Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
289 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Krullen zei:
Thuishaven - amelie lens
Dont let daddy know
Soenda outdoor
Boothstock
Awakenings

Woahhhh en nog zo veel meer te komen
Klik om te vergroten...
Ik wilde ook naar thuishaven.... helaas gingen de kaarten sneller weg dan mijn internet verbinding...
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raket zei:
Nou m'n bankrekening is wel wat minder jaloers :tearsofjoy: Kiezen blijft inderdaad altijd lastig maar als ik je 1 festival mag aanraden is het zeker Harmony. Vind dit echt het mooiste festival. Altijd mooi aangekleed, veel ruimte & een geweldige sfeer :hearteyes:
Misschien kunnen we wel meeten op Ground Zero is altijd leuk :)

Ijsjes zijn hemels 😍
Klik om te vergroten...
Harmony is zeker een topper, in alle opzichten! Echter was vorig jaar het geluid op de main zeer bedroevend....
Meeste tijd overigens in de ravezone doorgebracht:grin:
R
RaketLid
01-01-2024, 00:00
#3
BraboF zei:
Harmony is zeker een topper, in alle opzichten! Echter was vorig jaar het geluid op de main zeer bedroevend....
Meeste tijd overigens in de ravezone doorgebracht:grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb de meeste tijd doorgebracht bij oldskool gangsters & noisekick's terror drang. Ben eigenlijk nooit veel op de main te vinden. Maar geluid had daar wel iets beter gemogen inderdaad.
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zekerheidjes zijn:
Dediqated
Karnaval Festival
Masters of Hardcore
Rebirth Weekend
Supersized Kingsday Festival (90% zeker dan)
Reminder - Back To The Roots
Defqon.1 Weekend
Decibel Weeknd OF Psy-Fi (valt tegelijk:brokenheart:)

Misschien:
A State Of Trance
Qapital
Sensation
Tomorrowland
Paradigm
Mysteryland
Ground Zero
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben al een aantal jaar niet meer naar een echt groot festival geweest. Misschien deze zomer maar weer eens gaan. Nadeel is dat haast iedereen van ons “festival groepje” niet meer wil of kan. Vinden zichzelf te oud, kids, geen fut etc.
Denk een lekker techno festival zoals Awakenings etc.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alleen Psy-Fi staat momenteel op de planning eigenlijk. Daar moet ik even wat verandering in brengen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ik ben al een aantal jaar niet meer naar een echt groot festival geweest. Misschien deze zomer maar weer eens gaan. Nadeel is dat haast iedereen van ons “festival groepje” niet meer wil of kan. Vinden zichzelf te oud, kids, geen fut etc.
Denk een lekker techno festival zoals Awakenings etc.
Klik om te vergroten...

Waarom kom je niet naar Psy-fi? Daar heb je ons!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Harmless zei:
Wat draait Armin tegenwoordig? Vond hem omstreeks de eeuwwisseling fantastisch maar tegenwoordig trek ik de trance van nu wat minder dan toen. Zijn Boundaries of Imagination cd is nog altijd mijn all time favo trance cd.. Heerlijk, die zweverige trance.. 🥳
Klik om te vergroten...
Hij draait wat harder dan trance tegenwoordig. Iets meer beuken:)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tot nu toe alleen DGTL en Dekmantel met zekerheid gepland.
Misschien: Soenda, The Crave, Wildeburg, Dekmantel Selectors. En zou ook graag weer naar Draaimolen willen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wildeburg, als we weer ingeloot worden. Vorig jaar gelukt in ieder geval. 2 x daarvoor konden we heen omdat we er eerder geweest waren. Toch wel 1 van de leukste meerdaagse festivals vind ik.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Free Your Mind
Have a Nice Day

Verder zie ik het nog wel.. :)
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben morgen met de warming up al binnen, voor de rest zie ik het wel
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#13
StimsalaBanne zei:
Luminosity
Klik om te vergroten...
Grappig, ik ben toevallig wel naar zo'n 10tal feesten van Luminosity geweest. Leuke feesten met vaak veel buitenlanders en dus veel engels praten :grimacing: . Hele mooie sfeer altijd.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Grappig, ik ben toevallig wel naar zo'n 10tal feesten van Luminosity geweest. Leuke feesten met vaak veel buitenlanders en dus veel engels praten :grimacing: . Hele mooie sfeer altijd.
Klik om te vergroten...

Ben een keer een heel weekend Luminosity geweest. Wat een sfeertje daar idd. :innocent:
Voelt alsof je op vakantie naar het buitenland bent wanneer het geweldig weer is.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
- Koningsdag loveland (speed of mdma of 6apb)
- Awakenings (idem)
- strafwerk festival (idem)
- Dockyard/Mystic garden ade (idem)


Waarschijnlijk tussendoor nog wel iets, maar dat zal dan misschien met een lage dosis 2cb zijn of alcohol
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥️
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cerberus zei:
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥
Klik om te vergroten...
Ik vond het volume juist te hoog. Door de bass werd alles vervormd
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cerberus zei:
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥
Klik om te vergroten...
Tijd voor een report!
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cerberus zei:
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥
Klik om te vergroten...

Godver de tering wat een lekker feest was het :hearteyes:
Deze staat wel in de top 3 van de 7 keer dat ik er nu ben geweest.
Zal ook nog ff een rapportje maken 👌🏻
T
TweeChocoladeBiertjesLid
01-01-2024, 00:00
#20
State of Trance was echt een heel bijzondere avond inderdaad. Uiteindelijk met een groep van 11 mensen gegaan, waarvan 10 aan de MDMA. Het was in principe de kern van mijn vriendengroep (vier man), de vriendin van twee van die groep en nog een hoop festival-aanhang die via via meekwam, waaronder @Cerberus van mijn kant. Op één iemand na kende ik wel iedereen vrij goed en met ca 7 van de 10 mensen die meegingen ben ik vrij hecht, wat het toch wel een heel mooie groep maakt. Helaas geen first-timers, dat maakt het wel extra mooi altijd.

Aan het begin van de avond ging ik euforisch lekker, daarna begon ik het toch minder te vinden dat de bass wat minder hard viel dan bij techno waardoor ik hem iets minder voelde. Rond Armin van Buuren bij 138 (tussen 03:00 en 04:00) ging ik zelfs even niet lekker, vond zijn act zwaar tegenvallen en het spul begon een beetje uit te werken. Toen op hoop van zegen een halfje bijgenomen en gelukkig viel die uitstekend, waardoor ik nog een tijdje heerlijk door kon dansen. Minder euforie, maar wel heerlijk energiek. Hielp ook wel dat Andrew Rayel ongelooflijk goed was bij de mainstage. Manman, hij is in mijn playlists al een van mijn favorieten, maar dit was absurd. Rond kwart voor zes begon het bij mij uitgewerkt te raken, ongeveer precies op tijd dus :)

Volgende keer weer een techno festival en gelukkig overdag, die nachtfestivals hebben wel hun charme (die brakke treinritjes om half acht s'ochtends zijn zwaar maar toch ook wel mooi) maar het is wel strijden hoor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6364656667...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."