#1
Je zou kunnen zeggen : wat een verhaal i weer.
De deskundigen buitelen weer over elkaar heen, om hun wetenschappelijk onderbouwde visies "aan de man te brengen...
Als "deskundige " zeg ik nu:
Melk, ( moeder) daarover kan ik vrij simpel vaststellen, dat deze overbekende wittige goden drank domweg omdat wij bijna allemaal, met deze vloeistof de eerste maanden van ons nog onbezondigde ( behalve de erfzonde, zo willen sommige geloven ons wijsmaken, ons leven, deze eerste maanden overleefd hebben.
Het fundament werd hiermee gelegd.
Ik concludeer dan ook, dat ik iedereen die beweert, dat melk ongezond zou zijn, niet geloof. Sterker nog, ik kwalificeer deze visie als een lichte vorm van tropenkolder.
Dus zeg ik: gewoon melk in de koffie.
En een glas ervan is ook prima voor lijf en leden.
Ik drink heel veel melk, eet veel zuivel zoals kaas, kwark, yoghurt etc, smeer roomboter op brood ook.
En alles vol. Niks halfvol, mager of light. Gewoon āpuurā zoals het hoort.
Al dat mager, light en dieet voer is imo juist ongezond.
