#1
Ik ga naar Metallica!!
JaZitten die lui aan de drugs ofzo?!
Ik heb lekker DTRH kaartjes yaaaaaay. Maar ffkes doorsparen voor psy-fi. Iemand enig idee of en zo je hoe snel dat uitverkoopt?
Ook thunderdome morgen πͺThunderdome morgen, en psy-fiπ
Staat ook op mijn bucketlist πIn januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil π En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil π En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
We zijn hier in dubio.. want 2 weken later is het ook Intents en dat is toch wel een redelijk om de hoek feestje. Maar de kogel is nog niet door de kerk. Dus mochten we HoH opteren dan tag along zou ik zeggenIn januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil π En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
TML laten wij schieten dit jaar, weekend 1 is tegelijk met Dominator en weekend 2 zijn we op vakantieTML staat voor mij met stip op 1 en dat zal vroeg inloggen worden en als piet paranoia achter de pc zitten als de pre sale begint om uiteindelijk met een big smile op mijn gezicht uit te loggen terwijl ik een kreet van geluk laat horenπ.
Leuk, ga ik onthouden! Ik snap je twijfels, Intents ben ik ook jarenlang geweest en altijd als positief ervaren. Een feestje om de hoek klinkt wel verleidelijk. Alle festivals zijn voor mij vaak een heel stuk reizen vanuit de randstad.We zijn hier in dubio.. want 2 weken later is het ook Intents en dat is toch wel een redelijk om de hoek feestje. Maar de kogel is nog niet door de kerk. Dus mochten we HoH opteren dan tag along zou ik zeggen![]()
Vanuit de randstad is het idd lastiger. Voor ons is Decibel, Intents en Superseized op 20km en Dominator op 7 km. Dat maakt het wat makkelijker om te bezoekenLeuk, ga ik onthouden! Ik snap je twijfels, Intents ben ik ook jarenlang geweest en altijd als positief ervaren. Een feestje om de hoek klinkt wel verleidelijk. Alle festivals zijn voor mij vaak een heel stuk reizen vanuit de randstad.
Aanrader!π€©Wil dit jaar ook nog graag naar hardclassics festivalπ
Laat je niet tegenhouden als er niemand mee wilt!In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil π En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
Feestjes in de buurt zijn altijd fijn en zeker als het de leuke zijn....Voor ons is Decibel, Intents en Superseized op 20km
Uhhh? Hoe heb jij dat voor Tommorowland geflikt dan?Voor alles, behalve Awakenings, heb ik al tickets.
Ik ben best excited voor 2024
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."