#1
Het is meer een feest in mijn ogen. ![:grin:]()
TeKNoZem zei:![]()
http://partyflock.nl/party/177403:Audio_Active_XXL.html
Wordt denk ik ook wel weer een dikke. Misschien dit keer WEL een after (in dezelfde stad)? xD

Lauu zei:OnderDeEik zie ik niet staan hoor:P


Dopezilla zei:Deranged
TheIronMaiden. zei:Ragnarok

't Is jammer dat ik er dan net m'n vakantie op heb zitten, anders zou ik ook overwegen een kleine vakantie rondom GY!BE te plannen.Sweet_Shadow zei:Ik ga naar m'n lievelingsband, te weten Godspeed You Black Emperor, in december (13e of 14e). 't Is wel in Londen maar ach dan maak ik er meteen een vakantie van! Ik wil die band al zo lang eens live zien (maar ze waren jaren uit elkaar en ik was de hoop verloren); er bestaat geen andere muziek die mij zo raakt dat ik er altijd tranen van in mijn ogen krijg.
Hm ik zie nu net dat ze ook Parijs vereren met een optreden op 14 januari, da's ook een optie![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."