#1
Dikke fissa a niffauw
Nice hoor, ook aanwezig. Ga je ook naar unpolished?
Hey daar ben ik ook geweest. Vond het best wel kut, op Colin Benders na, want Colin Benders is gewoon ALTIJD goed.Geweest! Was echt lekker met Sluwe vos en Sandrien Wel erg jong publiek en daar had ik deze keer wel last van. Hou van om mij heen kijken en connecties maken. Gaat toch fijner met leeftijdgenoten. Denk niet dat ik weer ga... Te kort op ADE en Oud en Nieuw
Hey daar ben ik ook geweest. Vond het best wel kut, op Colin Benders na, want Colin Benders is gewoon ALTIJD goed.
Maar ik ging met mijn broer mee (voor het eerst samen naar een feestje!) en zijn vrienden dus ik had maar gewoon een ticket gekocht haha.
Voor dit jaar, wordt het volgens mij mijn 8e keer Soenda Festival. Verder vond ik de lineup van DGTL er goed uit zien, dus wellicht ga ik daar weer eens een gokje wagen. En de lineup van Rock Werchter is heel gaaf, dus hopelijk brouwt Lowlands iets vergelijkbaars. Verder weet ik het nog niet zo.
Naturlich, ben Soenda veteraan. Maar de indoors vond ik mwoah niet origineel.Oeh Soenda! 23 februari is Soenda indoor wist je dat?
Hier ook maar DGTL willen.... Even slachtoffer(s) zoeken
Ja, vond je By the creek leuk? Ben er 2x geweest maar werd zo massaal, en die r&b-shit IN HET MIDDEN is echt super irritant, je kan er niet omheen of zo.Soenda outdoor 100%!
Eind van de zomer is by the creek elk jaar, vorig jaar heerlijk zonder drugs gegaan. (Onder de brug is toch wel heaven)
Ja, vond je By the creek leuk? Ben er 2x geweest maar werd zo massaal, en die r&b-shit IN HET MIDDEN is echt super irritant, je kan er niet omheen of zo.
Heb zin in defqon 1 weekend. Helemaal volstampen met drugs ( ja i know niet handig) Sowieso weer 250mg benzofury 6-apb en gewoon een super dik feest. nog 5 maanden
250mg is inderdaad de grens. Je moet geen 300mg ofzo nemen, anders ga je idd met de bomen praten . Maar op 250mg ga je wel heel lekker hoor. Je kan ook minder nemen natuurlijk.250 mg is duidelijk jouw sweet spot 6-apb, maar is dat niet een beetje veel? Na 250 mg sta ik na 2 uur grassprieten te knuffelen.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."