Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen je wel eens gepakt met Drugs?

Ben je wel eens gepakt met Drugs?

373 antwoorden
119 weergaven
18-5-2026
B
BiostudentjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een feestje op een koude winternacht, waar de alcohol het gevecht had gewonnen.

Op één of andere manier toch nog naar huis gestrompeld, waar ik mijn kleding op mijn bureaustoel hing. De volgende morgen komt men moeder me wekken en neemt de kleding om het te wassen. Raapt ze opeens een potje van mijn bureaustoel...poppers!
Gelukkig staat mijn bureau vol met vloeistofpotjes omwille van mijn studies en ondanks mijn kater was ik snel nuchter genoeg om een verklaring te geven:

"Dronken :rolleyes: één van de potjes omvergeworpen dat vervolgens op mijn stoel moet zijn gerold. Heb haar zelfs voorgesteld het even te ruiken, maar daar paste ze voor... :grin: "

Nu bekeken zou het indertijd wel stom zijn geweest om gepakt te worden met deze drug (als ik het al zo mag formuleren)...
Gelukkig beschouwen mijn ouders me nog steeds als een engel en tja, alcoholconsumptie is sociaal nu eenmaal aanvaard! Dus schol... :beer:
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#2
vandaag is er iemand van federaal me na men mondelinge examen uit de klas komen halen... dus ja, vandaag
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Biostudentje zei:
Hypersnap, las net je post "politie"

Sterkte zou ik zeggen en hopelijk tot weerziens :wave:
Klik om te vergroten...

Zeker dat ik wel eens weerkom, de sfeer is hier gewoon onmisbaar :hearteyes:
B
BiostudentjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hypersnap, las net je post "politie"

Sterkte zou ik zeggen en hopelijk tot weerziens :wave:
B
BiostudentjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
biostudentje schreef:
Hypersnap, las net je post "politie"

Sterkte zou ik zeggen en hopelijk tot weerziens
Klik om te vergroten...

Hypersnap schreef:
Zeker dat ik wel eens weerkom, de sfeer is hier gewoon onmisbaar
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Daar hou ik je aan... :wink: :wave:
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#6
hypersnap zei:
vandaag is er iemand van federaal me na men mondelinge examen uit de klas komen halen... dus ja, vandaag
Klik om te vergroten...

Belgie of Nederland?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#7
in nederland is er geen federaal, dus belgië
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat moet dan wel een shit situatie zijn,vooral als ze u als minderjarig(veronderstel ik) uit een klas komen halen
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vandaag toevallig ook iemand op mijn school opgehaalt door de wouten. Trieste zaak, laat ze maar moordenaars en verkrachters opsluiten in plaats van mensen die af en toe een leuke tijd hebben met een pilletje en weten hoe ze ermee om moeten gaan. Sterkte, dude. Laat wat van je horen als het over is.
e
emailLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb hier iets van gehoord op het nieuws.
echt kut en vooral tijdens deze periode
maar hebben ze je verklikt of hebben ze iedereen gecontroleerd?
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#11
politie, UW vriend, niet de mijne :grin:
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#12
DreamWeaver zei:
Trieste zaak, laat ze maar moordenaars en verkrachters opsluiten in plaats van mensen die af en toe een leuke tijd hebben met een pilletje en weten hoe ze ermee om moeten gaan. Sterkte, dude. Laat wat van je horen als het over is.
Klik om te vergroten...
amen!
A
A.M.S.GLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geweldig topic om te lezen! :grin:

Ik ben zelf aan de grens met Roemenie gesnapt met ongeveer 10 gr. wiet en een paar pillen. Nadat ik pak een beet een uur op een kantoortje heb gezeten en 'ondervraagd werd', is mijn auto helemaal binnenstebuiten gekeerd (maar dan ook echt, reservewiel opengesneden, bekleding verneukt etc). Uiteindelijk mocht ik verder nadat ik ongeveer 400 euro aan de chef daar heb betaald (zonder bonnetje :grin:). Dat is nu zo'n 5 jaar geleden. Ik denk dat als je daar nu gepakt wordt, de gevolgen veel minder prettig zijn. Ze zijn tegenwoordig niet meer zo corrupt en voor je het weet zit je in een of andere bijzonder onprettige gevangenis...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alleen een keer opgepakt voor graffiti, en dus werd ik gestript, 4 gram weg :(
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#15
mwa..ja, 150 pillen 25 gram speed
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#16
skunkopaat zei:
Alleen een keer opgepakt voor graffiti, en dus werd ik gestript, 4 gram weg :(
Klik om te vergroten...
wiet, keta, speed of het ergste qua geld, sos??
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
NOISESUPRESSOR zei:
mwa..ja, 150 pillen 25 gram speed
Klik om te vergroten...
En de gevolgen ?
s
scorpion666Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

hier in antwerpe lope der veel in burger rond zenne[/quote]


Hoe kun je het dan zien?[/quote]


je ziet het gewoon meestal met zun twee en nogal vrij mysterieus[/quote]


vrij mysterieus???
Dan zou ik juist t idee krijgen om aan ze te vragen of ze nog wat kunnen regelen als ze er vrij mysterieus uitzien :confused:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Re:

scorpion666 zei:
hier in antwerpe lope der veel in burger rond zenne
Klik om te vergroten...


scorpion666 zei:
Hoe kun je het dan zien?
Klik om te vergroten...


scorpion666 zei:
je ziet het gewoon meestal met zun twee en nogal vrij mysterieus
Klik om te vergroten...


scorpion666 zei:
vrij mysterieus???
Dan zou ik juist t idee krijgen om aan ze te vragen of ze nog wat kunnen regelen als ze er vrij mysterieus uitzien :confused:
Klik om te vergroten...
Dan zal jij nog regelmatig tegen de lamp lopen :)
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nu is het wel grappig in België, iemand die hier in Wetteren opgepakt is met paar kg speed en veel pillen komt gewoon vrij :tearsofjoy:

In Gent : paar mannen zijn 300kg heroine aant versnijden/verdelen in een loods, grootste herovangst ooit in België --> komen nu gewoon vrij !!

die flikken eh, zoveel werk dat ze in die rechtszaken gestoken hebben en kijk wat er van komt, TE HARD WERKEN IS NOOIT GOED :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."