached’! De laatste bejubelde studioplaat ‘Blinking Lights and Other Revelations’ is een album dat volgens frontman E. twee wereldtours verdient en daarom komt hij weer terug maar ditmaal met band. Verwacht E., multi-instrumentalist The Chet , bassist Krazy Al en Knuckles op drums. De avond wordt geopend door indie-rockgroep Smoosh.
Klik om te vergroten...

Maar eens even plekje op de gastenlijst regelen. :)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Boerke zei:
Ik ga misschien naar het full-moon festival in duitsland, Het gaat van 7juli tot 12juli (start en eindigt om middernacht) En voor het hele festival is het maar 60 euro.
Het is een goa festival en de bekendste naam die komt is : Infected Muschroom!!!!!!!!


Meer info: http://www.fullmoon-festival.com/



EDIT: hmm, zie nu pas dat ik dit beter in het festival topic had gezet... (sry!)
Klik om te vergroten...
infected is mss wel de bekendste die er komt, maar zeker niet de beste naar mijn mening.
zou ook graag willen gaan maar heb helaas geen ezel die geld schijt.
mja rhakti, sonica, waldfrieden, en psylence zal wel genoeg zijn zekers :mrgreen:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Boerke zei:
Ik ga misschien naar het full-moon festival in duitsland, Het gaat van 7juli tot 12juli (start en eindigt om middernacht) En voor het hele festival is het maar 60 euro.
Het is een goa festival en de bekendste naam die komt is : Infected Muschroom!!!!!!!!


Meer info: http://www.fullmoon-festival.com/



EDIT: hmm, zie nu pas dat ik dit beter in het festival topic had gezet... (sry!)
Klik om te vergroten...
ik ga ook anar fullmoon festival; stuur me eens een pm :wink:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
heel voorlopig staat vast :

Paranoiacs, Red Zebra & The Kids: Oldskoolpunk

Start: 21:00
Eintritt: 10 € (VVK) / 12 € (AK)
in OC de Vonke : Kortrijk-Heule
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#9
en zou ik willen :

Vri 4 Augustus 2006
20:15 - 21:45 Therapy?
22:30 - 23:30 Flogging Molly
23:30 - 2:30 Stu Bru

http://www.lokersefeesten.be
a
arnilLid
01-01-2024, 00:00
#10
kga zeker naar boom ! feest !!!!!
misschien ook nr fullmoon (als mijn geld het toelaat)
en wss 1 dagje naar rhakti dei
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga zaterdag naar een concert.. in de hmh
en ik wil eind dit jaar naar di-rect als ze in de arena staan
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kaarten waren wel donders snel uitverkocht, heb je nog mazzel dat je een kaartje kon bemachtigen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga wel Roger Waters denk ik, zou wel eens de laatste kans kunnen zijn om hem te zien.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sweet_Shadow zei:
^ Welk concert?

27 juni ga ik trouwens naar Tool, gaan er nog meer mensen heen? Ik zit al een tijd in de Toolsfeer :grin:
Klik om te vergroten...

pussycat dolls :rolleyes:
beetje een vergissinkje aangezien in meer van rock houd maarja
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
ga je niet excuseren als je naar een pussycat dolls concert gaat.
niemand vind je hier minder waard als je de pussycat dolls leuk vind.
ieder zn ding toch?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maar een vergissingkje is het wel hoor :P
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
Intoxicated zei:
ga je niet excuseren als je naar een pussycat dolls concert gaat.
niemand vind je hier minder waard als je de pussycat dolls leuk vind.
ieder zn ding toch?
Klik om te vergroten...

hier hebben we het al een keer over gehad..
ik excuseer me niet ik zeg alleendat het een vergissingkje is..
omdat het eigk niet echt mn stijl is.. laat dat nu voor eens en altijd duidelijk zijn dankje :wave:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Ik ga wel Roger Waters denk ik, zou wel eens de laatste kans kunnen zijn om hem te zien.
Klik om te vergroten...

Damn, als ik geld had...

maar dat roep ik zo vaak. Op arrow speelde hij ook Set Control For The Heart Of The Sun, hoe vet!
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vnaaf opgezwolle in Oss hierzo, vriend van me is superfan en ik vind de muziek wel relaxt + in zaal blowen
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet naar Roger Waters geweest, was ook wel erg snel na Arrow Rock en ik moet niet een nog erger verwend kreng worden :wink:

Op 9 november weer een concert van Tool, deze keer in Ahoy', is dat wat? Ik ben er nog nooit geweest. Ik verwacht slecht geluid maar eh oh dat is mijn verwende kant weer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2930313233
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."