Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Parkietje zei: dat ik het liefst in een foetushouding in bed zou willen liggen. Klik om te vergroten... Als dit fijn voelt, why not? Wees een beetje lief voor jezelf!!"
"Krijg nu ineens hele harde pieptonen in mijn oren, en mn benen beginnen een soort spierpijn te krijgen. Mentaal ga ik nog redelijk lekker"
"PsyTekz zei: Wil je dan dood ofzo? Gek! Klik om te vergroten... Juist niet, anders had ik meer genomen toch? Suïcidaliteit is niet gek."
"Update: ik krijg slaap in mn tenen en vingers, en mn linkerarm voelt wat stijf. Ben wel echt moker duizelig"
"Ik begin nu ook te hallucineren, stemmen te horen die ik niet kan verstaan. Heel erg luid en zachtjes. Kramp in mn kuiten en voeten ook. En het ergste: ik krijg zin om bij te pakken"
"Kordie zei: Waarom dit eigenlijk op maandagochtend? Klik om te vergroten... Zit al een hele tijd midden in een binge, dus de dagen maken voor mij niks uit hahah"
"Kordie zei: Met pech krijg je angsten, verward, paranoïde. Je hebt nl echt veel in de bloedbaan nu. Take care Klik om te vergroten... Thanks! Was ik inderdaad op voorbereid. Tot nu toe nog weinig last van, gelukkig!"
"Addict103 zei: Gaat het? Klik om te vergroten... Zeker!"
"Addict103 zei: Mag ik vragen wat je leeftijd is? Klik om te vergroten... Dat mag 🤣"
"OtherShore zei: Kun je er iemand bijhalen als je alleen bent? Als je zo van de kaart bent kun je waarschijnlijk niet meer goed inschatten of de situatie gevaarlijk is of niet. Je hebt een tripsitter nodig, met andere woorden. Op zich lijkt een telefoontje naar de huisarts me ook geen slecht idee, om het zekere voor het onzekere te nemen. Hoe ver zit je boven je normale dosis? Klik om te vergroten... Thanks voor de goede zorgen! Mijn vriendin is bij me en houd me in de gaten. Mijn normale bommetjes zijn ongeveer een halve gram. Ik schat deze op 2 gram. Zit verder in een keiharde binge van 5 gram per dag"