Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste drankje was een..

Mijn laatste drankje was een..

3355 antwoorden
543 weergaven
18-5-2026
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Danny46 zei:
2 flessen wijn voor 5 euro aanbieding en nee geen cocaine is maar net wat jezelf nodig vind erbij,kan mezelf ook wel wat erbij willen hebben maar vrijdag ,zaterdag en zondag doe ik dat niet
Klik om te vergroten...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bacardi spiced
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Glas aanlenglimonade
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ginger passion
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Glas ranja
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Langhe Nebbiolo uit 2016.
Zeer stevige maar soepele rode wijn die smaakt naar leer en viooltjes, uit een uitzonderlijk goed wijnjaar.
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
Glas ranja
Klik om te vergroten...
Same😂
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Honing Trippel Bier
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
jeroen79 zei:
Honing Trippel Bier
Klik om te vergroten...

Welke brouwerij?
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#10
CeeCee zei:
Welke brouwer
Klik om te vergroten...
Brouwerij Vandeoirsprong
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
jeroen79 zei:
Brouwerij Vandeoirsprong
Klik om te vergroten...

Hm oke.. Overkomt me niet snel maar die is mij onbekend..:
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CeeCee zei:
Hm oke.. Overkomt me niet snel maar die is mij onbekend..:
Klik om te vergroten...
haha is toch ook leuk als het je o niets zegt.. genoeg dus nog om te ontdekken. Kleine oplage, regio Oirschot verkrijgbaar, dus niet bij de standaard slijterij
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
jeroen79 zei:
haha is toch ook leuk als het je o niets zegt.. genoeg dus nog om te ontdekken. Kleine oplage, regio Oirschot verkrijgbaar, dus niet bij de standaard slijterij
Klik om te vergroten...

Absoluut, maakt een speciaal biertje extra speciaal!
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
jeroen79 zei:
haha is toch ook leuk als het je o niets zegt.. genoeg dus nog om te ontdekken. Kleine oplage, regio Oirschot verkrijgbaar, dus niet bij de standaard slijterij
Klik om te vergroten...

Ah! Je bent alvast je favoriet voor tijdens carnaval aan het selecteren? 😃
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#15
CeeCee zei:
! Je bent alvast je favoriet voor tijdens carnaval aan het selecteren?
Klik om te vergroten...
Nee deze drink ik het hele jaar door.Ben geen Carnaval vierder. Vorig jaar waren we met carbnaval ook thuis en aan de paddo's ipv de kroeg
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
jeroen79 zei:
Nee deze drink ik het hele jaar door.Ben geen Carnaval vierder. Vorig jaar waren we met carbnaval ook thuis en aan de paddo's ipv de kroeg
Klik om te vergroten...

Nou, klinkt wel verleidelijk aan de paddo’s omringd door verkleede mensen… Ik zou bad gaan denk ik HA! 😅 Groot gelijk betreft dat thuis blijven!
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#17
CeeCee zei:
Nou, klinkt wel verleidelijk aan de paddo’s omringd door verkleede mensen… Ik zou bad gaan denk ik HA! 😅
Klik om te vergroten...
Nee we waren niet in de kroeg, gewoon lekker met zijn 2-en thuis .. en op een andere manier relaxen.. wel met een vorm van een verkleed partijtje maar dan niet een die je in een kroeg doet
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
jeroen79 zei:
Nee we waren niet in de kroeg, gewoon lekker met zijn 2-en thuis .. en op een andere manier relaxen.. wel met een vorm van een verkleed partijtje maar dan niet een die je in een kroeg doet
Klik om te vergroten...

Dat zei ik ook ‘groot gelijk betreft dat thuis blijven’ 😊
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
jeroen79 zei:
Nee we waren niet in de kroeg, gewoon lekker met zijn 2-en thuis .. en op een andere manier relaxen.. wel met een vorm van een verkleed partijtje maar dan niet een die je in een kroeg doet
Klik om te vergroten...

Veel te koud voor dat type mode lijn ik begrijp het! 🤣
j
jeroen79Lid
01-01-2024, 00:00
#20
CeeCee zei:
Veel te koud voor dat type mode lijn ik begrijp het! 🤣
Klik om te vergroten...
haha je hebt het inderdaad goed door.. die modelijn is voor andere doeleinden en settingen.. of te wel de prive feestjes. Leuk stel om dit samen mee te doen zou wel leuk zijn ..met de huidige vriendengroep, zien we dat niet zo zitten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...106107108109110...168
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."