Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spiet en wiet.

Een lekker vage combinatie :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ochtend urine.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
SperSIZEboon zei:
ketamine en xtc
Klik om te vergroten...

:hearteyes: chill

Wiet.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
-tomz0r zei:
Amateurtje zei:
-tomz0r zei:
Niks. Geen geld voor sigaretten. Heb nog maar 40 euro tot de 24e.
Klik om te vergroten...


Wat voor sigaretten rook je dan? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik rook lucky strike. :P En ik heb idd ook andere onkosten. Eten en alles. Ik wil sowieso genoeg geld hebben anders moet ik weer bij mijn ouders aankloppen om te eten, en daar heb ik geen zin in :P Aan het begin van het jaar, toen ik net op mezelf ging wonen met 2 vrienden, hadden we een gezamenlijke geldpot en toen er aan het eind van de maand bijna niks meer in zat gingen we dat weekend toch kratten bier halen en zo. Was best dom, zaten we zonder eten :P Nu denk ik daar wat beter over na.
Als student heb ik het sowieso best krap allemaal.
Klik om te vergroten...

Dumpster diving.

En als je dat laag vind DAN MOEST JE JE SCHAMEN CONSUMPTIESLAAF!

:tearsofjoy: maar ja dat is wel kut.
-
-tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amateurtje zei:
-tomz0r zei:
Niks. Geen geld voor sigaretten. Heb nog maar 40 euro tot de 24e.
Klik om te vergroten...


Wat voor sigaretten rook je dan? :grin:
Klik om te vergroten...

Ik rook lucky strike. :P En ik heb idd ook andere onkosten. Eten en alles. Ik wil sowieso genoeg geld hebben anders moet ik weer bij mijn ouders aankloppen om te eten, en daar heb ik geen zin in :P Aan het begin van het jaar, toen ik net op mezelf ging wonen met 2 vrienden, hadden we een gezamenlijke geldpot en toen er aan het eind van de maand bijna niks meer in zat gingen we dat weekend toch kratten bier halen en zo. Was best dom, zaten we zonder eten :P Nu denk ik daar wat beter over na.
Als student heb ik het sowieso best krap allemaal.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#6
pascal828 zei:
Drientje zei:
Wakker worden doe je met een peuk.
Klik om te vergroten...
+1
Klik om te vergroten...

-2
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ritalin
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ketamine.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb d'r totaal geen moeite mee, heb hier ook nog een zakje pillen liggen en die laat ik zonder omkijken lekker liggen. Ik vind ook de stap om te gaan snuiven altijd nog een drempel, daarom doe ik 't niet zomaar even tussendoor. Niet dat ik iets tegen snuiven heb, afgelopen weekenden heb ik genoeg gedaan.

Doe mij maar wiet, als dat er is blijft het niet lang liggen :grin:
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
En geen bier bij de match? Zonde hoor. :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goedemorgen,de eerste pepbom is gevallen.
Prettige dag allemaal..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee, ik bedoel deze.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Nee, ik bedoel deze.
Klik om te vergroten...

En wat is deze ? :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ketamine :smoke:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Tomatensoep. Weet je hoeveel dopamine er nu vrij komt? Wat een goede bevrediging wat mijn honger.
Klik om te vergroten...
Echt Ö?!
* bereidt royco minute tomatensoep*
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 pufjes ketaspray..ik moet het even testen,dat heb ik zaterdag ook al gedaan, maar ik had toen ook al keta gesnoven...dus dat telt niet echt... :grin: :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nicotine en net een ballonnetje "kwijlgas" gepakt.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeker, als er een foto's van was zou hij perfect in zo'n zwart lijstje staan (waar al die lolcats ook in zitten).

OT: die gratis opioïde stof. :)
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#19
9 gram guarana :rock:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
Even wijntje gepakt :grin:
Klik om te vergroten...
Zal ze blij mee zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9969979989991000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."