#1
Ja absoluut mee eens, ik snap ook wel dat cannabis een stuk minder erg is dan alcohol, maar ik heb best wat mensen in mijn omgeving gehad die dat een beetje als een excuus gebruikte om dan maar elke dag vanaf dat ze opstonden te smoken.Ik reageer ook slecht op wiet, spijt heb ik er echter niet van. Ik zal het alleen nooit op eigen initiatief gebruiken, wellicht hooguit een paar trekjes van een vriend, puur voor de gezelligheid. De high doet me echt niks, word er alleen loom en misselijk van. Ik vind alcohol veel lekkerder, maar dit is een stuk schadelijker m.i. en tevens verslavender (al heb ik het idee dat cannabis-verslaving lange tijd ook een onderschat fenomeen is geweest binnen de verslavingszorg).