#1
Ik wilde ook naar thuishaven.... helaas gingen de kaarten sneller weg dan mijn internet verbinding...Thuishaven - amelie lens
Dont let daddy know
Soenda outdoor
Boothstock
Awakenings
Woahhhh en nog zo veel meer te komen
Ik wilde ook naar thuishaven.... helaas gingen de kaarten sneller weg dan mijn internet verbinding...Thuishaven - amelie lens
Dont let daddy know
Soenda outdoor
Boothstock
Awakenings
Woahhhh en nog zo veel meer te komen
Harmony is zeker een topper, in alle opzichten! Echter was vorig jaar het geluid op de main zeer bedroevend....Nou m'n bankrekening is wel wat minder jaloersKiezen blijft inderdaad altijd lastig maar als ik je 1 festival mag aanraden is het zeker Harmony. Vind dit echt het mooiste festival. Altijd mooi aangekleed, veel ruimte & een geweldige sfeer
Misschien kunnen we wel meeten op Ground Zero is altijd leuk
Ijsjes zijn hemels 😍
Harmony is zeker een topper, in alle opzichten! Echter was vorig jaar het geluid op de main zeer bedroevend....
Meeste tijd overigens in de ravezone doorgebracht![]()
Ik ben al een aantal jaar niet meer naar een echt groot festival geweest. Misschien deze zomer maar weer eens gaan. Nadeel is dat haast iedereen van ons “festival groepje” niet meer wil of kan. Vinden zichzelf te oud, kids, geen fut etc.
Denk een lekker techno festival zoals Awakenings etc.
Hij draait wat harder dan trance tegenwoordig. Iets meer beukenWat draait Armin tegenwoordig? Vond hem omstreeks de eeuwwisseling fantastisch maar tegenwoordig trek ik de trance van nu wat minder dan toen. Zijn Boundaries of Imagination cd is nog altijd mijn all time favo trance cd.. Heerlijk, die zweverige trance.. 🥳
Grappig, ik ben toevallig wel naar zo'n 10tal feesten van Luminosity geweest. Leuke feesten met vaak veel buitenlanders en dus veel engels pratenLuminosity
Grappig, ik ben toevallig wel naar zo'n 10tal feesten van Luminosity geweest. Leuke feesten met vaak veel buitenlanders en dus veel engels praten. Hele mooie sfeer altijd.
Ik vond het volume juist te hoog. Door de bass werd alles vervormdMan
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥
Tijd voor een report!Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥
Man
Man man
Man man man
Man man man man man
State of Trance 950 was ZALIG!!!! Perfect volume, super energetische muziek. Vooral de laatste 2 deejays van de mainstage. We stonden ergens vooraan en zo echt continu vibreren door de bass die door ons lijf ging met de high energy muziek die over je geblazen wordt.
♥
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."