#1
2 flessen wijn voor 5 euro aanbieding en nee geen cocaine is maar net wat jezelf nodig vind erbij,kan mezelf ook wel wat erbij willen hebben maar vrijdag ,zaterdag en zondag doe ik dat niet
2 flessen wijn voor 5 euro aanbieding en nee geen cocaine is maar net wat jezelf nodig vind erbij,kan mezelf ook wel wat erbij willen hebben maar vrijdag ,zaterdag en zondag doe ik dat niet
Same😂Glas ranja
Honing Trippel Bier
Brouwerij VandeoirsprongWelke brouwer
Brouwerij Vandeoirsprong
haha is toch ook leuk als het je o niets zegt.. genoeg dus nog om te ontdekken. Kleine oplage, regio Oirschot verkrijgbaar, dus niet bij de standaard slijterijHm oke.. Overkomt me niet snel maar die is mij onbekend..:
haha is toch ook leuk als het je o niets zegt.. genoeg dus nog om te ontdekken. Kleine oplage, regio Oirschot verkrijgbaar, dus niet bij de standaard slijterij
haha is toch ook leuk als het je o niets zegt.. genoeg dus nog om te ontdekken. Kleine oplage, regio Oirschot verkrijgbaar, dus niet bij de standaard slijterij
Nee deze drink ik het hele jaar door.Ben geen Carnaval vierder. Vorig jaar waren we met carbnaval ook thuis en aan de paddo's ipv de kroeg! Je bent alvast je favoriet voor tijdens carnaval aan het selecteren?
Nee deze drink ik het hele jaar door.Ben geen Carnaval vierder. Vorig jaar waren we met carbnaval ook thuis en aan de paddo's ipv de kroeg
Nee we waren niet in de kroeg, gewoon lekker met zijn 2-en thuis .. en op een andere manier relaxen.. wel met een vorm van een verkleed partijtje maar dan niet een die je in een kroeg doetNou, klinkt wel verleidelijk aan de paddo’s omringd door verkleede mensen… Ik zou bad gaan denk ik HA! 😅
Nee we waren niet in de kroeg, gewoon lekker met zijn 2-en thuis .. en op een andere manier relaxen.. wel met een vorm van een verkleed partijtje maar dan niet een die je in een kroeg doet
Nee we waren niet in de kroeg, gewoon lekker met zijn 2-en thuis .. en op een andere manier relaxen.. wel met een vorm van een verkleed partijtje maar dan niet een die je in een kroeg doet
haha je hebt het inderdaad goed door.. die modelijn is voor andere doeleinden en settingen.. of te wel de prive feestjes. Leuk stel om dit samen mee te doen zou wel leuk zijn ..met de huidige vriendengroep, zien we dat niet zo zittenVeel te koud voor dat type mode lijn ik begrijp het! 🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."