#1
Ik ben al een aantal jaar niet meer naar een echt groot festival geweest. Misschien deze zomer maar weer eens gaan. Nadeel is dat haast iedereen van ons “festival groepje” niet meer wil of kan. Vinden zichzelf te oud, kids, geen fut etc.
Denk een lekker techno festival zoals Awakenings etc.
Denk een lekker techno festival zoals Awakenings etc.