Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Manu76 zei: Lance Armstrong heeft jarenlang problemen gehad met alcohol, maar is nu aan de betere hand. Dat maakte de 53-jarige Amerikaanse ex-wielrenner bekend via Instagram. Lance Armstrong viert beëindigen 'relatie met alcohol': ’Voelt als mijn beste beslissing ooit’ Lance Armstrong heeft jarenlang problemen gehad met alcohol, maar is nu aan de beterende hand. Dat maakte de 53-jarige Amerikaanse ex-wielrenner bekend. www.telegraaf.nl Klik om te vergroten... ongelooflijk... ondanks alles dacht ik dat die goed bezig was... ik heb dezelfde leeftijd en doe ook aan triatlon 😘"
"na mijn burnout... nooit meer gedronken 😘 Echt ik kan het niet meer verdragen. Dry years.."
"Kordie zei: Ik hoor dit wel vaker. Wat zou de link zijn met burnout dan wel hersenproblematiek? Klik om te vergroten... vraag mij dat ook af .. kan het gewoon niet meer verdragen... Maar niet alleen alcohol.. Wiet ... ga ik heel slecht op . Paddenstoelen ook ... Heel raar hoe selectief ik ben op vlak van drugs. MDMA blijft over maar is ook oppassen iets te veel en valt slecht .. Het is allemaal heel beperkt geworden."
"Na 3 dagen en 1000 mg per dag ... opeens begonnen"
"Zanza zei: In 2017 kreeg ik flinke hoofdpijn van NAC. 4 jaar later was het andersom. Over twee weken weer een confrontatie. Zal mn bevindingen rapporteren hier Klik om te vergroten... Dank je wel... interessant"
"moeilijk onderwerp.. heb zelf autisme en adhd. Erom veel gepest geweest in school dat ik pas een vriendin had op 26 jaar. Im heb het nooit begrepen dat versieren en zal het waarschijnlijk nooit begrijpen. Ik snap er echt niets van ... totaal niets 😀"
"gewoon stoppen en hulp zoeken"
"Ouwe topic maar ik blijf het onderwerp intersant vinden omdat ik zelf adhd , autisme, dyslexie en zelf dysprachie heb. Vermoeiend allemaal... Een van mijn grootste angsten is verslaving. Alcohol, wiet zijn absoluut super gevaarlijk . Vroeger kreeg ik echt rust van paddestoelen in mijn hoofd maar dat draadje is afgelopen door een bad trip. Nu om de 3 a 4 maanden neemt ik MDMA en voor mij werk dat ... Mijn tip is echt sporten maar niet een soort sport maar verschillende.. Ik doe triatlon maar ook hydrox, Zumba tot en met yoga... Ook gebruik ik voedingssupplementen maar dat effect is beperkt... Veel sterkte iedereen... het is dikswijls een gevecht.."
"Beste, Iedereen bedankt om hier te posten... Totaal geen zin om verslaafd te raken. Vind het verschrikkelijk wat ik hier lees en wens iedereen die met verslaving zit veel sterkte toe. Dit forum zet niet aan tot drugs maar verhinderd of maalt aan tot voorzichtigheid. Ik persoonlijk hou bij wat paddo's of om de 6 maanden mdma. met vriendelijke groeten ,"
"Mindless zei: Ja het is ook geen vaste regel hè. Ik denk wel dat mensen er goed aan doen om toch beter minimaal die extra (dikke) maand rust erbij te pakken. Klik om te vergroten... Klopt, maar de vraag die ik mij stel is als je gedurende 2 maanden niets meer van andere drugs pakt of het dan wel ok is. kwestie van daadwerkelijk rust .. Nu persoonlijk protocol van 2 a 3 maanden maar dan ook daadwerkelijk clean 😘 Vind het persoonlijk wel een leuke uitdaging om echt telkens 3 maanden clean en zo gezond mogelijk te leven met een uitspatting 😘"