Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke festivals staan op de planning

Welke festivals staan op de planning

1844 antwoorden
295 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dikke fissa a niffauw
Q
QwertyuiopaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Freeway zei:
Nice hoor, ook aanwezig. Ga je ook naar unpolished?
Klik om te vergroten...

Nee ik ga dit jaar niet naar unpolished, afgelopen jaren wel geweest, fantastische feesten. Maar ben eigenlijk de nacht feesten een beetje zat vanwege de kater :tongueout:
Nu zou er 6 maanden tussen 2 feesten zitten en dat trok ik dan weer niet dus de keuze was makkelijk om naar vault te gaan. Jij gaat wel?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Fenne zei:
Geweest! Was echt lekker met Sluwe vos en Sandrien Wel erg jong publiek en daar had ik deze keer wel last van. Hou van om mij heen kijken en connecties maken. Gaat toch fijner met leeftijdgenoten. Denk niet dat ik weer ga... Te kort op ADE en Oud en Nieuw
Klik om te vergroten...
Hey daar ben ik ook geweest. Vond het best wel kut, op Colin Benders na, want Colin Benders is gewoon ALTIJD goed.
Maar ik ging met mijn broer mee (voor het eerst samen naar een feestje!) en zijn vrienden dus ik had maar gewoon een ticket gekocht haha.

Voor dit jaar, wordt het volgens mij mijn 8e keer Soenda Festival. Verder vond ik de lineup van DGTL er goed uit zien, dus wellicht ga ik daar weer eens een gokje wagen. En de lineup van Rock Werchter is heel gaaf, dus hopelijk brouwt Lowlands iets vergelijkbaars. Verder weet ik het nog niet zo.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb zin in defqon 1 weekend. Helemaal volstampen met drugs ( ja i know niet handig:tearsofjoy:) Sowieso weer 250mg benzofury 6-apb en gewoon een super dik feest. nog 5 maanden
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#5
ZERO- zei:
Hey daar ben ik ook geweest. Vond het best wel kut, op Colin Benders na, want Colin Benders is gewoon ALTIJD goed.
Maar ik ging met mijn broer mee (voor het eerst samen naar een feestje!) en zijn vrienden dus ik had maar gewoon een ticket gekocht haha.

Voor dit jaar, wordt het volgens mij mijn 8e keer Soenda Festival. Verder vond ik de lineup van DGTL er goed uit zien, dus wellicht ga ik daar weer eens een gokje wagen. En de lineup van Rock Werchter is heel gaaf, dus hopelijk brouwt Lowlands iets vergelijkbaars. Verder weet ik het nog niet zo.
Klik om te vergroten...

Oeh Soenda! 23 februari is Soenda indoor wist je dat?

Hier ook maar DGTL willen.... Even slachtoffer(s) zoeken
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soenda outdoor 100%!
Eind van de zomer is by the creek elk jaar, vorig jaar heerlijk zonder drugs gegaan. (Onder de brug is toch wel heaven)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Fenne zei:
Oeh Soenda! 23 februari is Soenda indoor wist je dat?

Hier ook maar DGTL willen.... Even slachtoffer(s) zoeken
Klik om te vergroten...
Naturlich, ben Soenda veteraan. Maar de indoors vond ik mwoah niet origineel.

Krullen zei:
Soenda outdoor 100%!
Eind van de zomer is by the creek elk jaar, vorig jaar heerlijk zonder drugs gegaan. (Onder de brug is toch wel heaven)
Klik om te vergroten...
Ja, vond je By the creek leuk? Ben er 2x geweest maar werd zo massaal, en die r&b-shit IN HET MIDDEN is echt super irritant, je kan er niet omheen of zo.
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZERO- zei:
Ja, vond je By the creek leuk? Ben er 2x geweest maar werd zo massaal, en die r&b-shit IN HET MIDDEN is echt super irritant, je kan er niet omheen of zo.
Klik om te vergroten...

Ja dat R&B snap ik opzich wel, maar de locatie is echt heerlijk. Beetje grimmig zo onder de brug
V
Verwijderd lid 131925Lid
01-01-2024, 00:00
#9
2 februari: Hellbound Gabberland
Met @Bas en @Gabbertje
:heartsuit::heartsuit::heartsuit:
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is boothstock een beetje leuk festival?
B
BierflesjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben ook op Reverze te vinden zeker weten, maar niet op pilsjes
De line up is te gek!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
Heb zin in defqon 1 weekend. Helemaal volstampen met drugs ( ja i know niet handig:tearsofjoy:) Sowieso weer 250mg benzofury 6-apb en gewoon een super dik feest. nog 5 maanden
Klik om te vergroten...

250 mg is duidelijk jouw sweet spot 6-apb, maar is dat niet een beetje veel? Na 250 mg sta ik na 2 uur grassprieten te knuffelen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
250 mg is duidelijk jouw sweet spot 6-apb, maar is dat niet een beetje veel? Na 250 mg sta ik na 2 uur grassprieten te knuffelen.
Klik om te vergroten...
250mg is inderdaad de grens. Je moet geen 300mg ofzo nemen, anders ga je idd met de bomen praten . Maar op 250mg ga je wel heel lekker hoor. Je kan ook minder nemen natuurlijk.
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op t moment tickets voor:
- kingsland A’dam
- boothstock
- by the creek

Mogelijk nog te halen:
- awakenings
- strafwerk festival
- solar festival (hele weekend)
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#15
dgtl_sunday.png

:raisedhands2::praying2::sunglasses:
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Devotion in Alkmaar in Juni :grin: Ik ben meestal aan het reizen door Amerika in de zomer dus geen tijd voor festivals, maar deze kan ik toevallig meepakken dit jaar. Nooit geweest, maar ziet er goed uit!


K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is nog vroeg maar ook dit jaar is weer ADE:

Wat zijn nou echt leuke feesten om te bezoeken tijdens ADE?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met onder andere @MDMAZING @GroteDoppe

P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deze 2 in the pocket, verder nog in de planning:
- Wish outdoor
- 7th sunday
- decibel
- defcon1
Tomorrowland is dit jaar opnieuw niet gelukt, Mars Island in augustus was ietsje te duur (1500,- pp voor 2 optredens en een gedeelde tent..)
Qlimax misschien en ik ben fan van Headhunterz en Brennan Heart dus die zal ik ook ergens wel treffen nog deze zomer.. 2FC523F4-13FB-4704-BD62-C99B46167429.jpeg098A72B7-483F-4641-B306-A19ABE432FFE.jpeg
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
moh :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6263646566...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."