Mooi gezegd
@Ralou
Dag 2, 07.15 net wakker en de teller staat nog steeds op 0 shaggies en 0 joints.
Maar oh, wat had ik het gisteravond moeilijk, de neiging tot het draaien van shaggies/joints kwam dus gewoon keihard terug opzetten en heb de hele avond mijn best gedaan om die te negeren.
Maar goed, t is gister dus gelukt, en ik heb nu weer het gevoel de zaak wat meer onder controle te hebben, ben al half uur wakker en heb nog niet eens gevaped (staat wel klaar gevuld met beetje tabak).
Dat vapen, je hebt vooral qua tabak wel heel weinig materiaal nodig, zo heb ik gisteren in totaal 4 keer het kamertje van de vaper gevuld met klein beetje tabak, er zal de hele dag in totaal iets van 1 shaggie gevaped zijn, ik had niet verwacht dat tabak vapen zo effectief zou zijn. En qua wiet heb ik gisterenavond denk ik hooguit 250mg gevaped terwijl ik meestal toch wel ruim boven de halve gram blow op een avond (en daar nog minder stoned van wordt ook nog lol)
De juiste temperatuur voor tabak vapen is tussen de 125 en 150 graden, ik hou zelf 145 graden aan. Je ziet vrijwel geen enkele rook en is heel zacht voor je keel.
De juiste temperatuur voor wiet vapen ligt tussen de 180 en 210 graden. Daar wel hoestprikkels op de hogere temperaturen, dus hou ik m daar juist wat lager op 183 graden. Ook daar vrijwel geen rook, wel ietsje meer dan bij tabak.
In tegenstelling tot die liquid vapers die vaak nog meer rook produceren dan sigareten en shag kan je deze vaper gewoon overal binnen gebruiken, mensen hebben niks in de gaten want zien en ruiken niks. (tabak dan, wiet ruik je wel een klein beetje)