Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeponeer hier al uw concerten en optredens!

Deponeer hier al uw concerten en optredens!

652 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is meer een feest in mijn ogen. :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ach, feest, concert of optrede. Maakt niet uit, muziek staat hard, mensen dansen (of boxneuken, net wat voor muziek er ge-speeld/-draait wordt. 1 pot nat. xD
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3


Lokaal festivalletje te Schiedam.

Olle
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#4
TeKNoZem zei:


http://partyflock.nl/party/177403:Audio_Active_XXL.html

Wordt denk ik ook wel weer een dikke. Misschien dit keer WEL een after (in dezelfde stad)? xD
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Donderdag 15 Juli @ Atak, Enschede:
Atari Teenage Riot

http://www.atak.nl/agenda/1240/

Amsterdam ging 3 Mei al goed loos dus dat gaan we dan dus maar nog een keertje overdoen he. :rock:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#6
SONIC TERROR HARD EN MEDOGENLOOS
MEZZ CAFÉ 30 MEI 2010

Klein podium (tafel L + R)
15.30 – 15.45 Misantronics ( L )
15.50 – 16.05 Klitink ( R )
16.40 – 16.55 Madfuck ( L )
17.00 – 17.25 Noise from the Grave ( R )
18.00 – 18.15 Neurotic Envelope ( L )
18.20 – 18.40 Yann is the Bastard/1984 ( R )
19.20 – 19.45 Surd Zillah ( R )
20.15 – 20.35 Pattern Cutoff ( L )
21.15 – 21.30 Paddo One and Obie One ( R )
22.10 – 22.25 The Bad and the Ugly ( L )

Groot podium
16.10 – 16.35 Bassookah
19.00 – 19.25 EvilMinded
18.45 – 19.15 Schmerz und Erlösung
19.50 – 20.10 Om Digidelica
20.40 – 21.10 Mental Plastic Body Filler
21.35 – 22.05 Haeckeflosse
22.30 – 23.00 Abattoir Rouge

Sta dr zelf ook tussen :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
OnderDeEik zie ik niet staan hoor :wink: :P
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
OnderDeEik zie ik niet staan hoor :wink: :P
Klik om te vergroten...

:') scherp :tearsofjoy:
Maar dat gescheiden houden is een bewuste keuze :B
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
Morgen nog mensen naar Rage Against The Machine? :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
zondag 25 juli
Prostitute Disfigurement
Deranged
Katalepsy
Moker

Zondag 15 augustus
The Black Dahlia Murder
Despised Icon
Trigger The Bloodshed
Stigma

Zondag 22 augustus
Devourment
Monstrosity
Cerebral Bore
Supreme Pain
Be'lakor

Allen in de Baroeg, te Rotterdam.

:rock:

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
25 juli en 22 augustus aanwezig. :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had je inderdaad niet bij Despised Icon verwacht. :P

Hopelijk spelen ze veel shit van hun eerste twee albums trouwens, anders sta ik daar ook voor soep. Maar goed, gaat alsnog wel een leuk avondje worden. :rock:

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Despised Icon is de enige deathcore band die ik wel kan waarderen op z'n tijd. Maar met hun derde album begonnen ze wel flink te zuigen. Daarna is het me allemaal ontgaan. Ach, ik zal wel zien hoe het wordt.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fuck deathcore.
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
6-9
013 Tilburg
MARDUK
Ragnarok

Zweedse black metal.

Ik zie U allen daar! :rock:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eerst:

Dopezilla zei:
Deranged
Klik om te vergroten...

Dan:

TheIronMaiden. zei:
Ragnarok
Klik om te vergroten...

DF artiesten :rock:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga naar m'n lievelingsband, te weten Godspeed You Black Emperor, in december (13e of 14e). 't Is wel in Londen maar ach dan maak ik er meteen een vakantie van! Ik wil die band al zo lang eens live zien (maar ze waren jaren uit elkaar en ik was de hoop verloren); er bestaat geen andere muziek die mij zo raakt dat ik er altijd tranen van in mijn ogen krijg.

Hm ik zie nu net dat ze ook Parijs vereren met een optreden op 14 januari, da's ook een optie :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Limp Bizkit in de Effenaar 18 Aug :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sweet_Shadow zei:
Ik ga naar m'n lievelingsband, te weten Godspeed You Black Emperor, in december (13e of 14e). 't Is wel in Londen maar ach dan maak ik er meteen een vakantie van! Ik wil die band al zo lang eens live zien (maar ze waren jaren uit elkaar en ik was de hoop verloren); er bestaat geen andere muziek die mij zo raakt dat ik er altijd tranen van in mijn ogen krijg.

Hm ik zie nu net dat ze ook Parijs vereren met een optreden op 14 januari, da's ook een optie :grin:
Klik om te vergroten...
't Is jammer dat ik er dan net m'n vakantie op heb zitten, anders zou ik ook overwegen een kleine vakantie rondom GY!BE te plannen. :(

Olle
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
11 oktober Pendulum in de Melkweg :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...33
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."