Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn dank voor je verslag, erg interessant en goed leesbaar. Je bent informatief en eigenlijk is het, met enige tripervaring, goed te begrijpen wat je mee hebt gemaakt."
"Dank voor dit verhaal en wat een bizarre hoeveelheid 2c-b. Geen wonder dat je iets in je voelt krioelen, je was aan het overdoseren. 2c-b kan zo lekkere rustig lichamelijk zijn en mild psychedelisch. Bij mij kan het wel tot 2 uur duren voor het volle effect is bereikt. Veel te snel meer genomen en volgens mij hoort en is het 2c-b gevoel subtiel, veel subtieler dan mdma of truffels. Zeker nog een keer doen, ben benieuwd of het dan anders voelt. Happy tripping"
"anhaedra zei: Maar is het wel een partydrug dan? Klik om te vergroten... Ja, voor mij wel, evenals 2c-e. Gaat er lekker op, muziek is zoveel intenser. Maar een woord van waarschuwing, iedereen schijnt anders te reageren op 2cb, dus eerst thuis proberen. Ik heb niet zoveel visuals, alleen als ik mijn ogen dichtdoe, het heeft op mij een sterke fysieke werking, ik beweeg prettig."
"Leuk om je belevenissen te lezen. De gewone dingen worden net even anders. Een trip alleen zal zekere anders zijn, je wordt hoe dan ook beïnvloed door je mede-tripper. De natuur is wel een mooie setting. Met muziek en alleen is geen slecht idee, het heeft mijn voorkeur. Zeker in het begin van de trip kan ik onrustig worden en dat is niet leuk voor anderen, denk ik dan. Trip ze"
"Lekker verslag, goed beschreven en mooi verteld. Aaah die eerste keer Van te voren kun je alles bedenken, maar het gevoel moet je beleven en liefst met lieve mensen. Nee, je wordt niet opeens een andere persoonlijkheid, je kunt mdma goed sturen (normale dosis natuurlijk). Ik lachte van oor tot oor en ik kon er niet mee stoppen. Ik voelde me verbonden met de gehele ArenA en alle mensen om me heen. De lucht voelde niet meer als lucht, maar als bewegende energie waardoor ik met alles en iedereen verbonden werd. Klik om te vergroten... Mooi gezegd, herkenbaar voor mij en zeker wanneer je totaaal in het moment bent!"
"Heerlijk verhaal om te lezen. Het is bijna een 'text book' voorbeeld hoe indrukwekkend een genotsmiddel vandaag de dag kan zijn. Wat een feest. Als alles bij elkaar komt en het klopt, dan is het ook zo mooi. Je hebt oog voor andermans geluk, dat is best speciaal. En herkenbaar. Ik vind het leuk dat je schrijft, Afsluiting afsluiting.... Dat is enthousiasme. En, nee een halve is juist heerlijk. Beter dan best, kun je je niet voelen."
"fgamer zei: Ik zal zeker voorzichtiger zijn hiermee, en nu toch even een pauze inlassen. Ik ben terug overgestapt naar weed, waar het allemaal mee is begonnen en dit wil ik voorlopig zo houden!! Klik om te vergroten... Goede beslissing! Maak het een lange pauze, een erg lange pauze, wat zeg ik: ik zou het daarbij houden."
"Bedankt voor het schrijven! Een goede keuze om toch in het hotel te blijven. De mooiste parkeerplaats..., daar kan ik mij iets bij voorstellen. 2C-b is een heerlijke beleving en zo lichamelijk. Het verslag leest goed en ik vind het prettig dat je de muziekkeuze erbij hebt vermeld. Ik kende Worakls niet, maar die is het luisteren wel waard."
"Goed idee om het rapport hier te delen. Interessant verhaal en zeker herkenbaar. Ik probeer zoveel als mogelijk de buitenwereld te mijden in een trip en zie de buren liever even niet, maar een goed 'gesprek' met kat hoort er voor mij toch wel bij. Jammer dat de kat niet in een goede bui was. In een trip lijk ik vaak onze kater beter te kunnen lezen en hij mij. Even naar buiten is een goed idee, haha asfalt en modder niet meer zien en dan voelen, wel grappig."
"Leuk om te lezen. Rustig in de natuur is de ideale plek voor een trip. Ik neem de telefoon echt nooit op wanneer ik trip ... Kijk uit naar je volgende trip verhaal."