Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik ooit eeer eens op een rave beland dan pak ik absoluut een keer 6-APB. Ik zou wel meteen voor de 150 mg gaan, want half gaan is wat mij betreft niet gaan.. Maar goed. . Ooit weer eens een rave (want ja zo heet dat na je 40e... ik ben benieuwd wanneer. Heb nog kaarten voor geheime liefde festival in utrecht en intents in Oisterwijk... en als awakenings nog eens op mn pad komt dan zeg ik ook geen nee... overigens ook niet tegen Thunderdome🤪"
"MDMA absoluut op 1, maar een 1/2 grammetje sos is ook niet verkeerd😎"
"Stonologie zei: Moet je eens truffels nemen, dat is pas euphorie😍. Is MDMA maar een paar % van hehehe Klik om te vergroten... Dit staat idd nog op mijn "to do lijstje"😉. Maar dan moet de setting goed zijn, heb het er al eens met een maatje van me over gehad. Is die euphorie echt beter dan die van MDMA? misschien toch maar eens inplannen dan.."
"Pleuny zei: Pyrazolam waren wel zalm kleurige tonnetjes . Heb ze zelf ook gehad , pyra vind ik de meest recreatieve benzo's van allemaal. Velen malen beter dan coma broma . Lekker mellow , en zeker wel ook sedatief vanaf 3 mg . Klik om te vergroten... Helemaal mee eens, niets meer aan toe te voegen. Kijk uit met overdoseren , 1 max 2 (totaal 6mg) is meer dan voldoende.."
"Heb nog niets kunnen vinden wat aan eti tipt..."
"AlteredState5862 zei: Pyrazolam is een goeie Klik om te vergroten... Dat was er idd 1 die ik nog eens wilde proberen, wat is jou ervaring met dit middel? Zat ook te denken aan bromazolam. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verschil tussen die 2, weet jij dat?"
"n8wachT zei: Haha, nou... Ik denk dat Flubromazepam met zo'n beetje ieder andere denkbare benzo wel een dergelijk resultaat geeft. Op zichzelf is het echt wel één van m'en favorieten.. Klik om te vergroten... Mag ik vragen waaron flubromazepam je favoriet is?"
"De Dunne zei: De meeste mensen die bv druk zijn, chaotisch, slecht concentratie hebben, hebben géén adhd/add. Men kan ook gewoon “achter of voor” lopen. Je kunt ook hyperactief zijn, te veel stressen en angsten of een andere “aandachtsstoornis” (zo een klote therm imo). Het kan gewoon je karakter zijn, invloeden van vroeger etc. Veel te vaak wordt er imo meteen daaraan gedacht terwijl het gross wat getest word géén adhd etc hebben. Zelfde dat er in ene zooooveel mensen dyslectisch zouden zijn. Het gros ervan heeft dat niet maar heeft te weinig gelezen en geschreven. En dan een vraag: als je het dan weet, wat veranderd er dan? Ik heb gediagnostiseerd adhd in de (erge?) vorm. Kun jij makkelijk leren en ben je op dat gebied slimmer (iq) dan de rest? Dan zou hen bv ook Asperger kunnen zijn. Of helemaal niks en ben je gewoon zo. (Citaat van @Zanza ) “Haha, ja dat dus. Zeker met dit verhaal erbij zou je het allicht kunnen laten onderzoeken. Baat het niet schaadt het niet” Het schaadt wel. Nu ik officiele diagnose heb moet ik met rijbewijs verlengen getest worden door psychiater. Plus dat je eeuwig die stempel hebt, wil je dat? Tegenwoordig als iemand ook maar even “anders” Is dan anderen moet er wel wat mee zijn… We moeten in het gareel lopen en vooral niet anders zijn… 😳 Klik om te vergroten... Mee eens👊, vraag me ook echt af wat een diagnose toevoegt. Ben overigens wel ff (ruim 2 mnd) helemaal gekapt met de rc's en neem enkel nog kratom en soms een wietje. De laagdrempeligheid van rc's zijn verradelijk voor mij en ik schrok toch wel van de stapeling. Zeker met norflurazepam, dat hoef ik echt niet meer🥴 Ben ook ff iets minder vaak op DF geweest om niet in verleiding te komen door alle ervaringen en verhalen😊"
"Hi DF-ers, ik merk dat phenibut steeds lastiger te verkrijgen is in Nl, hebben jullie er ook last van? Er zijn minder aanbieders, wordt duur en minder sterk. Hoef uiteraard de vendors niet te weten, maar vroeg af of jullie dit ook merken... of dat ik niet goed genoeg zoek😊😊"
"Nickje zei: Gisteren eind v.d. middag opnieuw geprobeerd, 2g dus iets minder, maar dit x op nuchtere maag. Kwam er niet veel sneller in (duurde nog steed 3 à 4 uur) maar ging wel net zo "hard" als op eerdere 2,5 en 3,5g. Ik zou veel meer niet nemen dan lijkt me het verdovende de overhand te krijgen en dut je zo in. Maar dat zal ongetwijfeld per persoon verschillen. Ik vindt de effecten subtiel (is GHB sterker? "zweveriger"?) maar leuk en ik merk i.d.d. dat het heel verleidelijk is om snel weer te gebruiken, dus verslavingsgevoelig, maar ik kan 't in de hand houden. Ik zou het niet vaker dan 1x per 1 à 2 weken doen zeker niet op hogere dosissen. Nog steeds beetje groggy dag erna, dit duurt wel lang bij Phenibut. Niet onprettig en werken gaat prima, maar autorijden en zo lijkt me niet verantwoordt. Ik denk erover on F-Phenibut te gaan proberen vanwege snellere come-up en kortere werkingsduur, lijkt me voor recreatief gebruik handiger. En de combi met een lekker joint is goddelijk. Ik raad dan wel een sativa variant aan want i.c.m. een te relaxende indica val je waarschijnljk sneller in slaap. Slapen is overigens heerlijk op Phenibut maar zorg dat je uit kan slapen om een kater en vaagheid de volgende dag(en) te vermijden. P.s. iemand toevallig ervaring met andere combo's? Ik ben wel benieuwd, bijv. MDMA/XTC of een andere sero slurper of stimulant erbij... Klik om te vergroten... Kan me helemaal vinden in je posts. Heb afgelopen dinsdag voor het eerst 1,5 gr genomen om 18.00 uur op een volle maag. Vond de uitwerking echt een beetje tegenvallen. Subtiel een prima mood, maar wel met de twijfel of het wel door het middel kwam. De dag erna merkte ik overigens wel echt een zweverig gevoel door de dag heen (niet onprettig, maar wel vreemd en anders). Tegen het einde vd middag trok dit weg. Ik heb vanochtend om 08.15 uur 2 gr genomen, ruim een uur na een licht ontbijt. Laat het subtiele nu maar weg😊. Ben lekker thuis aant werk, ben energiek, praatgraag in meetings en voel me goed. Beetje dronken gevoel maar op een goede stuurbare manier. Tis m.i. idd een lekker middel wat ik na vandaag weer ff een weekje laat staan. Heb geen ervaring met G, maar als dat hetzelfde is maar dan sterker.. ga ik er maar niet aan beginnen🙃 Ohja, heb er wel 2 bakkies ☕ bij op.. die combi is prima"