Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
:stoned:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Chris Pontius zei:
Ik bedoelde het echt niet lullig. :confused:
Klik om te vergroten...
Welcome to my world.
Klik om te vergroten...

Misschien is een introductie tot het concept van de smileys die bepaalde gevoelens oprecht zouden moeten uiten :P :confused: :grin: :( :openmouth: :openmouth: :smoke: :tearsofjoy: dan wel op z'n plaats? :)

Of :) nee :grin: dat :P vind je :rolleyes: misschien :tearsofjoy: te lullig? :grin:

En ik kreeg zelf bijna last van diaree in alle kleuren van de regenboog (rood :openmouth: oranje :flushed: geel :) groen :grin: blauw :( indigo en violet skip ik voor het gemak) toen ik m'n post las. Fysica 2de middelbaar ofzo.

Leef jij trouwens in je eigen wereld? :grin: De jouwe is net dezelfde als de onze namelijk. Alleen zonder smileys. Ik betwijfel of het aan mezelf ligt, misschien laat jij zelf alles wel klinken alsof het lullig bedoeld was omdat het concept emoticon jouw ding niet is?

Hoewel je ook wel zou kunnen beginnen met een foto van je hoofd erbij te plaatsen als je wat post. Voor de duidelijkheid. Dan komt het vast niet lullig over. Of toch :)

OT: Niks.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ivoos zei:
:stoned:
Klik om te vergroten...

:stoned: :stoned:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Scherp :sunglasses: Puntje voor jou :rockband:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Misschien is een introductie tot het concept van de smileys die bepaalde gevoelens oprecht zouden moeten uiten :P :confused: :grin: :( :openmouth: :openmouth: :smoke: :tearsofjoy: dan wel op z'n plaats? :)

Of :) nee :grin: dat :P vind je :rolleyes: misschien :tearsofjoy: te lullig? :grin:

En ik kreeg zelf bijna last van diaree in alle kleuren van de regenboog (rood :openmouth: oranje :flushed: geel :) groen :grin: blauw :( indigo en violet skip ik voor het gemak) toen ik m'n post las. Fysica 2de middelbaar ofzo.

Leef jij trouwens in je eigen wereld? :grin: De jouwe is net dezelfde als de onze namelijk. Alleen zonder smileys. Ik betwijfel of het aan mezelf ligt, misschien laat jij zelf alles wel klinken alsof het lullig bedoeld was omdat het concept emoticon jouw ding niet is?

Hoewel je ook wel zou kunnen beginnen met een foto van je hoofd erbij te plaatsen als je wat post. Voor de duidelijkheid. Dan komt het vast niet lullig over. Of toch :)

OT: Niks.
Klik om te vergroten...

Held :grin:

OT: wiet
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Differentiaalvergelijkingen :angry: :angry: :angry:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Einstein zei:
Differentiaalvergelijkingen :angry: :angry: :angry:
Klik om te vergroten...

RC?
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
Op die manier heb ik ook nog eens een puntje voor iets dat met wiskunde te maken heeft. IRL kan ik daar alleen maar van dromen :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#9
pep
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Onsamenhangend gebrabbel
Klik om te vergroten...
Eh, wát?

Oh. Je zal wel weer niet weten wat ik bedoelde.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
topje amnesia haze
knallen :tearsofjoy:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
50mg mdma
wiet
kopje koffie
R
RobTripLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beanhead zei:
50mg mdma
wiet
kopje koffie
Klik om te vergroten...

50 mg mdma op dit tijdstip? Hoezo? (of waarom niet in jouw geval misschien?) :rock:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Just felt like it :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
Just felt like it :grin:
Klik om te vergroten...

Kan gebeuren had ik ook wel eens, en nog steeds bij andere dingen hehe.


OT:

Wiet en biertje :beer:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
25tolife zei:
Wiet
Klik om te vergroten...

+1 :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pep en wiet.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
KoxBox zei:
Pep en wiet.
Klik om te vergroten...

Verstandig om even geen coke te doen :)

ot; Glaasje whisky.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
25tolife zei:
Wiet
Klik om te vergroten...

+1 :grin:
Klik om te vergroten...
Same here. :stoned:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
KoxBox zei:
Pep en wiet.
Klik om te vergroten...

Verstandig om even geen coke te doen :)
Klik om te vergroten...
Dat dacht ik dus ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9969979989991000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."