Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Exjunk zei: Ik weet niet of de topicstarter de 12 stappen al geprobeerd heeft maar de 12 stappen is niet voor iedereen. 12 stappen gaat uit van dat je hulpeloos en ziek bent. Verslaving is een ziekte etc. En op zich ben ik het daar ook wel mee eens maar op die manier had ik nooit kunnen stoppen. Wat mij namelijk heeft geholpen is heel erg de controle terug nemen. Ik ben baas over mezelf. Ik wil zo niet meer leven. Ik wil niet dat mijn kinderen me op een gegeven moment dood in mijn flat vinden en mij herinneren als junk. Het mag dan een ziekte zijn maar ik moet daadwerkelijk weer GHB gaan gebruiken om verslaafd te blijven. Hoe moeilijk het ook is, hoe erg mijn hoofd me ook overhaalt, zolang ik niet gebruik ben ik gestopt. En ja dat is af en toe een hel. Maar het word steeds makkelijker. Elke keer als ik weer wilde gebruiken bedacht ik me wat daarna zou gebeuren. Dat ik terug zou vallen en alles zou verliezen. Dus ik ging niet meer gebruiken. Ook niet 1 keer. De laatste keer is meer dan 5 jaar geleden. En ik denk er misschien nog 1 keer per maand aan maar nooit met een verlangen om weer te gaan gebruiken. Klik om te vergroten... “Ik moet daadwerkelijk weer gaan gebruiken om verslaafd te blijven”??!! Tijd voor stap één. Zonder dat je gebruikt, ben je ook verslaafd."
"Hallo, mio ben weer teruggevallen in extreem alcohol gebruik (fles sterke drank per dag). Minderen of taxeren is voor mij geen optie. Ik wil en kan ook niet weer een kliniek in. Bij een eerdere thuis detox ben ik afgekickt met lorazepam en ik de kliniek met diazepam. Welke rc benzo’s lijken hier het meest op? Ik dacht aan brolazepam. Heeft iemand ex benzo tips?"
"Raver zei: Nee hij is heel ouderwets en geen ik ben een verslaafde … en die moet je niks geven … ben al geweest Klik om te vergroten..."
"Bij mijn eerste afkick (zonder dokter of iets) heb ik twee x een aanval gehad. Soort van dodelijk."
"Raver zei: Het vervelende is; dat je eigenlijk op basis van meetbare waardes (bloeddruk en andere ontwenningsverschijnselen) benzos gaat geven aan iemand met alcohol ontwenning. Je bouwt het de eerste dag op; tot de ontwenningsverschijnselen "veilig" genoeg zijn. Meetbaar met punten op basis van welke ontwenningsverschijnselen je hebt. En vanaf dag 2 ga je afbouwen tot maximaal de 10e dag. Dat is de manier hoe je het zou moeten doen. Maar helemaal omdat je dus insult gevoelig bent is het wel een risico om alleen te doen. Dus kun je iemand in vertrouwen nemen die je erbij gaat helpen? Helemaal omdat je veel sterke drank drinkt is het wel tricky om dat met RC benzos te doen omdat je niet exact weet hoe potent ze zijn. Klik om te vergroten... Ik weet hoe het werkt, ben al twee x klinisch getedoxt. Maar dat wil ik écht niet meer, dus ik ben op zoek naar info van gebruikers over rc benzo’s. Ik kan m’n hartslag meten en heb zo’n bloeddrukmeter. Dus monitoren is geen probleem."
"Kordie zei: Waarom niet als ik zo vrij mag zijn om te vragen? Kan bv een andere kliniek je mogelijk beter helpen? IN de zin van wat beter bij je past. Klik om te vergroten... Mijn ervaring met klinieken is dat de nazorg onvoldoende is. Dat is ff xeroxen en dan een uurtje per week een gesprek, en huiswerk online maken. Ik start morgen (vandaag) met een traject waarbij ik twee volle dagen/week dagbehandeling krijg. Fatsoenlijk dus. Ik wil dit clean doen. Dat is ook een voorwaarde. En clean blijven. Maar tegelijkertijd ben ik nu al aan het afkicken en ik moet er over een paar uur zijn 🥴. Ik wil deze kans. Iets verpesten. De dagen zijn maandag en donderdag. Donderdag zal het ergste over zijn. Ik heb nog wat oude diazepam liggen dus die ga ik pakken en de rest gooi ik dan op zenuwen."
"Drss zei: Hallo, mio ben weer teruggevallen in extreem alcohol gebruik (fles sterke drank per dag). Minderen of taxeren is voor mij geen optie. Ik wil en kan ook niet weer een kliniek in. Bij een eerdere thuis detox ben ik afgekickt met lorazepam en ik de kliniek met diazepam. Welke rc benzo’s lijken hier het meest op? Ik dacht aan brolazepam. Heeft iemand ex benzo tips? Klik om te vergroten... Je kan ook gewoon langs je huisarts gaan en zeggen dat je wil thuisdetoxen mbt medicatie. Wees eerlijk over je gebruik. En meld je meteen aan voor nabehandeling."
"Cocos zei: Ik ben 50 en hou wel van een feestje. Wat me opbreekt zijn de nachten doorhalen, niet zozeer de middelen waarmee ik dat doe. Ik denk er zelfs over om eens de dag te starten met een volgende truffeltrip. Of vroeg in de middag. Dan kan ik in de avond weer op aarde landen en gewoon op tijd naar bed. Dus het feestje overdag in plaats van snachts. Klik om te vergroten... Dat doe ik ook en werkt perfec 👌🏻. Rond een uur of 10. 12 beginnen aan je trip. Rond 18:00 een kopijen bouillon, rustig wachten tot het is uitgewerkt. Aanrader!"
"In dit seizoen mandarijntjes!"
"Bellathorne zei: Ja phenibut heb ik ook paar keer aangeboden gekregen maar heb begrepen dat dat wel heefr heftig kan zijn.. ik hoop dat iemand op reageerd die misschien ervaring met diazepam heeft, dankjewel iedergeval voor de informatie Klik om te vergroten... Phenibut is een no-go! Heb het zelf gebruikt om af te kicken en de afkick van pheni was echt 10x erger dan g"