Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om even helemaal ontspannen en op een andere planeet te zijn. En because I LOVE IT"
"OtherShore zei: Is bromonordiazepam vooral een angstremmer? Wat is de werkingsduur? Klik om te vergroten... Angstremmer, spierontspanner, slaapmiddel. (persoonlijk ook weer)"
"Wie o wie heeft er weleens coke gesnoven op Cura of een van de andere ABC-eilanden? En wat was jullie ervaring? Even kort mn eigen "tripreport" Ik heb echt redelijk wat afgesnoven in mn "carriere" en dacht dat ik wel wat gewend was. Maar op Cura ben ik toch echt goed vd kaart geweest. In positieve zin. Niet eerder meegemaakt. En overigens nooit meer kunnen evenaren -helaas! Koste trouwens ook geen drol. Wellicht dat er ook leden zijn die nog dichter bij de bron zijn geweest - Zuid Amerika bijv - daar ben ik ook heel benieuwd naar. Excuses als er wellicht al een zelfde topic is, maar ik kon deze niet vinden. Hoor graag jullie ervaringen!"
"Heerlijk rapport! mooie trip en met humor geschreven - ik ging stuk!"
"spacecake met 3mmc..... creabea! ff een xanaxje erbij en we paranoja! 1 sc gedaan en nog nooit van mn leven zo kkhard stoned geweest - was ook de laatste x trouwens hhahahh"
"iedereen reageert toch anders op adhd medicaite. Dex werk misschien voor sommige goed anderen gaan weer beter op rita... je moet het proberen en even de tijd geven. Er is overigens nog meer medicatie."
"LucidLucy zei: Voor mij geld dit eigenlijk precies zo! Toen ik nog gebruikte, zeker in de tijd dat mijn gebruik 'onschuldig' leek, had ik vaak last van slaapproblemen. Dan heb ik het dus over de periode dat ik dagelijks blowde en misschien twee á drie keer per jaar truffels gebruikte. De klok 3 of 4 uur aan zien tikken terwijl ik de volgende dag gewoon naar school moest, was geen uitzondering. Veel zal wel te maken hebben gehad met hoe ik ontzettend in mijn hoofd zat. De dingen waar ik mee struggelde, zoals mijn geaardheid. Dingen waar ik vooral alleen mee struggelde omdat ik het met niemand deelde. Veel in m'n hoofd, weinig in m'n lichaam. Dus ik moest natuurlijk mijn jointje hebben (of 3 tot 6) in de avond om te kunnen slapen. Nu ik een tijdje clean ben, slaap ik als een baby. Ik heb alleen nog steeds erg veel slaap nodig (minimaal 8 uur, anders functioneer ik niet optimaal). Maar ik slaap snel in en slaap altijd door. Het is echt wonderbaarlijk hoe anders het is dan zo'n 10-12 jaar geleden. CBS: drugsgebruik gaat vaak samen met slaapproblemen Ten opzichte van niet-drugsgebruikers en gebruikers van andere drugs ervaren cannabisgebruikers het vaakst slaapproblemen. nos.nl Klik om te vergroten... uppers gaan idd hand in hand met slaap "problematiek" lijst me niet meer dan logisch. Dus dan een downer om in slaap te komen. Benzo, maar ook gewoon vd huisarts - werkt soms ook prima"
"Alcohol icm coke GHB icm XTC en dan aftoppen met coke Oja - indien plafonddienst - een BROMATJE"
"MindWanderer zei: Ik ben op zoek naar niet alledaagse porno genres. Dus geen milf, anal, trio etc. Een beetje wat meer niet door snee porno, waar vele misschien niet eens wisten dat het bestond. Ik logt lekker aan de elztc thuis en ben wel benieeuwd Klik om te vergroten... Pov gewoon - altijd lekkee"
"zou lekker naar Decibel gaan als ik jouw comments zo lees. Lekker hard, iedereen strak en jij ook. Mooie combi met wat je wil gebruiken ook. Goeie knallers misschien nog een klein nakkie sos en wat alcohol om te "stagten" en erna lekker op de knallers, nakkie pep en misschien nog een likkie M of het af te toppen en de balans goed te houden. GENIETEN"