Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je kunt er idd eens wat verder in gaan door het te bespreken of een gewaagdere opmerking te maken en te kijken hoe ze daarop reageert. Wel belangrijk om daarbij haar grenzen niet over te gaan, die kan zij voor zichzelf wellicht moeilijker bewaken onder invloed en dat kan zorgen voor spijt achteraf en kan je vriendschap wel degelijk beïnvloeden. Een beetje flirten over en weer is leuk, en meer kan zeker met wederzijds goedvinden, maar pas echt goed op, praat erover en zorg dat je er allebei 100 % achter staat als je verder gaat."
"Ik weet niet of het verwerken is, maar ik merk wel dat ik in de loop der tijd dingen anders bekijk en daardoor minder moeite heb met hoe dingen zijn gelopen, of wat mensen hebben gedaan. Dat helpt om er met rust aan terug te denken en zorgt dat ik me er niet meer druk over maak. Ben verder niet bewust bezig geweest met dingen verwerken. Misschien wel goed om daar toch eens wat meer aandacht aan te geven."
"Als het voor jullie beiden goed voelt, gewoon doen! Er is geen regel voor wat te snel is of niet, dat kun je alleen zelf aanvoelen. Vervelend dat je een rotervaring hebt met je ex, maar je kunt die gevoelens niet op deze dame projecteren. Als je ervoor wil gaan, maak het aan! ❤️"
"Vind ik wel, zolang je ook een afwijzing kan handelen en niet iets gaat opdringen. Maar initiatief wordt vaak best gewaardeerd."
"Een relatie hoeft niet direct open te zijn om elkaar toch net dat beetje ruimte te gunnen voor nabijheid en intimiteit met een ander, het is maar net hoe je erin staat. Als de band die je met je partner hebt goed is, kun je elkaar ook toestaan om eens van de gebaande paden af te wijken zonder dat de relatie direct in gevaar komt. Zolang er openheid, transparantie en liefde is kan dat, denk ik, heel goed."
"Mindless zei: Bijvoorbeeld qua praten over een bepaald onderwerp, of zo? Klik om te vergroten... Inderdaad, praten, een specifieke hobby delen waar de ander niks voor voelt, maar ook intiemere dingen die je wellicht niet zo snel met zomaar een vriend of vriendin zou doen/delen. Een open relatie zou voor mij niet werken denk ik maar ik vind niet alles daaraan slecht. De basis is en blijft een goede relatie met je partner en van daaruit kunnen waardevolle momenten met anderen een mooie aanvulling zijn."
"Mindless zei: Het zou voor mij ook niet werken, een open relatie. Althans, hoe ik er nu in sta. En ik heb het persoonlijk meegemaakt dat mijn ex praatte met iemand over een gemeenschappelijk iets tussen hen (niets seksueels of iets dergelijks). Ik kon/kan dat begrijpen, maar het was soms op zo'n manier dat ik me voelde buitengesloten. Zij herkende dat toen ook en vond dat ook niet helemaal oké van haar kant, maar tegelijk had ze die behoefte aan dat contact. Dat was wel een moeilijk iets soms, maar ik gunde het haar wel hoor. Je kan soms inderdaad op een bepaald punt niet de beste persoon zijn om mee over iets te praten, zelfs al ben je de partner. Klik om te vergroten... Dat kan lastige situaties opleveren inderdaad,kan me voorstellen dat het niet prettig voelt, alsof je 'niet goed genoeg' bent, op dat gebied. Maar niemand kan nu eenmaal alle behoeftes van zijn partner volledig bevredigen, niemand is perfect. De vraag is dan hoe je daar een weg in kunt vinden samen, accepteren of op een andere manier toch die bevrediging vinden."
"Denk dat je het beste kunt zorgen dat je lichaam zoiets aankan, gewoon paar keer per week rugtraining doen in de sportschool 💡"
"Action heeft een nieuwe goedkope starlight projector te koop, en hij is nog beter dan de bekende AliExpress meuk! Helderdere lampen, meer opties/kleuren, ik ben enthousiast!"
"Ik ben dankbaar voor mijn heerlijke tuin"