Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
250 weergaven
18-5-2026
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga naar Metallica!!
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#2
New Dawn zei:
Zitten die lui aan de drugs ofzo?!
Klik om te vergroten...
Ja
_
_966__Lid
01-01-2024, 00:00
#3
A state of trance 2024 πŸ˜ƒ
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarschijnlijk lukt het me om w1 en w2 van TML tickets te kunnen kopen.
De tickets zijn gegarandeerd, het geld nog niet.
Eens zien of ik uitstaande leningen kan terugkrijgen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Ik heb lekker DTRH kaartjes yaaaaaay. Maar ffkes doorsparen voor psy-fi. Iemand enig idee of en zo je hoe snel dat uitverkoopt?
Klik om te vergroten...

Voor zover ik weet, is psy-fi nog nooit uitverkocht geraakt. En als dat wel het geval was, was dat pas halverwege het festival. Er waren altijd nog door-tickets te krijgen.

Het festival had voorheen een capaciteit van 15.000 man. Dat is nu gegroeid naar 25.000 man door de nieuwe locatie. Daarmee in één klap na Boom het grootste psy festival van Europa dacht ik.

Reken zelf maar uit!

Al was ik wel behoorlijk van m'n apropos door de berichten hoe snel fase één en twee er doorheen gingen. Maar als het inderdaad klopt dat er 500 fase één en 1000 fase twee waren. Tja.... Dan is dat niet gek hè haha

Toch zal er wel een redelijke hype zijn omdat het wel een festival is (of beter gezegd was) met een goede naam vanwege de sfeer, de locatie, etc.

En het is 5 jaar niet geweest. 5 jaar de tijd om een soort legendarische hype te laten ontstaan.

Dusja, is er een hype: zeker!
Verkoopt het uit: meeeeeeeh ik weet niet πŸ˜‚
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thunderdome morgen, en psy-fi😍
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#7
plex zei:
Thunderdome morgen, en psy-fi😍
Klik om te vergroten...
Ook thunderdome morgen πŸ’ͺ
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil πŸ™ƒ En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
_
_966__Lid
01-01-2024, 00:00
#9
HappyMind zei:
In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil πŸ™ƒ En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
Klik om te vergroten...
Staat ook op mijn bucketlist 😁
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil πŸ™ƒ En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
Klik om te vergroten...

Ik ben nog nooit naar een hardcore event geweest. Ben eigenlijk toch weleens benieuwd. Dit feest zou wel een mooie eerste zijn geloof ik πŸ˜‚
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil πŸ™ƒ En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
Klik om te vergroten...
We zijn hier in dubio.. want 2 weken later is het ook Intents en dat is toch wel een redelijk om de hoek feestje. Maar de kogel is nog niet door de kerk. Dus mochten we HoH opteren dan tag along zou ik zeggen :)
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Stratora zei:
TML staat voor mij met stip op 1 en dat zal vroeg inloggen worden en als piet paranoia achter de pc zitten als de pre sale begint om uiteindelijk met een big smile op mijn gezicht uit te loggen terwijl ik een kreet van geluk laat horen😎.
Klik om te vergroten...
TML laten wij schieten dit jaar, weekend 1 is tegelijk met Dominator en weekend 2 zijn we op vakantie
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#13
jeroen79 zei:
We zijn hier in dubio.. want 2 weken later is het ook Intents en dat is toch wel een redelijk om de hoek feestje. Maar de kogel is nog niet door de kerk. Dus mochten we HoH opteren dan tag along zou ik zeggen :)
Klik om te vergroten...
Leuk, ga ik onthouden! Ik snap je twijfels, Intents ben ik ook jarenlang geweest en altijd als positief ervaren. Een feestje om de hoek klinkt wel verleidelijk. Alle festivals zijn voor mij vaak een heel stuk reizen vanuit de randstad.
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#14
HappyMind zei:
Leuk, ga ik onthouden! Ik snap je twijfels, Intents ben ik ook jarenlang geweest en altijd als positief ervaren. Een feestje om de hoek klinkt wel verleidelijk. Alle festivals zijn voor mij vaak een heel stuk reizen vanuit de randstad.
Klik om te vergroten...
Vanuit de randstad is het idd lastiger. Voor ons is Decibel, Intents en Superseized op 20km en Dominator op 7 km. Dat maakt het wat makkelijker om te bezoeken
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#15
IMG_9053.jpeg
Voor alles, behalve Awakenings, heb ik al tickets.
Ik ben best excited voor 2024
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
_966__ zei:
Wil dit jaar ook nog graag naar hardclassics festival😊
Klik om te vergroten...
Aanrader!🀩
L
LieskeLid
01-01-2024, 00:00
#17
HappyMind zei:
In januari is de kaartverkoop voor Harmony of Hardcore, dat feest staat echt al jaren op mijn feestjesbucketlist. Nu nog een slachtoffer vinden die met me mee wil πŸ™ƒ En of dat nou wel of niet lukt, anders ben ik van plan om in m'n eentje te gaan (zeg ik nu heel stoer...). Maar ik wil er zo zo zo graag naartoe!
Klik om te vergroten...
Laat je niet tegenhouden als er niemand mee wilt!
Afgelopen zomer helemaal alleen naar Dominator geweest. Kende oprecht niemand die er was. Eerlijk: m’n beste feestje OOIT!
Sindsdien koop ik kaartjes voor een feestje als ik wil. En als er dan toevallig mensen ook mee gaan is het leuk, maar ik heb zo geleerd toen me niet meer tegen te laten houden door vrienden dit niet willen. Sterker nog, op decibel was ik wel met een groep, maar heb ze na 10 min verlaten en zag ze pas weer bij de taxi na de eindshow πŸ˜…
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
jeroen79 zei:
Voor ons is Decibel, Intents en Superseized op 20km
Klik om te vergroten...
Feestjes in de buurt zijn altijd fijn en zeker als het de leuke zijn....
Decibel is om de hoek en Intents is in de achtertuin...en ik heb nu al zin in een wandeling in de tuin.... :sunglasses:
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tartarus zei:
Voor alles, behalve Awakenings, heb ik al tickets.
Ik ben best excited voor 2024
Klik om te vergroten...
Uhhh? Hoe heb jij dat voor Tommorowland geflikt dan?
L
Lampenkapje96Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Februari 2024; Rampage in Antwerpen :hearteyecat:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8182838485...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."