#1
Lig in een deuk hoe jij dat verteld prachtig!Moet je eens als je op een terrasje zit, om een glas koeienmelk vragen....
Hoe schaapachtig de ober je dan aankijkt!
Op zich een volkomen logische vraag.
Er bestaat toch ook paardenmelk, geitenmelk, enz. enz. Toch?