#1
Coke is op iedere leeftijd gevaarlijk in welke dosis het ook is ,daarom wil ik mijn sporadisch gebruik niet goedpraten. Iedereen moet van die met benzine bereide zooi niet nemenIk zou het zelf persoonlijk zwaar afraden. Je hebt een vergroot risico op hartklachten. Mijn vader zelf is 50. Hij heefd 2 weken geleden een hartinfarct gehad door de drugs. Ben je jonger is je hart vaak ook beter. Ik wil nu niet zeggen dat het fout gaat ik wil alleen zeggen dat de kans groter is op oudere leeftijd