Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Keta werkt vrijwel onmiddellijk tenzij het niet goed is doorgekomen, het feit dat je tripte is gewoonweg doordat je een te hoge dosis hebt gekregen/genomen"
"Beste DF'ers ik heb nog geen topic gevonden over deze substantie en aangezien deze wel eens als acid word verkocht vond ik het geen slecht idee om hier meer informatie over te verschaffen https://www.zamnesia.nl/blog-lsd-of-25i-nbome-het-herkennen-van-de-verschillen-n1096 https://psychonautwiki.org/wiki/25I-NBOMe 25-i is echt een leuk stofje, voor de doorgewinterde tripper zeker de moeite waard. Alleen goed uitkijken met je dosis."
"Via het dark web kun je dat vinden maar kijk wel uit. De politie heeft alle dealers en gebruikers geregistreerd die een tijdje terug op Hanza en silk road actief waren. Vind het zelf vrij riskant tenzij het voor eigen gebruik is"
"Psychedelibee zei: Het gaat hier om RC vendors niet darkweb... Anyway, ja blijft altijd een beetje een gok natuurlijk. Maar safeorscam is altijd een goed startpunt om een site mee te beoordelen. Verder kun je natuurlijk Google gebruiken om reviews van sites te vinden. Gewoon eventjes rond zoeken dus. Klik om te vergroten... Klopt, excuseer. Was doodmoe toen ik het poste"
"Hoi iedereen, Ik was dus op een rave en ik wou een zegeltje wisselen tegen een dikke lijn ketamine. Het zag er ook echt uit als suiker kristal (s-ket) en heb dan een lijn genomen op een cd hoesje (hele dikke lijn diagonaal) en de inwerking leek op dat van ketamine maar had al zeer snel door dat dit niet het geval was en voor ik het wist sloeg de methox in als een bom. Ik had geen enkel besef van niks meer, ze hadden me gerust kunnen bestelen zonder dat ik het zou gemerkt hebben want ik had geen enkel denkvermogen meer en werd precies wakker om de x-aantal tijd op een andere plek waarna ik me afvroeg hoe ik hier kwam of waarom ik daar was. Dit alles heeft in totaal 7 uur geduurd eer ik terug iets of wat kon functioneren, dit heeft natuurlijk heel mijjn feestje verpest maar uiteindelijk is dit mijn eigen fout geweest. Zijn er mensen die weten welke dosis gepast is en een fijne ervaring hadden? Kan methox uberhaupt wel gebruikt worden op een rave? Ik hoop dat er nog iemand is die deze drug gehad heeft en mij eventueel een antwoord zouden kunnen geven. Dank bij voorbaat."
"Psychedelibee zei: Methoxetamine is echt veel potenter dan ketamine, dus zeker als je denkt dat het keta is neem je al snel teveel. Zo rond de 20 a 30mg methoxetamine op een feest is nog wel te doen denk ik. Voordeel is dat je methoxetamine aanzienlijk meer energiek is als ketamine, wat het dus ergens wel geschikter voor een feest maakt. Daarbij duurt het ook nog eens 3 keer zo lang, dus bijdoseren is niet nodig en ook niet aan te raden. Maar heb jij een keta tolerantie? Want een dikke lijn keta lijkt me op een feest ook al niet echt ideaal eerlijk gezegd. Klik om te vergroten... Ja ik heb een zeer hoge tolerantie want iedereen verklaart me gek als ze mijn lijnen zien, niet alleen lichamelijk maar vooral geetelijke tolerantie precies. ik kan het echt niet uitleggen, bedankt voor de informatie en ik wil het nu zeker nog wel eens proberen zeker omdat je zegt dat het energieker is. Het is gewoonweg geen leuke ervaring geweest aangezien ik niet wist welke drugs ik nam maar ze hadden me toch even mogen waarschuwen vind ik en het niet als keta verpatsen"
"Zowiezo, heb ook alle afbeeldingen opgeslagen"
"MacLeod zei: Op collective-evoluation.com verscheen onlangs een artikel over wetenschappelijk onderzoek dat laat zien dat ayahuasca de aanmaak van neuronen (hersencellen) stimuleert. Het betreft hier een onderzoek dat gedaan is met muizen en dat gepubliceerd is in Nature (https://www.nature.com/articles/s41598-017-05407-9). De voornaamste plant in de ayahuasca thee is de Banisteriopsis caapi. Eerdere studies met dieren en klinische onderzoeken hebben al aangetoond dat deze plant (op de juiste manier verwerkt) een therapeutisch effect heeft, het heeft een anti-depressieve werking. In dit nieuwe onderzoek wordt nu aangetoond dat de drie voornaamste stoffen in B. caapi (harmine, tetrohydroharmine en harmaline) neurogenese in de hersenen van volwassen muizen veroorzaaken, dus de aanmaak van nieuwe hersencellen. Over klinische toepassingen valt nu alleen nog maar te speculeren, maar het is duidelijk dat deze plant zeer interessant is en er mogelijkheden zijn voor het gebruik van ayahuasca (of liever gezegd de ingrediënten) als therapeuticum. Klik om te vergroten... inderdaad, ben blij dat je dit post want ik heb ayahuasca gedaan. Wat ik hier wel graag aan zou willen toevoegen is dat ayahuasca net als DMT op dezelfde receptoren inwerken in de hersenen als verslaving doet alleen op een positieve manier, Ben enkele jaren geleden speciaal naar de Peruviaanse jungle gegaan om Ayahuasca te doen bij een shamaan maar dit was bijlange niet zo hevig dan kristal DMT roken. Het voordeel van Ayahuasca is wel dat het zeer diep gaat en persoonlijk enorm emotioneel was want zonder de shamaan was ik compleet fout gegaan. het was echt dankzij hem dat ik zo een leuke ervaring heb gehad, alleen heb ik meer dan 20 keren moeten overgeven ofzo kon het gewoonweg niet meer bijhouden hoeveel. Mooi topic"
"Hightech/psycore"
"Tijdloos zei: Hier toevallig een smartshop die wel accurate info geeft maar geef je toch gelijk. Mensen die het bestellen hebben vaak meer kennis dan de verkoper vaak. Laat het zo maar blijven for the time being! Dacht er ook niet aan dat smartshops 16 jaar hanteren... Klik om te vergroten... Errowid Vault is een zeer goede en betrouwbare bron over de klassieke drugs alsook RC's. Er staat natuurlijk niet alles op maar toch enorm veel en ze geven info over de manier van inname + de dosis/kg lichaamsgewicht 😉 Erowid Erowid is a non-profit educational & harm-reduction resource with 60 thousand pages of online information about psychoactive drugs, plants, chemicals, and technologies including entheogens, psychedelics, new psychoactive substances, research chemicals, stimulants, depressants and... www.erowid.org"