Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind het raar dat er zoveel staat over wiet in nederland... Ik heb nog nooit problemen gehad met wiet roken in Nederland, ook niet waar de politie bij was, gewoon lekker in het vondelpark blowen en de politie loopt gewoon voorbij, niets aan de hand. Alleen op mercatorplein mag het niet meer en daar staan nu borden dat het niet mag. Ben wel 1 keer aangesproken toen ik alcohol dronk op plek waar dat niet mocht, maar normaal staat er aangegeven waar je alcohol mag drinken en waar niet en daar stond echt geen bord, dus wij nietsvermoedend gewoon biertje drinken op bankje. De politie sprak ons aan, maar ik was de enige die uit amsterdam kwam en reageerde heel onschuldig (wist het namelijk écht niet), heb hem gevraagd of het verderop wel mocht en dat was geen probleem, dus toen zijn we even 10 meter verplaatst naar een ander pleintje. Harddrugs gebruik ik alleen binnen en die 3 keer per jaar dat ik met drugs over straat ga (als ik bv net gekocht heb) zorg ik gewoon dat ik me keurig aan alle regels houd (stoppen voor rood, fietsen met licht, etc.) zodat ze geen reden hebben om me aan te spreken. Heb geen zin in gezeik met de politie."
"Wijn is lekker in de zomer in het vondelpark, bier eigenlijk ook, doe beide... Wijn is lekker op de bank als je met vriendinnen bent, bier eigenlijk ook nu ik erover nadenk, tis maar net wat je in huis hebt of waar je trek in hebt... Bier is weer lekker op borrel en tijdens het uitgaan drink ik bijna altijd bier... Dus ik denk dat mijn keuze toch naar bier gaat als het moet, hoewel ik allebei wel kan waarderen, hangt gewoon echt van het moment af..."
"Ik ben ook speedfan, alleen mijn connectie is verdwenen, dus helaas heb ik even geen beschikking over speed. Ik snap alle nadelen wel, alleen als je er goed mee omgaat, is het niet zo erg om afentoe een lijntje te nemen, je wordt er tenminste niet zo opgefokt van als bijvoorbeeld met coke... Zodra ik weer een connectie heb zal ik me misschien wel bij de fanclub melden ."
"Ik bewaar speed altijd in de vriezer, maar weet eigenlijk niet hoe lang het dan goed blijft en hoe sterk de kwaliteit achteruit gaat... Want kan ook te maken hebben met tolerantie die je opbouwt als je wat meer gaat snuiven... Maar ik heb weleens in een heel erg wanhopige bui, toen ik eigenlijk gestopt was met speed, maar heel erg spijt had van die beslissing en op dat moment even geen speed kon regelen, allemaal restjes speed bij elkaar geschraapt... (restjes die nog in zakjes zaten en op de ansichtkaart waar ik mijn speed altijd op leg). Die speed had ik toen natuurlijk al een tijdje sinds ik het gekocht had en er zaten ooknog paar weken tussen het beginnen met stoppen en deze wanhopige actie... En ik moet zeggen dat ik best wel merkte dat ik speed gebruikt had toen... Dus een tijdje bewaren is geen enkel probleem."
"nutsss zei: Marlon zei: Ik bewaar speed altijd in de vriezer, maar weet eigenlijk niet hoe lang het dan goed blijft en hoe sterk de kwaliteit achteruit gaat... Want kan ook te maken hebben met tolerantie die je opbouwt als je wat meer gaat snuiven... Maar ik heb weleens in een heel erg wanhopige bui, toen ik eigenlijk gestopt was met speed, maar heel erg spijt had van die beslissing en op dat moment even geen speed kon regelen, allemaal restjes speed bij elkaar geschraapt... (restjes die nog in zakjes zaten en op de ansichtkaart waar ik mijn speed altijd op leg). Die speed had ik toen natuurlijk al een tijdje sinds ik het gekocht had en er zaten ooknog paar weken tussen het beginnen met stoppen en deze wanhopige actie... En ik moet zeggen dat ik best wel merkte dat ik speed gebruikt had toen... Dus een tijdje bewaren is geen enkel probleem. Klik om te vergroten... hihihi En wist je dat je dat hele proces van restjes zoeken en schrapen keer over keer kan doen? Net zolang tot je door de zakjes heen schraapt. Klik om te vergroten... Haha, ja I know, tis heel erg wanhopig ook gewoon, maar merkte echt wel een klein beetje iets, ookal geloofde ik niet dat t zou werken. Nee, niet vergelijkbaar met een goede lijn... Maarja, ik moest toch wát"
"Ik reageer haast nooit, omdat ik niet het gevoel heb genoeg te weten van dingen om mensen advies te geven of om iets toe te voegen. Ik lees wel altijd mee. Ik denk dat het goed is als mensen soms even wijzen op dingen, ookal zijn ze soms niet wat de ander wil horen. Veel drugs hebben nou eenmaal veel negatieve effecten en ik zeg daarmee niet dat drugs slecht zijn, maar drugs worden gevaarlijk als je besluit de negatieve kanten weg te schuiven, te negeren en er dus ook geen rekening mee te houden. Als het dan overkomt als 'papa opmerkingen' of negatief, moet je misschien zelf kijken naar je eigen gedrag en hoe realistisch je (op bepaalde momenten) denkt mbt drugs. Dat is maar gewoon mijn mening..."
"ephedra is niet veel minder slecht voor je dan speed. Speed is ook ontwikkeld om ephedra als medicijn te vervangen en de werking en structuur zijn dus vrijwel hetzelfde. Daarbij wordt ephedra vaak gebruikt in combinatie met caffeine, wat de werking versterkt (maar ook fout af kan lopen ivm overdosis). Ik vind ephedra enorm fijn spul, je krijgt een stoot energie, je eetlust verdwijnd (soms word je wel misselijk) en je gaat heel helder denken. Het opent je luchtwegen en ademen gaat stuk makkelijker, zelfs als je kettingrookt. Het is dus ideaal voor sportprestaties (maar pas op dat je niet over je grens gaat), maar ook voor school, omdat je veel geconcentreerder wordt. Sociaal is het minder, je kan niet stil zitten en je kan je maar op 1 ding tegelijk focussen, waardoor gesprekken soms niet makkelijk verlopen. Ook heb ik gemerkt dat ik er heel erg van ga trillen en soms kramp krijg, ik gebruik het wel al een behoorlijke tijd. Een groot voordeel van ephedra is wel dat als je dan eenmaal slaapt je enorm diep slaapt en vrij uitgerust wakker wordt. Ik gebruik nu wisselend speed en ephedra, ephedra vind ik een fijnere drug als het echt gaat om school of even een nachtje goed leren, of juist als je een heftige nacht gehad hebt toch fris op je tentamen verschijnen. Maar voor feesten of sociale gelegenheden zou ik toch gaan voor de speed, waarbij je euforie en het sociale vermogen een stuk groter is dan bij ephedra en je zelfvertrouwen gaat er van speed ook een stuk meer op vooruit dan van ephedra. Als je nog meer wil weten moet je maar roepen."
"mathijs zei: Twintig procent van de Nederlandse jongeren van 15 en 16 jaar heeft wel eens cocaïne gebruikt. Dat meldt RTL Nieuws zaterdag naar aanleiding van een rondgang langs verslavingsklinieken. Klik om te vergroten... Bedoelen ze nou dat ze in verslavingsklinieken hebben zitten vragen Klik om te vergroten... Dat zou zelfs voor rtl heel dom zijn... Misschien hebben ze gekeken naar de verhoudingen in de klinieken en in de 'normale' maatschappij?"
"Als ik sommige dingen hier lees lijkt t wel alsof er mensen zijn die willen pronken met de 'stoere' drugs die ze ooit gebruikt hebben, of zich excuseren (ik ben nog jong, etc.) voor dat ze 'te weinig' gedaan hebben. Vind ik beetje slechte zaak... Ik heb een kort lijstje wat ik gedaan heb en ik wil hem eigenlijk ook graag zo kort houden. Ik heb een nog kleiner lijstje met wat ik nu doe en t plan is dat ook te verkleinen of iig de hoeveelheden weer wat minder te maken, ben er echt ff helemaal klaar mee Ik heb gedaan: caffeine alcohol nicotine wiet ephedra speed xtc cocaine De dikgedrukte gebruik ik nog. Mijn speedgebruik ga ik na de tentamens weer op lager pitje zetten, alcohol gebruik ik niet vaak, roken wil ik mee stoppen (maar nu niet goed moment ivm stress en ik wil in 1 keer stoppen en niet steeds een week en dan opnieuw beginnen weer...) XTC ben ik opzich niet op tegen, afentoe (paar keer per jaar), maar dat doe ik alleen op speciale momenten en die zijn de afgelopen maanden niet geweest , daarom staat die niet dikgedrukt"
"Speed"