#1
GHB.
Laat mij maar elk kwartaal empathisch zijn met xtc maar die rotzooi echt nooit meer..
Laat mij maar elk kwartaal empathisch zijn met xtc maar die rotzooi echt nooit meer..
Als je de goede dosering hebt dan glij je van je stoel af en ben je ik niet meer te houden zeg maar.Wat voor een gevoel geeft die GHB nou eigenlijk.
Is dat nou echt zo lekker?
GHB kietelt echt in mijn hersenen 😂 dat heb ik met een ander middel nog nooit ervaren. Maar ook giechelig, libidoverhogend en alsof ik op de maan loop hahaWat voor een gevoel geeft die GHB nou eigenlijk.
Is dat nou echt zo lekker?
Hoezo datZonder enige twijfel Amfetamine
Zullen we hem nog eens een trapje geven?
We hebben inmiddels allemaal wel weer eens wat in onze neus of keel of ader gepropt.
Ik heb echt wel nare ervaring met NEP.
Had er veel verwachtingen van. Maar na een paar rondjes proberen ligt dit mij echt niet.
Zowel niet tijdens inname, als effect als de kater erna.
Dus in welk opzicht spijt? Geld weggegooid.
Anderzijds was de intentie: nog eens proberen voor het verbod in gaat.
Alleen ghb vind ik niks aan.Wat voor een gevoel geeft die GHB nou eigenlijk.
Is dat nou echt zo lekker?
Bij mij best verschillend. Mood en aanvankelijke hoeveelheid energie heeft er veel invloed op.Wat voor een gevoel geeft die GHB nou eigenlijk.
Is dat nou echt zo lekker?
Inderdaad, gelukkig ondertussen al heel wat jaartjes niet meer aangeraaktIn de zin van dagelijks moeten gebruiken om te functioneren?
Enige stofje waarbij ik controle kwijt ben geraaktHoezo dat
Ahh wat jammerEnige stofje waarbij ik controle kwijt ben geraakt
Enige stofje waarbij ik controle kwijt ben geraakt
Een van mijn favorieten stims. Zo euforisch, bijnemen blijft zo lang de effecten sterker maken, heerlijk om te roken. En zo bizar verslavend. Was ook bizar euforisch met een hoge dosering sublinguale inname van O-DSMT. Maar veelste gevaarlijk.Ik heb echt wel nare ervaring met NEP
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."