#1
Ik heb een inzicht over inzichten die ik graag met jullie wil delen.
Een bepaald inzicht is vaak maar een gedeelte van een veel groter iets dat uit meerdere lagen kan bestaan.
Zo kreeg ik een hele tijd geleden tijdens een trip inzicht in dat er iets speelde waar ik tot op dat moment geen weet van had. Een aantal trips later realiseerde ik me hoe een en ander in elkaar zat en ik dacht dat dit het dan was betreffende die kwestie, maar ik had het mis, weer een paar trips later kreeg ik inzicht in wat ik daar werkelijk aan kon doen, hoe ik een en ander in praktijk moest brengen.
Wat ik wil zeggen, het is met trippen dus niet zo dat als je tript en inzichten krijgt dat het dan niet zo hoeft te zijn dat je in een keer dan maar ineens een hele problematiek hebt opgelost van begin tot eind. Daar kan dus meerdere trips overheen gaan, die je elk een stukje dichter bij de waarheid kunnen brengen en er kunnen ook trips tussenzitten in die periode die even niks doen met de problematiek op dat moment, omdat je op dat moment met iets anders bezig bent of wellicht omdat je ook soms gewoon even keihard zit te genieten, want trippen bestaat niet alleen uit het verkrijgen van inzichten, het is ook een recreatief moment waar je best van mag genieten!
Je mag nooit denken dat je er al bent, een mens blijft altijd bijleren, blijf openstaan voor alles en je zal je als mens blijven doorontwikkelen tot aan je dood!
Nou, daar hou ik het voorlopig even bij, benieuwd hoe anderen hier over denken!
Een bepaald inzicht is vaak maar een gedeelte van een veel groter iets dat uit meerdere lagen kan bestaan.
Zo kreeg ik een hele tijd geleden tijdens een trip inzicht in dat er iets speelde waar ik tot op dat moment geen weet van had. Een aantal trips later realiseerde ik me hoe een en ander in elkaar zat en ik dacht dat dit het dan was betreffende die kwestie, maar ik had het mis, weer een paar trips later kreeg ik inzicht in wat ik daar werkelijk aan kon doen, hoe ik een en ander in praktijk moest brengen.
Wat ik wil zeggen, het is met trippen dus niet zo dat als je tript en inzichten krijgt dat het dan niet zo hoeft te zijn dat je in een keer dan maar ineens een hele problematiek hebt opgelost van begin tot eind. Daar kan dus meerdere trips overheen gaan, die je elk een stukje dichter bij de waarheid kunnen brengen en er kunnen ook trips tussenzitten in die periode die even niks doen met de problematiek op dat moment, omdat je op dat moment met iets anders bezig bent of wellicht omdat je ook soms gewoon even keihard zit te genieten, want trippen bestaat niet alleen uit het verkrijgen van inzichten, het is ook een recreatief moment waar je best van mag genieten!
Je mag nooit denken dat je er al bent, een mens blijft altijd bijleren, blijf openstaan voor alles en je zal je als mens blijven doorontwikkelen tot aan je dood!
Nou, daar hou ik het voorlopig even bij, benieuwd hoe anderen hier over denken!