Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
109 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
eerste keer dat ik weed had gekocht, zo'n 3 gram, bijna o pschool gestekt, iemand wou het zien, ik toonde het :flushed: en zo'n stageaire zag het en gign naar secretariaat, kebt nog in min portefeuille verstopt dan en raar maar waar ze keken overal en niks gevonden :)

vandaag stond ik te smoren aant school ook en zo'n mens vant secretariaat kwam juust iets posten ma da was maar 10meter veder.. gelukkig had ze t nie door
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr.jiho zei:
HDA zei:
een keer heel close... Ik zat een lijntje coke te snuiven in m'n auto, voor ik weer naar de fuif zou gaan, en toen passeerden ineens de flikken ! :openmouth:

Heb toen alles op de grond gegooid en gedaan alsof ik CD's was aan het uitzoeken... Lalalalaaaa...
Klik om te vergroten...
close one, veel verloren?
Klik om te vergroten...

2 lijntjes die ik had gelegd. De rest had ik al terug opgeborgen...

Je kunt misschien best niet paniekerig reageren, maar toch... In een fractie van een seconde :)
D
DaturaLid
01-01-2024, 00:00
#3
vorig jaar gepakt door de BOB toen we tijdens de middag op school gingen smoren , ze waren ons verdomme al een week aan het schaduwen =|
onze chauffeur had toen wel dikke pech -> rijden onder invloed met L (reed nog maar 2 maanden) en teveel volk bij (5 waaronder 1 minderjarige)0

en ben een maand geleden op de bus maastricht-hasselt gepakt met 2 gr speed op zak.. moet voorkomen in tongeren (eeeevil judge). Ben op de brief aan het wachten
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Datura zei:
vorig jaar gepakt door de BOB toen we tijdens de middag op school gingen smoren , ze waren ons verdomme al een week aan het schaduwen =|
onze chauffeur had toen wel dikke pech -> rijden onder invloed met L (reed nog maar 2 maanden) en teveel volk bij (5 waaronder 1 minderjarige)0

en ben een maand geleden op de bus maastricht-hasselt gepakt met 2 gr speed op zak.. moet voorkomen in tongeren (eeeevil judge). Ben op de brief aan het wachten
Klik om te vergroten...

oepssss, hoe kwamen ze van die speed te weten dan? :confused: :openmouth:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een tip: Als je je legitimatie bij je hebt mogen ze je niet fouilleren, tenzei ze een sterk vermoeden hebben(vuurwerk afsteken bijv), het een 'preventieve fouilleerzone', of ze je ergens op betrappen.

Dit is dus jouw recht als mens. En als je fout zit, is het de plicht van de agent om je recht te stellen. Dat is gewoon zijn werk.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja
J
JonirszLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja maar dat was niet de rede dat ik opgepakt was
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dzy zei:
Ik ben vorige zomer gepakt voor het openbaar roken van een jointje, 125 euro :smilingimp:
Klik om te vergroten...
amaai dure joint :beer: :)
h
hardcoreslaveLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben nog nooit gepakt gelukkig :)
en hoop t ook nooit mee te maken.
p
pjotterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was een tijdje terug opgepakt nadat het wat uit de hand was gelopen met de voetbal. De beschuldigingen waren nogal ernstig van de wouten en er werd dan ook een best onderzoek ingesteld. Voor de mensen die het niet weten, als je moet zitten worden al je bezittingen in een mandje gegooit die je later weer op kan halen (ook mijn portemonee met nog een zakkie met 1.5 gr pep). toen ik na een paar dagen weg mocht lag de inhoud van mijn portemonee verspreid in het mandje met passjes kleingeld en jawel.. mn zakkie met inhoud zat nog in de verder lege portemonee!

Ik was uiteraard verbaasd maar heb er nooit iets over gehoord!

Flink geluk gehad neem ik aan dus.. :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahahaha

omg dat is serieus geluk hebben :openmouth: :openmouth:

echt dom dat de juten dat over het hoofd hebben gezien :rolleyes:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben vorige zomer gepakt voor het openbaar roken van een jointje, 125 euro :smilingimp:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dzy zei:
Ik ben vorige zomer gepakt voor het openbaar roken van een jointje, 125 euro :smilingimp:
Klik om te vergroten...

WTF, 125 euro?! Toch niet in Nederland wel?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Echt wel, in Zwolle.

Heb de bekeuring gisteren op de bus gedaan :(

Proces Verbaal omschrijving: Het gebruiken van (Hard)drugs in het openbaar.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
tezr zei:
maat van mij op de wc's in een discotheek gepakt met sos... gewoon buitengegooid


ben zelf al eens ergens anders buitengesmeten toen ik aan een paar mensen vroeg of ze xtc hadden... iemand had het tegen de portiers verteld... pfff

foute keet, mag er trouwens nooit meer binnen (carré België)
Klik om te vergroten...
daar zou ik nog nie eens binnen willen
P
PincheyLid
01-01-2024, 00:00
#16
We waren eens een joint aant smoren nabij de school , gelijkaardig aan een steegje. Kwam er toch wel een leerkracht aan, we hadden hem echt laat opgemerkt en hij stond al vlak bij ons toen ik de joint in mn jaszak stak... hij sprak ons aan met wat doen jullie hier? en wat riekt het hier goed, we zeiden dan nja waarom denk je dat we hier staan, vroeg hij of het vn ons was zeiden we dat het vn paar gasten was die juist weg waren .... toen liep hij verder, de joint was wel naar de klote door hem in mn zak uit te doen.

Ben ook eens gepakt in een discotheek toen ik net 5 x pillen had gekocht, de dealer was net weg en er greep iemand naar mn hand, hij kneep er zo hard op dat ik ze liet vallen... werd toen vrij hardhandig door de discotheek begeleid (hij duwde me zowat door het volk) om in een aparte ruimte gefouilleerd te worden en daar werd er een pv opgesteld. Nu ze zeiden dat het om een kleine hoeveelheid ging, checkte of ik al onder invloed was, wat niet zo was en ze zeiden dat ik er hoogstwaarschijnlijk met een waarschuwing vanaf graak... toch als dit de eerste maal is. Daarna mocht ik gewoon verder gaan feeste, wat niet echt feesten was, bleef nuchter en zat hele tijd te denken aan wat er ging gebeuren.

dit was 4 februari en heb nu al 3x een uitnodiging gehad om met beide ouders naar de plichtendienst te gaan... maar elke keer waren de 2 inspecteurs er niet. Nu ik weet niet of dit over de x gaat, kan ook zijn over mn brommer die was afgepakt & waarvan ik de boete nog moet krijgen of een gevechtje. Ik hoop zeker niet dat het over de x gaat ... als je ouders het zo moeten teweten komen... :confused:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
volgende keer toch een beter plekje opzoeken in de disco

maarja veel suc6 ermee :wave:
t
tezrLid
01-01-2024, 00:00
#18
maat van mij op de wc's in een discotheek gepakt met sos... gewoon buitengegooid


ben zelf al eens ergens anders buitengesmeten toen ik aan een paar mensen vroeg of ze xtc hadden... iemand had het tegen de portiers verteld... pfff

foute keet, mag er trouwens nooit meer binnen (carré België)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paar keer bijna met blowen tijdens schooltijd.
Een keer waren we even een jointje aan het roken voor school, toen opeens de conrector langsreed in de auto. Waarschijnlijk had hij niets gezien, anders was hij zekerweten wel uitgesptapt :P
Een andere keer waren we ergens in een speeltuintje aan het blowen, maar daarvoor is een parkeerplaats voor leraren. We hadden net een joint gedraaid, toen opeens diezelfde conrector samen met een concierge eraan kwam en echt iets van 10 minuten bij een auto ging kijken.
Normaal gesproken interesseert het me weinig als mensen zien dat ik blow, ook als ik ze ken. Maar als het leraren zijn en het is onder schooltijd schijt ik hem wel!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo geluk dat ze je niet gevolgd waren :rolleyes: anders was je nog meer de lul geweest :wink: geluk bij een ongeluk dus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."