Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Volgens mij is het effect van verschillende soorten benzo's allemaal niet zo heel verschillend. De ene blijft langer in je lichaam dan de andere"
"Hallo, ik zoek mijn eigen alcohol te gaan stoken, ben een beetje uitgekeken op wiet.. Iemand hier ervaring mee?"
"BBKING zei: Sorry mensen, ik heb zelf veeeel lorazepam geslikt. Als jouw dosis zo hoog is als 10 mg heb je 6 maanden tot een jaar nodig om af te bouwen met diazepam. Als je geen last wilt hebben van zware ontwenningsverschijnselen. Laat je helpen en ga naar je huisarts voor een verwijsbrief naar een kliniek bij jou in de buurt. Zo kun je erover praten en wordt je gemotiveerd. Je hoeft niet opgenomen te worden denk ik. Althans dat was bij mij het geval. Succes, benzo's a bitch Klik om te vergroten... Thx, maar je mag nooit een ander spiegelen aan jezelf. Kan bij iemand anders helemaal anders lopen. Lees als je tijd hebt anders dit topic eens door."
"benzzzy zei: Heb overigens ook 50 flualprazolam pellets in de mail voor als het echt nodig is ivm met epilepsy risico of slapeloosheid die mijn mentale status te ver in gevaar brengt... Klik om te vergroten... Je moet beseffen dat een paar nachten totaal niet slapen geen kwaad kan. Van fenibuth weet ik het niet, maar bij benzo's hoort dat erbij. Voor epilepsie zou je eens neurologisch kunnen laten onderzoeken of je daar vatbaar voor bent. De meeste mensen zijn daar niet vatbaar voor en zullen dat ook niet krijgen bij een afkick."
"CuriousExplorer zei: Uw eerste zin, heb je daar een wetenschappelijke onderbouwing van? Mij is geleerd dat nachten doorhalen roofbouw is op uw lichaam. Klik om te vergroten... Niet direct, maar die is er wel. Bij een cold turky afkick van benzo's zelf wel al meer dan 50 uur wakker geweest. Was onder begeleiding in een kliniek. Kon volgens verpleging en psychiater geen kwaad. Probleem is wel dat als je dan niet in opname bent je dan een benzo gaat nemen."
"Niet wetenschappelijk, maar van 11 nachten geen slaap was er geen schade. Hoe lang kunnen we zonder slaap? - Smulderstextiel.nl Het wereldrecord wakker blijven staat op maar liefst elf dagen. Hoe lang kun je zonder slaap en welke effecten heeft dat op je gezondheid? blog.smulderstextiel.nl Voelt zeker niet gezond aan maar dat hoort erbij."
"Symptomen die op schizofrenie lijken is iets helemaal anders dan daadwerkelijk schizofreen worden."
"Legio Patria Nostra zei: Waarom tegen een opname gekant zijn Als ik dat niet gedaan had, was ik gegarandeerd naar de kloten gegaan. En zie het zo Jij bent er niet voor een kliniek maar de kliniek kan je redding zijn. Helemaal juist. Maar slaaptekort kan je idd aan het hallucineren helpen. Ik heb in mijn militaire opleiding een onderdeel moeten doen, dat de naam had " afmattingsperiode"waarin je te weinig te eten hebt, en bijna geen slaap. En na enige tijd gaan de planten en bomen in de nacht "leven"! Deze periode op zich zal ik nooit vergeten. Nee. Je wordt zo moe gemaakt, dat je op een gegeven moment niet meer echt bewust bezig bent. Zeer, zeer leerzaam. Jazeker! Schizofrenie is echt heel anders, dan door te weinig slaap gaan hallucineren. De mensen die dit hebben, ga daar maar eens aanstaan. Vreselijk is dat. Lees maar eens na op internet... Klik om te vergroten... Ja, als ik naar witte muren keek begon ik ook allerlei bewegende schaduwen te zien daarop. Dacht ook constant dat mensen over mij aan het praten waren in andere kamers en dat ik die hoorde.. Dit zou komen doordat je op 1 of andere manier begint te dromen terwijl je eigenlijk wakker bent. Je moet altijd goed blijven beseffen dat die dingen niet echt zijn en door de afkick en slaapgebrek komen en overgaan. Dan is er niks aan de hand. Beetje zoals met trippen op LSD, als je "slecht gaat" moet je blijven beseffen dat het maar een trip is. Grootste probleem bij mij momenteel is dat je niet kunt gewoon kunt gaan werken in die toestand en van alles moet verzinnen om thuis te blijven. Ander zou ik gewoon Cold Turkey nog eens durven doen wel.."
"CuriousExplorer zei: Mij is geleerd dat nachten doorhalen roofbouw is op uw lichaam. Klik om te vergroten... Toch sowiezo minder schadelijk dan allerlei pillen en rare vloeistoffen door uw keelgat kieperen denk ik hoor."
"Ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar benzodiazepines is iets dat nooit recreatief zou mogen gebruikt worden... Heb ruime ervaring met amfetamines, cocaine, MDMA, cannabis en alcohol. Dat stelt echter helemaal niks voor met benzo's. Een verslaving voor de rest van je leven ligt snel op de loer. Kan tot een jaar (!!) duren eer je terug normaal kan slapen als je ermee stopt als je over een bepaald punt heen bent. Hier mijn laatste "afkicklog".. https://forum.verslavingdebaas.nl/topic/12743-ontwenning-lorazepem/ Als ik voor deze "goede raad" een ban krijg dan is dat maar zo, maar als 1 persoon die dit leest hierdoor er niet recreatief aan begint is mijn missie geslaagd."