#1
ik zal zaterdag mijn best doen, doe jij dat dan ook voor mijIk hoop dat dit jaar Tomorrowland gaat lukken, wil een ✅ op m’n bucketlist.
ik zal zaterdag mijn best doen, doe jij dat dan ook voor mijIk hoop dat dit jaar Tomorrowland gaat lukken, wil een ✅ op m’n bucketlist.
Ik ga morgen en overmorgen raven zonder drugs en alcohol. Alleen . En ik vind t ook leukIk wil 11 maart naar psychedelic rave in de Maassilo. Ik heb al wel een kaartje, maar nog niemand zo gek gevonden om nuchter mee te gaan.
Nog eens overdenken wat ik hiermee ga doen 😅
Het is meer dat ik nog onzeker ben of ik mezelf kan vertrouwen om alleen te gaan.Ik ga morgen en overmorgen raven zonder drugs en alcohol. Alleen . En ik vind t ook leuk
Milkshake, daar wil ik ook nog wel een keer naartoe!Met herwonnen bewegingsvrijheid, ben ik er nog niet uit voor dit jaar.
In ieder geval wel alvast in the pocket: Awakenings Paaszaterdag (avond/nacht) en Milkshake.
Vorig jaar was het alleen Awakenings Festival, Paaszaterdag.
Ik wil aphex twin ook heel graag zien en wilde Yung Lean graag zien, maar hij heeft afgezegd. En het is nogal prijzig om dan alleen aphex twin te zien....7 juni Ramstein concert in Groningen.
9 juni - 11 juni Best Kept Secret in de Beekse Bergen. We gaan eigenlijk alleen voor Aphex Twin, zal vast wel iets leuks zijn naast die artiest. Anders maar goed vreten want eten is daar wel altijd lekker.
12 juni Death Grips concert in Amsterdam bij Paradiso, waarschijnlijk ook een hotel boeken voor een paar dagen om uit te kunnen rusten van alles.
Death Grips is voor mij al alle totale uren van het reizen in de trein waard.
Treden nog best wat interessante bands op naast aphex twin, is het ons wel waard.Ik wil aphex twin ook heel graag zien en wilde Yung Lean graag zien, maar hij heeft afgezegd. En het is nogal prijzig om dan alleen aphex twin te zien....
Heel het weekend of een dag? Vrienden van ons gaan ook en stuiteren al een paar weken daar het het eerste festival van het seizoen is. Wij zijn helaas verhinderdDit weekend Rebirth🎈
Welkom op alle grote commerciële festivals. Techno en house is een hype geworden en een miljarden industrie.Ik was zaterdag naar DGTL. Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Veel te druk bij de main stages en voor deze prijzen lang wachten bij de wc en bar.
Toch heb ik dit op Awakenings vorig jaar Spaarnwoude anders ervaren. Zelfde prijscategorie, maar wel 'uitstekend geregeld'.Welkom op alle grote commerciële festivals. Techno en house is een hype geworden en een miljarden industrie.
Sterkte op boothstock alvast m27 april: free your mind
5 mei: stichting
10 juni: boothstock
16 juni: pinkpop
8 juli: meadow
15 juli: nmnh beachfestival
2 september: rotterdam rave
Is het zo slecht dan?Sterkte op boothstock alvast m
Joa, weet niet wat je gewend bent maar het is wel vrij treurig volk wat daar rond loopt. Veel anabolen en opgespoten lippen.Is het zo slecht dan?
Dagje! Ja ik heb ook al gewoon de hele week al kriebels voor zaterdag🤩 zonde! Hopelijk heb je nog andere leuke feesten op de planning?Heel het weekend of een dag? Vrienden van ons gaan ook en stuiteren al een paar weken daar het het eerste festival van het seizoen is. Wij zijn helaas verhinderd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."