#1
Thuis festival ….. echt geweldig! Op de bank zitten! Eigen muziek smaak kiezen! Geen gezeik met rijen bij de WC of bij de koelkast! Alles in handbereik! Geweldig !
Hee wat leuk, nog een Psy-Fi-ganger! Kom je ook naar de mega-DF-Psy-Fi-meet?Ik ga volgend jaar ook naar Psy-fi, voor het eerst! Ik zag foto's en heb goede verhalen gehoord, dus wil het wel eens meemaken, ook al luister ik nooit naar deze muziek.
Maar eigenlijk wil ik ook weer een dagje naar Reggae Geel, dat was de vorige keer ook zo tof!
Vorig jaar was ik voor het eerst op Dour, daar kom je wel aan je trekken als je een uitgebreide muzieksmaak hebt. Maar vond het wat te heftig daar!


Hee wat leuk, nog een Psy-Fi-ganger! Kom je ook naar de mega-DF-Psy-Fi-meet?
Ik maak er tegen die tijd nog wel een apart topic voor aan. Maar er is al een aardig lijstje van DF-ers die (misschien) aanwezig zijn.![]()
Hee wat leuk, nog een Psy-Fi-ganger! Kom je ook naar de mega-DF-Psy-Fi-meet?
Ik maak er tegen die tijd nog wel een apart topic voor aan. Maar er is al een aardig lijstje van DF-ers die (misschien) aanwezig zijn.![]()
Zelfs Clown Bassie is welkom. Moet je wel een kaartje kopen voor Psy-Fi...Klinkt gezellig is Clown Bassie ook welkom ? En is er gratis dope ?

Leuk! Lijstje wordt weer iets langer.Jaah lijkt me leuk! Gezellig. Ik ga es kijken naar dat linkje
Ik heb je erbij gezet.
Tof ja! Sowieso leuk dat leden hier samen naar festivals gaan
YAY!PSYFII!!!waarschijnlijk weer vrijwilliger bij Psyclean

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."