#1
Spiet en wiet.
Een lekker vage combinatie![:)]()
Een lekker vage combinatie
-tomz0r zei:Amateurtje zei:-tomz0r zei:Niks. Geen geld voor sigaretten. Heb nog maar 40 euro tot de 24e.
Wat voor sigaretten rook je dan?![]()
Ik rook lucky strike. :P En ik heb idd ook andere onkosten. Eten en alles. Ik wil sowieso genoeg geld hebben anders moet ik weer bij mijn ouders aankloppen om te eten, en daar heb ik geen zin in :P Aan het begin van het jaar, toen ik net op mezelf ging wonen met 2 vrienden, hadden we een gezamenlijke geldpot en toen er aan het eind van de maand bijna niks meer in zat gingen we dat weekend toch kratten bier halen en zo. Was best dom, zaten we zonder eten :P Nu denk ik daar wat beter over na.
Als student heb ik het sowieso best krap allemaal.
Amateurtje zei:-tomz0r zei:Niks. Geen geld voor sigaretten. Heb nog maar 40 euro tot de 24e.
Wat voor sigaretten rook je dan?![]()
pascal828 zei:+1Drientje zei:Wakker worden doe je met een peuk.
Deranged zei:Nee, ik bedoel deze.

Echt Ö?!Drientje zei:Tomatensoep. Weet je hoeveel dopamine er nu vrij komt? Wat een goede bevrediging wat mijn honger.

Zal ze blij mee zijn.Flameon zei:Even wijntje gepakt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."