Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leesndit niet als verhemeling a.u.b. de ervaring maar het verschil tussen beide was alleen niet te meten. Oneens. Na enkele weken een nachtje 3fa , heb iknde week weer pep gehad sinds jaren , niet wat nou overal is en matig , maar zoals vroeger. ik merkte dat ik direct na iname eenngevoel van rust over me kreeg, voorbhet eerst sinds jaren een leeg hoofd. Nadeel was die zo zuiver was dat denk ik 2 x heb bij gepakt. avond en dag erna. Ik ben zo stom om ook nog zegels etc te nemen maar.... vannacht pas voor het eerst geslapen sinds woensdag met misschien een tukkie hier en daar ertussen. Blij toe want vandaag begon me behandeling om 10:00"
"Freak zei: krijg de laatste tijd ngo weleens in een discotheek de vraag naar me toe geslingert "heb je geslikt" of de opmerking "sta je strak?", alleen maar omdat ik keihard sta te beuken erg irritant altijd als mensen meteen denken dat iemand die een beetje energie heeft meteen geslikt heeft... iemand hier ervaring mee? Klik om te vergroten... Ik kreeg de vrag nooit omdat ik zag dat gekauw. begon et een droge muil en kouwgom. Heel bewust niet aangeleerd"
"De Schurk zei: Mijn huisarts weigert dit voor te schrijven na meerdere malen verzoek. Een vriend van mij uit Griekenland kan Pregabaline en Gabapentine blijkbaar zonder problemen bij de apotheek halen. Dus ik laat hem denk ik wat pakjes opsturen via DHL met voor hem wat fooi voor de moeite. Het is daar ook 30% goedkoper, en de balie medewerkers doen niet moeilijk. Deze medicatie schijnt inderdaad goed te helpen bij onrustigen zenuwen. Klik om te vergroten... Mijn vader gebruikt met succes al jaren gabapentine, na jaren opiaten. En er zijn inmiddels een aantel middelen, vaak antipschycotica die ook werken tegen zenuwpijn. een goeie psych zou daar wel bij kunnen helpen denk ik."
"sorry te langbwakker me emoties vliegenen vingers trillen iknweet niet hoenhet gaat ik realiseerde me veelnlateebpasbdat hetbopgezet plannwas om me leeg tebplukken al die jaren, nam ik in overweging dat iknietsbfoutsbhad gedaan durfde niet meer naar me eigenndorp ik gingbeindeijknweer dromen deed iknnog wageningen nogbsteeds niet geweest voel me even behoorlijk onwerkelijk"
"Ik neem middelen al jaren niet die ik misbruikt heb. weed,alcohol, xtc, paddo, van alles. alleen speed, maar daar heb ik profit van, rustic in me hoofd etc Ghb is mijn moordenaar. onweerstaanbaar ik an het zongoed mogelijk vernijden maar als ik maar een hint ruin, day iemand iemand Kent die g op had. mijn brain explodeert. hoe waar, hoe kom ik de nbuurt. wie moet ik anipuleren om day voor elkaar te krijgen. zo obsessed en ik ken de downsides heel goed Hoe, wat maakt dat zo ongrijpbaar, onmogelijke strijd"
"MR_CHIP zei: Heb je inmiddels geslapen? @Nicotriprenner Klik om te vergroten... Ja man, tot 9 uur en al 2 afspraken gehad en een stapel regelwerk. Nou nog opruimen."
"Mushrooms"
"Soms is less is more. al die middelen door elkaar kunnen gaan tegenwerken, ."
"Beetje speedachtig maar dan slechter en smeriger. Met gebrek aan wat anders nam ik het wel eens om een plafonddienst te skippen."
"Ik gebruikte bijna alles en ook met hele specifieke redenen en doelen. bijv. amfetaminen"