Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"@Tartarus Panama was wel mooi moet ik eerlijk zeggen geluid vond ik niet slecht maar focus me nu even meer op mijn kleine meid hoop dat je dat snapt"
"ze blijft wel stabiel alleen de koorts zakt maar niet"
"we gaan om kwart over 9 weer naar ons kleine prinsesje heen"
"Heb nog nooit psychedelica gehad paddo's truffels of LSD Simpelweg omdat ik weet dat ik weet dat het bij mij uitloopt op een bad trip vanwege PTSS. Uitzendingen irak, afghanistan en dat het da een nare beleving voor mij word"
"Hey allemaal vanavond wil ik samen met mijn vrouw een keertje samen coke gebruiken. Onze dochter slaapt bij opa en oma, dus willen we een intieme avond samen. Nu heb ik wat coke kunnen regelen, maar er zit een diesel geur aan is dit goed of is het rotzooi? En kan ik beter andere regelen dan. Groetjes Steven"
"Niet te lang mee doorgaan zelf echt zwaar verslaafd geweest 9 ml elk anderhalf uur. Tijdens de afkick in de kliniek op 60 ml farmaceutische GHB gezet toen in een delirium gekomen uiteindelijk op 80 ml gezet dit werkte wel dan ook nog zo nodig 4x per dag 5 mg Diazepam erbij. Heb ook wel is gehad na een nachtje doorhalen met Pep en alcohol volgende dag kater hop potje GHB erbij en de kater verdween als sneeuw voor de zon Nu ik vader ben geworden zie ik een hele mooie toekomst voor me."
"Beste forum leden. ik ben Steven (schuilnaam) Zal me eerst even voorstellen, ben een man van 33 heb bij de landmacht gezeten, en uitzendingen gehad. Ben daar gewond geraakt door granaat scherven in mijn hoofd, en heb daardoor beetje problemen met motoriek en schrijven. Heb ook ptss overgehouden aan mijn uitzendingen ben heel verslaafd geraakt aan ghb daardoor ,en dan bedoel ik zwaar verslaafd 9ML per ander half uur om te slapen moest ik 15 gebruiken. Heb een GHB binge gehad van 3 dagen nu maar krijg ook diazepam en pregabaline voorgsschreven. 30 mg diazepam per dag en 600 mg pregabaline, in 2 giften van 300 mg ochtends en savonds voor slapen 300 mg en 10 mg zolpidem. Hoe kan ik nu beste afbouwen want de benzos werken niet omdat ik ze al lange tjjd gebruik en de pregabaline. Gewoon cold turkey stoppen? heb eerder wel een delier gehad tijdesn mijn eerste detox. Iemand advies voor mij sorry voor spelfouten maar dat komt door beschadiging aan hoofd mijn excses daarvoor"
"Diazepam kan wel maar ik kreeg hoge dosering na mijn binge 4x maal daags 20 mg en baclofen en voor het slapen gaan 20 mg dia 20 mg baclo en 300 mg lyrica wat ik al slik 10 mg zolpidem slik ik ook al een hele poos en kreeg er nog fenobabrital bij krijg ik nu ook nog steeds"
"sinds gisteren 3 maal daags oxazepam van 50 mg erbij gekregen voor kort gebruik i.v.m. Dochter Word ook weer afgebouwd zodra mijn kleine prinsesje weer thuis is"