Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou het zelf persoonlijk zwaar afraden. Je hebt een vergroot risico op hartklachten. Mijn vader zelf is 50. Hij heefd 2 weken geleden een hartinfarct gehad door de drugs. Ben je jonger is je hart vaak ook beter. Ik wil nu niet zeggen dat het fout gaat ik wil alleen zeggen dat de kans groter is op oudere leeftijd"
"Hier in het buitenland kroatiƫ hebben ze crystal het heefd een beetje het zelfde effect als mdma. Het kan ook vloeibaar gemaakt woorden. Weet iemand wat dit kan zijn"
"Goeieavond allemaal. Ik heb even een vraagje. Hoe zit het hier met festivals. Die hongaren schijnen ook te gebruiken op de festivals. Maar hoe zit dat dan als je bij de bar komt. Melden ze dat of?"
"Goeiemiddag allemaal. Ik heb even een vraagje. Mijn vader heefd een hartinfarct gehad. Ik wil alleen weten wat het stofje is waardoor hij dat heefd gehad. Hij had magic tabak gerookt zoals dat hier heet. Het is tabak alleen dan met 1 of anderen rc en acenton. Als je 2 hijsen rookt voeld het alsof je stoned ben bij meer hijsen ga je echt een beetje trippen"
"Partygyal zei: Waar denk jij dan aan? Ik ga het sowieso zsm testen De effecten hielden heel lang aan. Maar ik had ook best veel genomen Klik om te vergroten... Als je je hart voelde en je hebt veel genomen is het geen keta. Voor de rest ga ik niet speculeren! Als je keta op hebt weet je geen eens wat een hart is"
"Serotinedream zei: Hey iedereen! Ik ben weer een beetje bij zinnen. En wil jullie bedanken voor de reacties afgelopen weekend Ik ben echt enorm geschrokken en dit is een goede wake up call geweest. Omdat ik al wat had gedronken en er van uit ging dat de 3mmc goed was, nam ik het in zonder te checken. Nu ik het nuchter zie, zie ik duidelijk en goed dat het geen 3mmc is. Volgende week kan ik het laten testen, en ben echt enorm benieuwd. Klik om te vergroten... Oei het ziet er inderdaad heel bijzonder uit. Ik heb uit betrouwbare bronnen te horen gekregen dat nu de vendors hun drugs weg moesten doen door het verbod en dat daar niet echt strikte controle op is geweest. Heel veel is hierdoor op de straat terecht gekomen en woord als iets anders verkocht. Ik hoop dat je er van geleerd hebt dat je ALTIJD alles moet laten testen ook als je de dealer kent Ik ben blij dat het nu weer oke met je gaat en dat je er niks over aan hebt gehouden! ā¤ļø"
"Serotinedream zei: Jaaaaa wauw! Ik heb even PCP opgezocht. Letterlijk alles klopt⦠Volgende week breng ik het naar het dichtstbijzijnde test centrum. Ik ben erg druk en het is niet echt in de buurt. En het kan maar een keer per week en de tijden zijn niet echt ideaal, maar komt goed. Klik om te vergroten... Ik ben heel benieuwd wat eruit komt š"
"De Zandman zei: Ruim 500 km gereden om mijn voorraad hash weer aan te vullen, ik had alles opgerookt.... Klik om te vergroten... Waar ben jij heen gegaan dan ? Frankrijk???"
"Vandaag mijn 4m naar test centrum gebracht. Ben benieuwd"
"Goedeavond allemaal. Ik heb even een vraagje. Ik heb zaterdag een festival. Mijn vraag was hoe jullie de 3m doseren? Ik gebruik vaker! Maar na 5 of 6 uur voel ik eigenlijk vrij weinig meer.... ik denk zelf dat ik dan te veel heb gebruikt. Alvast bedankt en een fijne dag!!!"