#1
Zo! Daar zijn de prijzen dus ook wel flink opgehoogd. Ik ga einde van deze maand een kaartje scoren voor Harmony of Hardcore.tja wat is te betalen, EUR 342,- voor 4 zaterdag kaartjes. Veel geld maar ja wel een leuk feestje.
Next in line Dominator en Decibel![]()