Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDeel je inzicht!

Deel je inzicht!

735 antwoorden
109 weergaven
18-5-2026
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Ik ben 40kg afgevallen door maar 1 maaltijd perdag te nemen en te sporten.
Ook leuk om te proberen :wave: .
Klik om te vergroten...
:nevergonnagiveyouup:Rustig maar het is niet erg, het is toch al zo!:nevergonnagiveyouup:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
SantanaTerror zei:
Wat vond je van mijn verhaaltje?
Klik om te vergroten...
Extra motivatie voor mij om door te gaan met nauwelijks eten
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Is wel een heel ongezonde manier van afvallen...
Klik om te vergroten...
:nevergonnagiveyouup:
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Idd als alle amerikanen dat nou is hadden gedaan.
Klik om te vergroten...
:nevergonnagiveyouup:Dan bereiken ze nooit de "American Dream":nevergonnagiveyouup:!!!
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Don Draper zei:
Extra motivatie voor mij om door te gaan met nauwelijks eten
Klik om te vergroten...
:nevergonnagiveyouup:Veel plezier :nevergonnagiveyouup:
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Morethenafeeling🔒 zei:
we leven op een kapot gemaakte wereld die achteruitgaat. bewustwording van jezelf is het begin naar een nieuwe realiteit
Klik om te vergroten...
Nou dat vind ik de negatieve visie op de wereld! Er is ook een Positieve!

Echt!! die is gewoon positief!!
Echt!! Positief!!
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Morethenafeeling🔒 zei:
we leven op een kapot gemaakte wereld die achteruitgaat. bewustwording van jezelf is het begin naar een nieuwe realiteit
Klik om te vergroten...
Ik vind de wereld vooruit gaan!! Maar ik snap je wel als mensen niet bewust zijn van zichzelf dan heb je daar last van natuurlijk!!
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Leeft de computer in een wij-simulatie?
Klik om te vergroten...
Onze wereld is toch een simulatie hoor! Het is een theorie die gesimuleerd is door een heerser!
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jesuswalksurviv0r zei:
Wie niet meedoet, die luistert
Klik om te vergroten...
Maar de truc is om te ontcijferen wie er nou luistert en niet meedoet! Luister hier maar gewoon naar!
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jesuswalksurviv0r zei:
Gedachten en beelden komen met de hartslag van toen. Het collectieve bewustzijnsveld heeft geen hartslag… Of misschien wel… Wij zijn het collectief bewustzijnsveld. Het hartslag komt pas, als je de ander bent. Wat zegt dat over die boven ons? Die zit gewoon de hele tijd te schommelen. God is een jonge man op een schommel.
Klik om te vergroten...
Geniaal! Jij kan er ook wat van zeg! Ik sla jou Quote op in mijn verzameling van "Vaagheid"!
Serieus ik heb een collectie met al mijn vage gedachten en ideeen! Ik wil het ooit misschien wel uitbrengen! Dat is nou een boek wat je moet lezen dat beloof ik!
Mag jou naam bij de Quote? Dat heb je wel verdient! Jou echte naam bedoel ik!
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#11
ljuv zei:
Wat bedoel je nou😂😂😂
Klik om te vergroten...
En jij bent de reiziger Of zegelwijzheid!
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Morethenafeeling🔒 zei:
dingen die niet onthult mogen worden
Klik om te vergroten...
Staatgeheimen
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beady zei:
Wat een ongelooflijk mooi en boeiende thread, echt fantastisch om lezen al die inzichten!

Het belangrijkste wat ik tot nu toe heb ingezien is dat de tijd snel gaat. Dat kwam er plotseling en kwam flink binnen. De stem in mijn hoofd die ik hoor zeggen : 'Je zit al in de helft, Beady'.
Klik om te vergroten...
:nevergonnagiveyouup:Het fijnste is dat je voortaan weet dat je "tijd" de schuld kunt geven :nevergonnagiveyouup:
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Maar dat betekent dat de illusie zelf ook een illusie is...
Klik om te vergroten...
Word ookwel Maya genoemd.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
@SantanaTerror je bent der maar druk mee om op iedereen te reageren
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
SantanaTerror zei:
Ja maar denk je dat het gezond is om maar 1 maaltijd per dag te nemen? Wie heeft jou dat aangeraden? Je kunt beter 4 maaltijden per dag eten dan 1! Je valt sneller af als je het eten verdeelt over de dag omdat je stofwisseling dan actief blijft!

Gebruik je speed ofzo? Je kan toch niet maar een maaltijd per dag eten! pfff! Dat kan ik echt niet!
En als je zo eet sterf je langzaam af! Je put jezelf uit, Je hebt geen energie meer om bouwstenen te ondersteunen en aanmaken, de stofjes in je brein gaan in loop van der tijd langzaam dood, Je vernietigd je spiermassa en je krijgt zeer snel bloedarmoede die heel jou complete functioneren kapot maakt!

Dat heb ik zo gruwelijk mogelijk geschreven om jou te laten inzien dat het heel ongezond is! Je kan het enkel goedpraten met "dat is toch later pas" !!!

Dat is hetzelfde als drugs gebruiken maar dan zonder enkel goed gevoel te ervaren! Je valt ervan af ja maar als je zo blijft leven dan hoeft dat over 5 jaar echt niet meer! Moet je nagaan over 20 jaar of zelfs 50 jaar!

Lichamelijke klachten zijn soms misschien ook erger dan je verwacht! Je kan daar doorgaans de hele dag mee bezig zijn! Soms heb je wel ups maar de downs is waar je doorgaans mee bezig ben! Kijk maar naar een oude vrouw. Die krijgt steeds meer klachten en vele hebben een leven dat uiteindelijk beheerst word door ernstige kwaaltjes en fysieke klachten! Hoe denk jij anders dat het er in het bejaarde tehuis aan toe gaat! Hoe langer je zo blijft leven hoe sneller dit op je afkomt en ook als je nog jong ben kunnen er van die klachten je leven in komen hoor!

Ik vind het grappig om je te laten schrikken! haha.. het maakt me eigenlijk helemaal niks uit wat je ermee doet weet je! Toch moet je maar even luisteren en aan een dokter vragen hoe je het beste kan afvallen!

Wat vond je van mijn verhaaltje?
Klik om te vergroten...
Je reageert op posts uit 2017, van een lid dat al lang niet meer actief is. Daarnaast valt het op dat je behoorlijk loopt te spammen (zie bijvoorbeeld je laatste berichten vrijwel achter elkaar in dit topic) en je je niet bewust bent van het belang van harmreductie. Ik geef je daar bij deze een waarschuwing voor: stop met spammen, let op met wat je zegt in het kader van meer drugs gebruiken/schade valt wel mee etc.

Pas je je forumgedrag niet aan kan er een ban volgen (zie Forumregels).

Vriendelijke groet,
Mød Pløp
S
SantanaTerrorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Je reageert op posts uit 2017, van een lid dat al lang niet meer actief is. Daarnaast valt het op dat je behoorlijk loopt te spammen (zie bijvoorbeeld je laatste berichten vrijwel achter elkaar in dit topic) en je je niet bewust bent van het belang van harmreductie. Ik geef je daar bij deze een waarschuwing voor: stop met spammen, let op met wat je zegt in het kader van meer drugs gebruiken/schade valt wel mee etc.

Pas je je forumgedrag niet aan kan er een ban volgen (zie Forumregels).

Vriendelijke groet,
Mød Pløp
Klik om te vergroten...
Duidelijk!!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
SantanaTerror zei:
Duidelijk!!
Klik om te vergroten...
SantanaTerror zei:
Wel ben ik van mening dat als het zo is dat ik te veel deed spammen, dan is het ook niet de bedoeling dat het bericht van u in een topic geplaatst word. Heeft dit eigenlijk een bepaalde regel want dat zou je kunnen weten zomaar toch? = Verder vind ik het totaal niet erg maar dat valt me op.
Klik om te vergroten...
Als mod maken wij de keuze of we iemand aanspreken op gedrag via pb of openbaar. Ik hou van openbaar, vanwege transpantie. Mensen kunnen dan enerzijds zien wat er gedaan word, anderzijds kunnen andere leden ons erop aanspreken als ze er iets van vinden. Voorkomt meldingen over dingen dien we al hebben opgelost, genereert feedback etc.

Aangezien dat waar ik je op aan wilde spreken hierboven heel duidelijk gebeurde, heb ik ervoor gekozen je ook hier aan te spreken. Beetje opletten en than we're all good!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
SantanaTerror zei:
Nou en als jou gedrag het gedrag van iemand anders beinvloed?
..
..
..
..
..
of is dat niet je
Klik om te vergroten...

SantanaTerror zei:
Nou en als jou gedrag het gedrag van iemand anders beinvloed?
..
..
..
..
..
of is dat niet je punt?
Klik om te vergroten...
De ander laat zich dan toch beïnvloeden? Een persoon die volwassen is, is zelf verantwoordelijk in hoe verre die dat toe laat. (Je hebt eigenlijk altijd wel een keuze, misschien niet altijd in wat gebeurt maar wel in hoe je daar mee omgaat)
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
SantanaTerror zei:
Ja maar denk je dat het gezond is om maar 1 maaltijd per dag te nemen? Wie heeft jou dat aangeraden? Je kunt beter 4 maaltijden per dag eten dan 1! Je valt sneller af als je het eten verdeelt over de dag omdat je stofwisseling dan actief blijft!

Gebruik je speed ofzo? Je kan toch niet maar een maaltijd per dag eten! pfff! Dat kan ik echt niet!
En als je zo eet sterf je langzaam af! Je put jezelf uit, Je hebt geen energie meer om bouwstenen te ondersteunen en aanmaken, de stofjes in je brein gaan in loop van der tijd langzaam dood, Je vernietigd je spiermassa en je krijgt zeer snel bloedarmoede die heel jou complete functioneren kapot maakt!

Dat heb ik zo gruwelijk mogelijk geschreven om jou te laten inzien dat het heel ongezond is! Je kan het enkel goedpraten met "dat is toch later pas" !!!

Dat is hetzelfde als drugs gebruiken maar dan zonder enkel goed gevoel te ervaren! Je valt ervan af ja maar als je zo blijft leven dan hoeft dat over 5 jaar echt niet meer! Moet je nagaan over 20 jaar of zelfs 50 jaar!

Lichamelijke klachten zijn soms misschien ook erger dan je verwacht! Je kan daar doorgaans de hele dag mee bezig zijn! Soms heb je wel ups maar de downs is waar je doorgaans mee bezig ben! Kijk maar naar een oude vrouw. Die krijgt steeds meer klachten en vele hebben een leven dat uiteindelijk beheerst word door ernstige kwaaltjes en fysieke klachten! Hoe denk jij anders dat het er in het bejaarde tehuis aan toe gaat! Hoe langer je zo blijft leven hoe sneller dit op je afkomt en ook als je nog jong ben kunnen er van die klachten je leven in komen hoor!

Ik vind het grappig om je te laten schrikken! haha.. het maakt me eigenlijk helemaal niks uit wat je ermee doet weet je! Toch moet je maar even luisteren en aan een dokter vragen hoe je het beste kan afvallen!

Wat vond je van mijn verhaaltje?
Klik om te vergroten...
1 maaltijd eten per dag kan prima. Word ookwel OMAD genoemd. En als je daarbij de juiste voedingstoffen binnenkrijgt is er eigenlijk weinig aande hand.

Als je dan ook nog eens koolhydraatarm eet is het redelijk makkelijk vol te houden. Het eetpatroon wat wij hier in NL vaak hebben is 3/4 keer per dag eten. Boterhammetje zus ofzo, bakje muslie, inde avond pasta, rijst of aardappels..

Al die koolhydraten zorgen voor een insuline piek en dat je honger blijft hebben.
Je kan prima leven op 1 goeie maaltijd per dag. Misschien zelfs wel beter dan over de gehele dag "suikers" eten.

Ik denk dat je je beter een beetje kan inlezen over intermittent fasting enof OMAD voordat je het zo omschrijft zoals je doet. 🥰

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...37
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."