Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ben ik ook wel benieuwd naar! heb geen facebook kan het niet checken daar helaas"
"Vraag het me toch af. indoor vs outdoor Mijn eerste feest met M was outdoor tijdens Awekings. Ik vond het geweldig en had niet behoefte om indoor te gaan. Toch gedaan en vind indoor feesten nu toch echt veel leuker. Beter geluid, mooier effects en voor mij fijner om niet zo een groot terrein te hebben buiten.."
"Hoi allemaal, Wegens omstandigheden kon ik helaas niet bij zijn tijdens ADE. Nu zag ik dat er eind november een feest van mysticgarden gepland staat, cirque mystique techno editie. Ik ben niet eerder geweest en vroeg mij af of er mensen hier zijn die hun ervaringen kunnen delen? Ik zie op filmpjes dat er veel acts zijn maar tegelijkertijd lijkt het niet op een echte techno feest bijv awakenings, verknipt of rotterdam rave. Hoe zit het bijv met drugs gebruik daar? ik hoor het graag en vast bedankt!"
"Vorig jaar zomer echt kennis gemaakt met de techno scene en het bezoeken van festivals. Zo nu en dan vind ik het lekker om lekker techno te luisteren bv in de auto of of op werk. Joris Voorn zag ik vooral op lineups voorbij komen en dacht gister na lezen van aantal topics hier op forum om maar te luisteren naar Joris. En wauw wat een heerlijke nummers! Soms heb je dat gevoel met bepaalde muziek alsof het de missende stuk van de puzzel was. Echt heerlijk! Wilde dit even delen πΊπ½"
"Thanks voor de tips!"
"Update; Had toch niet meer lang nodig, ik ga voor wonderland. Bijna uitverkocht ook dus snel tickets scoren. Helpt toch echt om zelf alles op een rijtje te zetten lol Zijn hier nog leden die daar ook zullen zijn? Dank voor de reacties. ik twijfel nog enorm tussen - 11 november wonderland - 25 november cirque mystique - 2 december elrow eindhoven wie kan mij helpen π ik heb ff laatste zetje nodig haha. wonderland line up spreekt mij meer aan en is al lekker dichtbij, heb ade al moeten missen dus kan ik snel weer met de voetjes van de vloer. cirque mystique spreekt me eigenlijk mij minst aan, mystic garden zelf lijkt me super leuk en wil ik volgend jaar de zomer editie van bezoeken. elrow ben ik vorig jaar met ade geweest en was super leuk, alleen is 2 december weer iets verder weg, klinkt overdreven he π Tja als ik zo dit neerzet dan lijk ik zelf al mijn keuze te gaan maken. Maar toch benieuwd naar andere ervaringen!!"
"Mocht ik voor mystique kiezen zou het techno worden ja de stevige versie dan"
"Verknipt 19 oktober, ga waarschijnlijk alleen, twee vrienden afgehaakt helaas. Rotterdam rave in december, vorige jaar ook al top geweest"
"11-11 wonderlandm met vrouwtje samen !! Zin in"
"Nachtwacht in Arnhem 30 maart. Ga weer solo raven π echt beste keuze ooit haha. Zomer festivals (outdoor) vind ik in groepsverband wel leuker"