#1
Buiten dat het ongezond is, is het meestal ook niet de manier die op de lange termijn het beste werkt. Want ga je straks weer normaal eten dan kom je snel weer aan en zit je mischien zelfs wel op nog meer overgewicht.autysd zei:ongezond minstens ja;Dunnetjess33 zei:autysd zei:ik ben nu al een paar weken slechts een maal vroeg in de dag aan het eten, met zeker genoeg eiwitten, calcium
daarna maak ik een plan voor mijn pretpillen avond
dit werkt want ik heb die hele dag geen honger en geloof het of niet, ik ben aan het afvallen sinds het eerst in jaren![]()
Is wel een heel ongezonde manier van afvallen...
maar ik weeg 30 kg te zwaar en dit geef ik toch wel even voorrang![]()
Maar je slikt ssris toch? Die staan wel bekend om gewichtstoename helaas.

