#1
Jaa nog een week!🔥Dominator, blijft toch een mooie locatie daar!
Jaa nog een week!🔥Dominator, blijft toch een mooie locatie daar!
Leuk!! Ik ga ook 😍 Hoe krijg je deze gepersonaliseerde timetable voor elkaar?Ik ook Dominator volgende week! Dit is onze planning (waar we ons waarschijnlijk toch weer niet aan gaan houden).
![]()
Leuk!! Ik ga ook 😍 Hoe krijg je deze gepersonaliseerde timetable voor elkaar?
Komt hier dan nog wat van terecht ook? Ik betrap mezelf erop dat ik dan toch vaak blijf plakken bij dezelfde stage en dezelfde mensen.Vind ik altijd handig. Onder de invloed vliegt de tijd voorbij en blijf je al snel een paar uur op dezelfde plek.
Door die gepersonaliseerde timetable in de app krijg je een alarm melding wanneer de volgende act begint en waar. Dan hoef je hem dus nooit te missen.

Zatedrag idd lekker op het fietske naar Dominator.. ik zal naar je zwaaienZaterdag DOMINATOR!!🥳
pfff de lineup is echt insanee, raxeller ketting en vendex is echt gekkenwerk hoe ziek hard en goed hun draaien, nee is inderdaad niet heel goedkoop maar als je via insta naar de highlights van vorig jaar kijkt zie je hoe ziek het is georganiseerd en daarom zeker het geld waard, ja ik vind overdag ook veel en veel chiller dan nacht. laat me maar weten zou wel is willen meeten met iemand van hierHmm ik heb even gecheckt. 6ejou zou ik graag nog wel een keer live zien. Brecc ook wel, die heb ik weleens eerder gezien. Maar toen was ie net aan het doorbreken.
Verder zijn er wel opvallend wat artiesten die ik niet ken, terwijl hardtechno wel redelijk in mijn straatje ligt.
Tickets zijn niet goedkoop. Tis wel overdag, dat is voor mij wel nice!
Ik ga hier eens over denken 🤔
Heb later die maand ook al een rave gepland, maar dan psytrance.
pfff de lineup is echt insanee, raxeller ketting en vendex is echt gekkenwerk hoe ziek hard en goed hun draaien, nee is inderdaad niet heel goedkoop maar als je via insta naar de highlights van vorig jaar kijkt zie je hoe ziek het is georganiseerd en daarom zeker het geld waard, ja ik vind overdag ook veel en veel chiller dan nacht. laat me maar weten zou wel is willen meeten met iemand van hier![]()
Welke is dat? En is daar het gebruik van psychedelische middelen toegestaan? In die zin, dat ze je niet buiten zetten als ze zien dat je onder invloed bent? Ik snap dat ze aan de deur fouilleren, dat is logisch.Hmm ik heb even gecheckt. 6ejou zou ik graag nog wel een keer live zien. Brecc ook wel, die heb ik weleens eerder gezien. Maar toen was ie net aan het doorbreken.
Verder zijn er wel opvallend wat artiesten die ik niet ken, terwijl hardtechno wel redelijk in mijn straatje ligt.
Tickets zijn niet goedkoop. Tis wel overdag, dat is voor mij wel nice!
Ik ga hier eens over denken 🤔
Heb later die maand ook al een rave gepland, maar dan psytrance.
oeiii uhmm niet dat ik zelf luister maar ik ga even zoeken, luister voornamelijk gewoon liedjes en een paar sets, stuur me anders ff priveberichtHmm ben net 3 dagen niet thuis en heb m'n oortjes ook niet meegenomen 🤦♂️
Komende week eens ff die artiesten op de speaker gooien thuis. Heb je misschien (live) sets van hun die ik moet horen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."