Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beukende Bambi zei: Ik was best wel benieuwd naar de festival keuze van iedereen en wat je gebruikt (drugs, alcohol of gewoon lekker niks). Dus hierbij de vraag aan iedereen welke festivals staan er nog op de planning en wat zijn jullie van plan om te gebruiken. Dit is mijn lijstje: -Reverze(gewoon een paar biertjes heerlijk van de muziek genieten) -Qapital(heerlijk een avondje genieten aan de xtc) -Intents alleen zondag(ga ik waarschijnlijk voor de eerste keer speed proberen) -en natuurlijk weekendje Defqon(nog geen idee wat ik ga gebruiken zoiezo xtc op de zaterdag de rest zie ik nog wel. Als iemand hier ook naar toe gaat je kunt me herkennen met mijn hardbass petje op, mooi beginnent bier buikje gewoon normaal niet afgetraint of veel te dik en mijn prachtige Road to Redemption t-shirt die ik wss niet aan heb. Klik om te vergroten... Die gaan je zeker vinden die andere mensen ππ"
"Neen ik heb meerdere betrouwbare adressen inmiddels en ga binnenkort in Dec toch weer naar spanje .. en kan het vanuit daar ook wel opgestuurd krijgen . Alleen niet door de arts zelf"
"inner_search zei: Slaapwelβ¦ Als je psychische en fysieke toestand je lief is zou ik de raad van @LucidLucy opvolgenβ¦ Maar dat ga je dus niet doen , dus have fun met je rekening te plunderen door online real meds te kopen ππ€·π»ββοΈ. kort maar krachtig (vissengeheugen..) leven it is for you πβοΈ. Klik om te vergroten... Ze zijn echt heb ze laten testen en ik doe dit al meer dan 10 jaar dus ik denk dat ik me eigen lichaam wel ken ennzo niet dan niet lekker boeiend"
"Boyman zei: Jezus.. Hoe lang doe je hiermee? Klik om te vergroten... 4 a 5 maand"
"Ben ook zelf na 8 jaar ghb verslaafd te zijn geweest zelf gestopt zonder afbouw .. en ik leef nog steeds ..daarna ook geen ghb meer aangeraakt.. wel phenibut ook kut spul ...Iedereen gaat een x dood ik heb ptss en angststoornis en ik denk dat ik me zelf ook wel fijn mag voelen . Anders maak ik er liever gewoon een eind aan . Al heb ik daar de ballen niet voor .. heb in de tijd van me ghb verslaving en stoppen ook gewoon een hele Zak leeg gegeten die kochi ik van een junk die ze opspaarde en dan dan nam ik er een paar dormicum en diazepam . En dan werd ik de volgende dag wakker met afkick verschijnselen .. bleek dat ik ze zelf had op gegeten . Dus daar heb ik wel van geleerd Ik slip ze ook niet elke dag hoor 1 a 2 x per week maar dan wel gelijk 15 diazepam en me verslavings arts is er niet heel blij mee . Maar vind het ook niet super erg. Het meeste Plas je weer uit"
"Maar leuke groep heb ik ergens om advies gevraagd . Heel leuk al jullie zogenaamde goede adviezen. Maar krijg meer het gevoel dat je me voor lul wilt zetten ik heb nou eenmaal een hoog tolerantie vermogen ik gebruikte 200 ml g per dag (zul je vast niet geloven maar kan me weinig schelen) ik deelde me gevoelens! en nu ik snap van lucid lucy dat het goed bedoeld is .. maar mijn enige probleem is als ik er niet aan kan komen . Wat ik wel kan heb inmiddels weer genoeg adresjes .. maar gaan jullie maar om iemand geven die het toch allemaal niet boeit als de nood hoog is gaan ze me echt wel helpen op de ic of gewoon in het ziekenhuis. Hebben ze ook een x met g gedaan toen ik me enkel had gebroken .. Na een jaar moest het metaal er uit toen moest ik intraveneuze antibiotica wat ik eerst heb geweigerd omdat ik nog een feestje had en toen heb gezegd geef me de sterkste die ik kan slikken maar . Zo gezegd zo gedaan kuur afgelopen kwam weer terug .. toen alsnog naar het ziekenhuis had een fistel waar troep door naar binnen .. toen heb ik geweigerd met ghb te stoppen . Dit was eerst een probleem . Maar later moest ik een verklaring tekenen dat ik zelf verantwoordelijk was mocht er wat gebeuren .. en me eigen ghb regelen .. wat dan wel bewaard zou worden in een kluis . Maar elke 2 en half uur kon ik bellen voor me dosis. Hun waren de incompetente met hun milliliter spuitjes waar soms gewoon 8 ml inzat .. dit heb ik er wel steeds uit gehaald op het end na 1 derhalve week zieken huis had ik 7 volle buisjes over van 5 ml . Ik doe misch extreem maar zo ben ik het is alles of niets . Ik doe niet aan half gebakken . Misch dat ik ooit wel eens wil minderen met benzos maar dat is dan mijn eigen keus. Ik heb ook al vaker geminderd zonder problemen zodat ik gewoon op me recept uit kwam .. 3 x 10 mg per dag +promethazine maar dan slikte iknhet alsnog in een x veel . Dus beste mensen bedankt voor jullie goede geweldige adviezen (waar ik niet om gevraagd heb) maar ik doe wat ik wil βοΈβοΈ en nu ga ik lekker chillen op 5 rivotrils van 2 mg per stuk doeiii ππ Fijne dag iedereen drink genoeg en blabla want anders ga je dood π€£ dupont zei: Bekijk bijlage 45286 Klik om te vergroten..."
"π₯³π₯³βοΈβοΈππ"
"inner_search zei: Het word hier niet echt geapprecieerd als de mensen je willen helpen je ze gewoon zegt βboeienβ en al helemaal niet met fotoβs van je zoveel meds gelijk op de foto (staat inner regels dat je niet mag pronken met hoge hoeveelheden drugs/meds. dus verwacht je hier maar niet een uitleg die je wilt horen in dit topic , zelf vind ik je ook maar een blaaskaak die wil pronken en wrs elders geen aandacht krijgt. maar ej , wie ben ik ,negeer knop boeieeeeeeuh. ππ»βπ» Klik om te vergroten... Vroeg ik ergens om hulp ? Maar ik ga jullie verlaten stelletje hypocriete mensen hier de groeten ππππ"
"Geneesmiddel zei: Als ik je openingspost herlees komt dat over als een schreeuw om hulp. Sorry voor het ongemak. Tot ziens. Klik om te vergroten... Hiebverwijder ik mijn profiel?"
"Hoe verwijder ik mijn profiel *"