Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een tripje naar maastricht dat verkeerd afliep... ik en 2 maten besloten om geen brol meer van straat te kopen dus we namen de bus naar maastricht op een woensdagnamidag. De rit was lang, heeel lang. Ik was blij dat ik op het Emma plein aankwam en we hadden honger dus wipte de mc donalds binnen. Nu was het tijd voor de wiet te gaan halen. Op naar de mississippi, mijn maat neemt de bestelling op en gaat binnen. (ik ben nog geen 1 hij kwam buiten met mooi gevulde zakskes. maar dat was nie genoeg dus we gingen nog langs de heaven om wat bij te halen. Het was al laat dus we liepen maar naar het station. De bus was te laat, we besloten met zn drieën eentje te plooien. ff later was de bus er dan eindelijk, we zetten ons neer en de bus rijd verder. De bus was over de grens, dus we dachten dat we veilig waren. maar hielden ons toch gedeisd. We rijden Diepenbeek binnen, er stappe 2 flikken op. ik zie het nog voor me "Politie HaZoDi, controle". 1 flik stapt recht op ons af en zegt : "En waar zijn we geweest manne", Wij 3 met onze mond vol tanden. :"Stap maar uit". Zakke leegmaken, Ja klote gevoel natuurlijk. ik en mijn klasgenoot moesten blijven de meerderjarige mocht vrijuit, er was nog een man opgepakt van die bus, maar hij had bruine bij. Mijn maat en ik de combi in en naart bureau. (Ze proberen je goed bang te maken hoor ). eens we daar waren werden we in een kille kamer gezet, en ik was de eerste voor verslag af te leggen. ik mocht mijn verhaal gaan doen aan pascal (die flik). Heel eerlijk. Ja natuurlijk belt hij mijn moeder, mijn moeder komt aan en wist het wel. Pascal was al aant dreigen van een boete + een werkstraf, Maar dat vond ik een beetje overdreven. Hij vroeg aan mij hoeveel gram het was ik zei, 4gram ongeveer. Hij geloofde me niet dus hij wou het gaan wegen, Maar (eerlijk) De weegschaal was kapot bij de politie ><. dus hij geloofde me toch maar. ik moest een brief invullen, en Pascal vroeg aan mijn mama of ik in therapie moest, maar dat vond mn moeder niet nodig dus we konden al snel naar huis. Nu.. 4 maanden later. Nog niets van gehoord, van die jeugdrechter, werkstraf noch boete. Mijn kameraad is wel nog moeten terug gaan, omdat die weli n therapie was gegaan maar hij heeft ook geen boete of werkstraf gekregen. Zo zie je maar , ik heb toch besloten niet meer met de bus te gaan ^^"
"In de grote blokker in maastricht. €3.70 voor 10 patronen. Maar voor die bus heb ik wel €50 betaalt. Maar de capsules verschillen hoor, ik weet niet hoeveel verschillen daar in zijn, maar ik had eens capsules waar je jezelf in kon spiegelen, die waren best licht, maar dan de matte capsules waren een stuk zwaarder, ik weet niet of dit altijd zo is, maar dat is mijn ervaring er me N2O is een echte aanterader voor feesjes. en achteraf een jointje ^^"