Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alvast top dat je zelf de stap wil zetten om te stoppen! Ik denk niet dat je moet inzitten met fysieke ontwenningsverschijnselen omdat je zelf aangeeft 3 dagen niet te drinken (en daar geen last van hebt). Ik zat in een soortgelijke situatie (maar dronk dagelijks) en heb Antabuse aan mijn huisarts gevraagd als de spreekwoordelijke toch a ter de deur. En dan ben ik gestopt met alcohol drinken. Misschien heb ik gewoon geluk maar eigenlijk heb ik de alcohol nooit gemist of de drang gevoeld te herbeginnen. Ondertussen ben ik zo een 4.5 jaar droog."
"Graag gedaan, vriend. Ik deel graag mijn persoonlijke ervaringen als dat een ander kan helpen. Wat die benze betreft, ik zou het ene niet vervangen door het andere. Als je jezelf kan beperken tot één consumptie, kan je het ook gewoon laten. Knip die afhankelijkheid door. Één is één te veel, in dit geval. Ook wat @OtherShore al zei ivm die geestelijke afhankelijkheid. Zoek iets dat je kan helpen afleiden als je zin krijgt. Ga wandelen, doe sport, maak een puzzel, speel met je hond, etc. Daarom dat ik Antabuse heb genomen: om me te beschermen tegen de zwakke momenten. Ik had het zo ook kunnen laten (waarschijnlijk), maar zo was "eentje" geen optie meer. Laat me je alvast vertellen van de andere kant van de medaille, het leven is beter zonder. 🙂"
"Pistooltje zei: Heeft echt 0.0 zin om na 3u30 nog bij te pakken. Bijpakken doe je best eenmalig ongeveer 1u-1.5u na je 1ste inname Klik om te vergroten... Voor ons wel, ja, maar YMMV. Een uur na de eerste inname begin ik er nog maar net in te komen, dus dat lijkt me veel te vroeg om bij te nemen. En over die 3:30: waarom zou ik bijnemen als ik naar mijn gevoel nog lekker ga? Dan verkort ik de totale duur van mijn trip. Dit weekend nog getest voor u, trouwens. 😉 Met weinig last van bij- of na-effecten. Misschien dat niet werkt voor iedereen, maar het werkt goed voor ons."
"Met MDMA en wat privacy heb je voldoende om een leuke tijd te beleven, imo. Neem iets van sfeerverlichting mee, en een BT box. Dan kan je het saaie interieur alvast wat cozier maken. En met wat baby/massageolie, een paar sensatie speeltjes en een flinke dosis intimiteit vul je een hele avond."
"Mijn partner neemt sinds kort bio-identieke hormonen (estrogel/estradiol) voor haar menopauze. We nemen ook af en toe MDMA. We vinden echter weinig tot geen informatie over een eventuele wisselwerking tussen die twee. Heeft iemand hier ervaring met of informatie over de twee combineren?"
"Ik kan bevestigen dat met een anti-depressiva (Serlin in mijn geval) klaarkomen nog mogelijk is maar het flink wat werk vraagt. Praat met een huisarts of sexuoloog als vroegtijdig klaarkomen voor jou een probleem is. Zelf beginnen experimenteren met drugs lijkt me niet aangewezen daarvoor. Met MDMA is het me alsnog niet gelukt om klaar te komen, ondanks best veel moeite daarvoor. Wij nemen MDMA specifiek voor intieme/sexuele redenen, dus aan de setting ligt het alvast niet. Het fijne aan MDMA is dat klaarkomen dan ook helemaal niet hoeft voor mij. Gewoon genieten van de sfeer en elkaar is voldoende, en je empathie/sensualiteit knop is cranked to the max."
"Het is goed dat je meer informatie zoekt over hoe je veilig kan gebruiken. Dat gezegd zijn staat al deze info al uitvoerig beschreven op deze site (stickies in het MDMA subforum) en op zowat elke drugs site. Paar vuistregels: Laat je drugs testen Neem niet meer 1.5-2mg MDMA per kg lichaamsgewicht per sessie (als je 70 kg weegt, max 140mg MDMA op één avond); meer nemen geeft je enkel negatieve bijwerkingen Laat minstens 1.5 tot 2 uur tussen bijnemen Als je bijneemt, halveer dan elke keer de hoeveelheid voor een zachte landing Weeg op voorhand je dosissen af zodat je weet hoeveel je pakt; een "likje" of een halve pil zegt niets Je eerste dosis moet hoog genoeg zijn (binnen de max hoeveelheid voor een sessie), een beetje MDMA gaat je weinig effecten geven Meer dan 1 a 2 keer bijnemen heeft weinig zin MDMA werkt op de aanwezige serotonine in je hersenen, op is op, dus blijven bijnemen heeft geen zin Schrijf op of hou bij wanneer je wat pakt"
"Harry In De Warrie zei: Geen ervaring, 2 x per maand is te vaak als er mdma in zou zitten. En laat het testen als ze dit überhaupt testen, dit is een cocktail van verschillende drugs. Het effect is veel minder goed voorspelbaar en de risico's daardoor groter. En vaak heeft het verschillende verhoudingen. Dus ervaringen van andere gebruikers zeggen niet zo veel. Volgens mij zou er alcohol, GHB, speed en MDMA in zitten, Speed en MDMA samen zorgt dat er hersenschade toeneemt. Er is een veel grotere kans op out gaan door GHB als het gecombineerd wordt met een upper. Het doseren, dat toch al lastig kan zijn, wordt veel moeilijker wordt. Een prima dosis GHB kan plots veel te veel zijn als amfetamine of MDMA uitwerkt. Omdat de hartspier en ademhaling dan niet meer door de upper gestimuleerd worden. Je kan beter zelf, alles appart nemen zodat je weet hoeveel en wat je precies gebruikt in veel lagere dosissen dan los gebruik van de middelen. Klik om te vergroten... Dit. Speed en GHB werken elkaar tegen op bepaalde vlakken, dus die kunnen plots hard binnenkomen na een tijdje."
"JohnGalt zei: Ik begreep trouwens dat het testcentrum een waarschuwing afgeeft als de spreiding groter is dan 75mg. Er wordt dan afgeraden om deze pillen te gebruiken. Dit kreeg ik tenminste als reactie toen ik vragen stelde over de grote spreiding in mijn eigen geteste pil. Klik om te vergroten... Daar is niets over gezegd (Testcentrum Goes), de pillen werden ook niet afgeraden."
"DjYella zei: Ik weet niet of het een broodje aap verhaal is of niet maar wat ik weleens heb gehoord is dat je van Wodka niet zo'n alcohol adem krijgt. Klik om te vergroten... Dit is een broodje aap verhaal, inderdaad. Het wordt inderdaad veel verteld, en ongetwijfeld geloofd door mensen die over de middag even bijtanken en denken/hopen dat het niet zal opvallen, maar er is dus niets van aan."