Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben één keer in Londen op een houdeparty gepakt door de security. Ik stond coke te snuiven op de wc, en de security stond boven de schotten mee te kijken. Ik werd hardhandig meegenomen naar een kamer, waar ik moest wachten. Gelukkig had ik alles opgesnoven en de rest doorgespoeld. Toen de mensen van de beveiliging tegen mij begonnen te praten deed ik alsof ik een domme nederlander was en geen woord engels sprak. Na een uur daar te hebben gezeten (er kwamen steeds meer mensen die opgepakt waren), mocht ik gaan.....gelukkig geen politie! Ook heb ik één keer op de Kaap in R'dam een vreemd incident meegemaakt. Ik ging naar mijn vast adresje, waar je de sos door een klein luikje in de deur kreeg. Toen ik aankwam zag ik zo'n zwaar bewapend team naar binnen gaan. Ik maakte dat ik wegkwam en de volgende dag las ik in de krant dat ze een drugspand hadden opgerold met kilo's coke en wapens (zelfs een vlammenwerper!). Jammer want het was een goed adresje....de helft van R'dam kwam daar....het was echt een komen en gaan van jongeren (en ouderen). Soms zag ik terwijl ik daar was (hooguit 5 minuten) zo'n 25 man hun waar halen! Gekke wereld was dat.....is alweer 7 jaar geleden...."