Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs op “oudere” leeftijd, extra risicovol?

Drugs op “oudere” leeftijd, extra risicovol?

174 antwoorden
60 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Legio Patria Nostra zei:
Moet je eens als je op een terrasje zit, om een glas koeienmelk vragen....
Hoe schaapachtig de ober je dan aankijkt!
Op zich een volkomen logische vraag.
Er bestaat toch ook paardenmelk, geitenmelk, enz. enz. Toch?
Klik om te vergroten...
Lig in een deuk hoe jij dat verteld prachtig!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Kwatzakottel zei:
Om het maar niet over hormonen te hebben. Zijn drugs niks bij. Paar hormoontjes en er staat al weer een koter,
dertig jaar van je tijd kwijt. Dertig jaar!
Klik om te vergroten...
Daarom ben ik gestopt met de pil. Wat een rommel zeg! Geen libido, moods wings, en een vetrol gekregen!
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#3
joetsie zei:
Etizolam heb ik gekocht,maar doen niet veel
Klik om te vergroten...

Benzo's zijn erg verslavend en nauwelijks recreatief en al helemaal niet leerzaam, dus waarom zou je juist dat gaan kopen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kwatzakottel zei:
Benzo's zijn erg verslavend en nauwelijks recreatief en al helemaal niet leerzaam, dus waarom zou je juist dat gaan kopen?
Klik om te vergroten...
Verdoving van emoties en fysieke pijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor dit soort klachten zijn er m.i. veel betere middelen...
Ik zou, alhoewel ik het niet aanraad maar ikzelf zoek ook naar een goede pijnstiller, eerder aan opioiden denken.
Maar dan begint het pas.
Vind er maar eens een, en waar je niet meteen voor je het weet, volledig hooked aan raakt...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
Ik eet " anders".
Laten we het daar maar bij laten.
Klik om te vergroten...
Neem je van die eet shakes?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Voor dit soort klachten zijn er m.i. veel betere middelen...
Ik zou, alhoewel ik het niet aanraad maar ikzelf zoek ook naar een goede pijnstiller, eerder aan opioiden denken.
Maar dan begint het pas.
Vind er maar eens een, en waar je niet meteen voor je het weet, volledig hooked aan raakt...
Klik om te vergroten...
Die opiode bestaat niet..
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Legio Patria Nostra zei:
Maar tegenwoordig is mijn rugpijn dermate hoog, dat ik het toch ga overwegen..
Niet normaal meer, die rugellende.
Klik om te vergroten...

Niks erger dan chronische pijn. Dan is soms een verslaving aan een opiaat inderdaad misschien beter,
als je echt geen zicht hebt op een manier om die pijn weg te krijgen. Maar even tussendoor, heb je
geprobeerd een tijd geen vlees te eten? Dat werkte bij mij, ik krijg ontstekingen van de rommel die
ze daarin stoppen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik eet al jaren geen vlees meer.
Ik moet leven met drinkvoeding.
Dus dat is niet meer aan de orde.
Qua rug, aan deze pijn is niets meer te doen.
Alle, maar dan ook alle disciplines daarin heb ik doorlopen.
Morgen ga ik nog één keer de pijnpoli bellen.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kwatzakottel zei:
Benzo's zijn erg verslavend en nauwelijks recreatief en al helemaal niet leerzaam, dus waarom zou je juist dat gaan kopen?
Klik om te vergroten...
Omdat ik een man heb die korsakov heeft en daarom lorazepam slik van de arts,soms bij koop om mij rustig te houden.Want het is moeilijk leven met hem het is gewoon geen leven meer,als je korte geheugen weg is.Ik ben zijn mantelzorger en niet meer zijn vrouw.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Legio Patria Nostra zei:
Ik eet al jaren geen vlees meer.
Ik moet leven met drinkvoeding.
Dus dat is niet meer aan de orde.
Qua rug, aan deze pijn is niets meer te doen.
Alle, maar dan ook alle disciplines daarin heb ik doorlopen.
Morgen ga ik nog één keer de pijnpoli bellen.
Klik om te vergroten...
Kan jij niet meer eten?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik eet " anders".
Laten we het daar maar bij laten.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
drinkvoeding is het.
300 cl komt overeen met een volledige maaltijd. Ongelooflijk eigenlijk dat ze dit kunnen maken!
D
Donald41Lid
01-01-2024, 00:00
#14
geflipt zei:
Afbouwen op je 30e?? Dat kan je toch zomaar niet voor iedereen gaan beslissen?
Klik om te vergroten...

Waarom zou ik dat voor je willen beslissen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Legio Patria Nostra zei:
drinkvoeding is het.
300 cl komt overeen met een volledige maaltijd. Ongelooflijk eigenlijk dat ze dit kunnen maken!
Klik om te vergroten...
Ja bizar. Ik zie wel eens van die reclames van die shakes. 3 van die dingen op een dag zou dan alles moet bevatten. Is het zoiets wat je neemt?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja. Dat is het. Het zijn geen Shakes, het zijn flesjes met daarin een vloeistof.
3 van die dingen per dag is voldoende.
Astronautenvoeding heet het ook wel in de volksmond.
Zit een smaakje aan. Is goed te doen.
Alleen zijn deze op recept, ze zijn zeer duur om "los" te kopen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Legio Patria Nostra zei:
Ja. Dat is het. Het zijn geen Shakes, het zijn flesjes met daarin een vloeistof.
3 van die dingen per dag is voldoende.
Astronautenvoeding heet het ook wel in de volksmond.
Zit een smaakje aan. Is goed te doen.
Alleen zijn deze op recept, ze zijn zeer duur om "los" te kopen.
Klik om te vergroten...
Ah juist. Ik heb wel eens naar Soylent gekeken maar niet iedereen is er even enthousiast over.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Verschillende soorten drugs die online te verkrijgen zijn waar nog weinig onderzoek naar gedaan is. Je bent je eigen proef konijn.
Klik om te vergroten...
Inderdaad goed mee uitkijken, anders moet je goed inlezen. En research doen met een goede weegschaal. Die tot de 1mg precies is
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ganggang💯 zei:
Ah juist. Ik heb wel eens naar Soylent gekeken maar niet iedereen is er even enthousiast over.
Klik om te vergroten...

In mijn geval heb ik geen keuze..enthousiast, of niet. Ik moet ermee leven.
I.i.g gaat het bij mij goed.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Legio Patria Nostra zei:
Ja, dat klopt allemaal.
Iemand wordt niet zómaar opgenomen, maar als het te gek wordt, is via de Burgemeester en eventueel een officier van justitie (artikel 12 procedure) toch wel een en ander mogelijk.
Het kan niet zo zijn, dat er eerst een heel huis afgebroken moet worden, of iemand zwaar te worden mishandeld, om een RM te kunnen krijgen.
Alweer zeg ik mijn respect, want idd, de weg daartoe is lang, en ligt vol voetangels en klemmen.
Daar komt nog bij dat je iemand met wie je een heel leven geleid hebt, deze breng je niet zomaar even weg, een kliniek in waar hij zeer waarschijnlijk nooit meeer uit gaat komen..
Ik weet het.
Zo heb ik ooit een vrouw ontmoet in de ontwenningskliniek, die al 25 jaar lang te maken had met stevig huiselijk geweld.
Ik stelde de vraag waarom zij niet veel eerder vertrokken was, maar zij zei me dat " deze man had mij volkomen in zijn macht."
" hij was de eerste jaren van ons huwelijk de zorgzaamheid zelve".
" En toen hij werkloos raakte, begon hij te zuipen, en werd hij vaak een tiran."
" de dag erna kreeg ik duizend excuses, en hij zou het nooit meer doen".
" en twee dagen later, was het weer raak!"
En toch kon ik eenvoudig niet weg.
Vreselijk is dit om zo te horen. Jazeker.
Maar dit alles heeft mij gesterkt om volledig te stoppen met drinken, Slempen, en bacchanalen.
Ik heb tot vandaag toe de god Bacchus verslagen. Maar. Ik moet altijd alert blijven.

Ik wens je alle sterkte toe!
Klik om te vergroten...
Nee hij heeft mij nooit geslagen.Maar 1 keer of een duw geven en hij word opgenomen.En we hadden een goed liefdevol huwelijk.Het ergste is hij is niet meer de man die hij was.Kan geen contact krijgen met hem.En wij wonen in de polder dus hij kan niet zomaar naar de winkel.Als hij een fles kan kopen is het zijn dood.Ik denk dat dat eens gaat gebeuren.En jij hou je goed blijf zo doorgaan!ps mijn man drinkt alcoholvrije wijn denkt dat het echte is.Als ik hem limonade siroop geef met water denkt hij ook dat het wijn is.De zucht naar die fles blijft.....dus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."