01-01-2024, 00:00#6 Ben geen bailey's fan maar deze variant (caramel) is erg lekker. En het laatst gedronken.
01-01-2024, 00:00#7Baileys is zo lekker (ja noem me maar een wijf ) Mijn laatste drankje was een glaasje IceTea
01-01-2024, 00:00#8halve liter amstel! wat er nu uit ziet als een schraal aldi-biertje... vage actie die nieuwe look...
01-01-2024, 00:00#10kben nu een vieze pint van "premium pils" (de naam alleen al doe me kotse) aant drinke... maja, beter dan cola wel