Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
299 weergaven
18-5-2026
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thuis festival ….. echt geweldig! Op de bank zitten! Eigen muziek smaak kiezen! Geen gezeik met rijen bij de WC of bij de koelkast! Alles in handbereik! Geweldig !
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
37022209_1024909014333117_8165577838741684224_n.jpg

en

gggrrr.jpg
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stiekem geen festival, maar:
30 november met de crew naar Worakls, N'to, Joachim Pastor en Stereoclip @ Doornroosje (voor maar 25 ekkies).
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Ik ga volgend jaar ook naar Psy-fi, voor het eerst! Ik zag foto's en heb goede verhalen gehoord, dus wil het wel eens meemaken, ook al luister ik nooit naar deze muziek.
Maar eigenlijk wil ik ook weer een dagje naar Reggae Geel, dat was de vorige keer ook zo tof!
Vorig jaar was ik voor het eerst op Dour, daar kom je wel aan je trekken als je een uitgebreide muzieksmaak hebt. Maar vond het wat te heftig daar!
Klik om te vergroten...
Hee wat leuk, nog een Psy-Fi-ganger! Kom je ook naar de mega-DF-Psy-Fi-meet? :wave:

Ik maak er tegen die tijd nog wel een apart topic voor aan. Maar er is al een aardig lijstje van DF-ers die (misschien) aanwezig zijn. :nevergonnagiveyouup:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
verwondering zei:
Hee wat leuk, nog een Psy-Fi-ganger! Kom je ook naar de mega-DF-Psy-Fi-meet? :wave:

Ik maak er tegen die tijd nog wel een apart topic voor aan. Maar er is al een aardig lijstje van DF-ers die (misschien) aanwezig zijn. :nevergonnagiveyouup:
Klik om te vergroten...

Klinkt gezellig is Clown Bassie ook welkom ? En is er gratis dope ?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
verwondering zei:
Hee wat leuk, nog een Psy-Fi-ganger! Kom je ook naar de mega-DF-Psy-Fi-meet? :wave:

Ik maak er tegen die tijd nog wel een apart topic voor aan. Maar er is al een aardig lijstje van DF-ers die (misschien) aanwezig zijn. :nevergonnagiveyouup:
Klik om te vergroten...

Jaah lijkt me leuk! Gezellig. Ik ga es kijken naar dat linkje
P
Psychedelic-experienceLid
01-01-2024, 00:00
#7
PSYFII!!!:redheart::redheart: waarschijnlijk weer vrijwilliger bij Psyclean
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Conjo zei:
Klinkt gezellig is Clown Bassie ook welkom ? En is er gratis dope ?
Klik om te vergroten...
Zelfs Clown Bassie is welkom. Moet je wel een kaartje kopen voor Psy-Fi... :rolleyes:

Natozlato zei:
Jaah lijkt me leuk! Gezellig. Ik ga es kijken naar dat linkje
Klik om te vergroten...
Leuk! Lijstje wordt weer iets langer. :smoke: Ik heb je erbij gezet. :) :thumbsup1:
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#9
24 november: Ã…me, Joris Voorn en Stranger in Paradigm, Groningen!
I
InguzLid
01-01-2024, 00:00
#10
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drukke maanden weer. :P

Resonate met @OverdriveO <3
Brutality met @Gabbertje & @MDMAZING <3




A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bas zei:
Drukke maanden weer. :P

Resonate met @OverdriveO <3
Brutality met @Gabbertje & @MDMAZING <3




Klik om te vergroten...
Tof ja! Sowieso leuk dat leden hier samen naar festivals gaan:grin:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelic-experience zei:
PSYFII!!!:redheart::redheart: waarschijnlijk weer vrijwilliger bij Psyclean
Klik om te vergroten...
YAY!

Jij bent één van de helden die helpen het terrein brandschoon te houden? :thumbsup1:

Kom je ook even meeten op de Mega-DF-Psy-Fi-meet? Gezellig!
P
Psychedelic-experienceLid
01-01-2024, 00:00
#14
@verwondering Yea zeker weten. Heb het dit jaar voor het eerst gedaan, en ik moet zeggen dat het geweldig is. Zoveel waardering voor het werk dat je doet. Je leert zo veel nieuwe mensen kennen. Je werkt 5 uurtjes per dag (ochtend, middag of avond shift) en krijgt 3 maaltijden per dag. Verder krijg je het bedrag van je ticket terug, dus voor mij als student ideaal. Voor mij is het een manier, om van het festival te genieten op een redelijk verantwoordelijke manier. Ik eet goed, slaap redelijk goed, en zorg dat mijn drugsgebruik niet de klauwen uit loopt.

Lijkt me zeker leuk ja! Ik ga zo even het topic lezen.
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Iemand blijdorp indoor winterfestival 1 december?
In oude van nelle fabriek, hele sicke locatie :nevergonnagiveyouup:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 festivals geskipped, t wordt alleen atm: :blushing::blushing:

M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dont let daddy know
Mooiste stage voor n indoor festival
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb er ook wel de nodige in de planning staan maar nu met dat corona gebeuren begin ik me wel een beetje zorgen te maken of ze niet allemaal gecanceld gaan worden...
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#19
In ieder geval deze 2 :hearteyes:





B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5960616263...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."